Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-05, 14:46   #16

Makandodeles avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Sista gången jag avvaktar. När jag startade den här tråden så var Le Kid och Dilba favoriter och Danny outsider. Jag avvaktade med Melodifestivalspel för jag tyckte det var för tidigt.

Danny fanns då till 1,95 och nu ligger han på 1.08
Haha, då var det alltså så att han faktiskt låg på det oddset, tror han fanns till 2.00 med. Otroligt att man sölade vidare istället.

Min peng går istället på Le Kid till 6.00 @ NB
Tror att deras färgglada, sockersliskiga nummer kan bli kvällens "skräll".
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 01:22   #17

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

På tal om ingenting. TV-4 valde att sända dubbla repriser av Välkommen åter mot Melodifestivalen. Snacka om att lämna Walk over.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-06, 10:30   #18

TheDarkKnights avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
På tal om ingenting. TV-4 valde att sända dubbla repriser av Välkommen åter mot Melodifestivalen. Snacka om att lämna Walk over.
Haha.

Fast det klart, det är lika bra att lämna WO istället för att förlora med något bra program.

Melodifestivalen är Sveriges största tv-program(Och Musiktävlingen, Fjortis-dol är chanslös). Ungefär som att amerikanerna skulle försöka konkurrera ut Super Bowl

- Bob Valentino
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 16:44   #19

TheDarkKnights avatar

100 Favorit

Standard

Den här veckan kommer det inte att bli en favorit i repris.

Sanna Nielsen @ 1.85

€ 200

Går in stentufft, men KOLLA ODDSET !!

Skynd fynda är min rekommendation! Speciellt ni som missade Danny förra veckan...

Spelet är lagt hos Unibet.

- Bob Valentino
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pawweshark (+10)
Gammal 2011-02-09, 17:12   #20

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

Låter intressant. Hon går väl alltid till final?

Någon som hört låtarna?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 17:15   #21

Sonnys avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1804
Standard

Tycker också att oddset är bra på Sanna Nielsen. Men är hon verkligen så säker att man kan jämföra henne med Danny? Tidigare i melodifestivalen har det visat sig att idol-killar nästan alltid går vidare till finalen. Kan faktiskt inte komma komma på någon just nu som inte har fått vidare. Ballad-tjejer däremot kan floppa lite då och då. Minns exempelvis att Shirley Clamp kom sist i deltävlingen under någon säsong.

Summa summarum. Sanna Nielsen till 1.85 är troligtvis ett bra spel. Tittar man på hennes tidigare historik i festivalen brukar hon gå vidare. Men jag tror inte hon är ett lika säkert spel som en idol-kille.

Senast redigerad av Sonny den 2011-02-09 klockan 17:17.
Sonny är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 17:41   #22

shorelines avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:

Sanna Nielsen @ 1.85

€ 200

Skynd fynda är min rekommendation! Speciellt ni som missade Danny förra veckan...

Jag går alltid hårt in på att vinna Sanna Nielsen. Men jag förlorar varje gång, så jag står över nu också.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 18:12   #23

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:

Sanna Nielsen @ 1.85

€ 200

Oj, detta oddset gillar jag.

Sanna kör engelsk låt om jag inte missminner mig, vilket gör att det räcker att hon sjunger fint som vanligt, så kommer alla de äldre som FULLKOMLIGT ÄLSKAR henna att rösta, fast de inte fattar något

Har svårt att se att BÅDE Brolle och någon annan i startfältet där ska kunna komma före Sanna....

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 18:43   #24

TheDarkKnights avatar

100 Favorit

Standard

Angående om någon har hört låtarna så släpps inte smakproven förräns till helgen.

Och det stämmer, i år kör Sanna Nielssen med en engelsklåt. I´m in Love heter den.

Och med tanke på att hon är riktigt folkkär, har toppat Svensktoppen med sin "Devotion" och skulle faktiskt ha vunnit hela tävlingen med sin "Empty Room" om svenska folket skulle fått bestämma. Dock avgjorde jurypoäng så att hon kom tvåa.

Sanna Nielssen i en final känns för mig lika självklart som Kalle på Julafton.

Ska jag tippa den andra som går vidare så säger jag Brolle, mycket troligt att han har tagit över Danny's väljare den här lördagen.

Och tänka sig, jag och Kingscania värderar ett odds/spel lika. Sätt kryss i taket

- Bob Valentino
Gammal 2011-02-09, 22:01   #25

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Citat:
Angående om någon har hört låtarna så släpps inte smakproven förräns till helgen.

Och det stämmer, i år kör Sanna Nielssen med en engelsklåt. I´m in Love heter den.

Och med tanke på att hon är riktigt folkkär, har toppat Svensktoppen med sin "Devotion" och skulle faktiskt ha vunnit hela tävlingen med sin "Empty Room" om svenska folket skulle fått bestämma. Dock avgjorde jurypoäng så att hon kom tvåa.

Sanna Nielssen i en final känns för mig lika självklart som Kalle på Julafton.

Ska jag tippa den andra som går vidare så säger jag Brolle, mycket troligt att han har tagit över Danny's väljare den här lördagen.

Och tänka sig, jag och Kingscania värderar ett odds/spel lika. Sätt kryss i taket
Hmmm... är det bara jag som hatar Sanna Nielsen, Empty Room måste vara den låt som mina åsikter har gått mest emot alla andras någonsin. Alla verkar älska den men jag blir fan kräksjuk.

Tippade på att swingfly,le kid, dregens brud och danny skulle gå vidare förra veckan hemma med pappa i soffan, hade swingfly och dregens brud som favorit och det blev ju hyffsat rätt i allafall, den bedömningen gjorde jag efter att ha lyssnat på ljudklippen på hemsidan.

Känns som att det är smartare att gå efter hur låtarna faktiskt låter samt hur pass annorlunda sound de har än vilka artisterna är tror jag dock, men det finns nog definitivt värde att hitta i Melodifestivalen!

Är oddset på Sanna att hon ska vara en av de två som går vidare eller att hon ska få flest röster i deltävlingen?
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 22:26   #26

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Hmmm... är det bara jag som hatar Sanna Nielsen, Empty Room måste vara den låt som mina åsikter har gått mest emot alla andras någonsin. Alla verkar älska den men jag blir fan kräksjuk.

Tippade på att swingfly,le kid, dregens brud och danny skulle gå vidare förra veckan hemma med pappa i soffan, hade swingfly och dregens brud som favorit och det blev ju hyffsat rätt i allafall, den bedömningen gjorde jag efter att ha lyssnat på ljudklippen på hemsidan.

Känns som att det är smartare att gå efter hur låtarna faktiskt låter samt hur pass annorlunda sound de har än vilka artisterna är tror jag dock, men det finns nog definitivt värde att hitta i Melodifestivalen!

Är oddset på Sanna att hon ska vara en av de två som går vidare eller att hon ska få flest röster i deltävlingen?
Du är INTE ensam om att hata henne och hennes "musik". Empty room fick ju så satans med röster bara för att Sanna lådsas grät....

Oddset är för att hon ska gå direkt till final, alltså top2. Hon är i detta nu 3a på rankingen för deltävlingen i Göteborg, Brolle och Christian Walz är före. Men jag tror att dessa båda plockar röster från varandra, samtidigt som Sanna har en MYCKET trogen skara bland de äldre, som säkerligen redan nu, utan att ha hört låten, bestämt sig för att rösta på henne.

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 11:50   #27

TheDarkKnights avatar

100 Favorit

Standard

Oddsuppdatering:

Sanna gick idag om Christian Walz som favorit, och oddset sjönk till 1.65.

Samtidigt höjde Unibet ännu en gång vinnaroddset på Sanna. Oddset är nu 15.00 på att hon tar hem alltihopa!

- Bob Valentino
Gammal 2011-02-10, 16:18   #28

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 206
Standard

SvS har 18 på Sanna som vinnare, bara så du vet
å andra sidan kanske man inte får in så mkt där, har inte prövat.

Senast redigerad av charlhenry den 2011-02-10 klockan 16:19.
charlhenry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 16:53   #29

fiddes avatar

Sharp$: 1423
Standard

Så här skriver GP om låtarna

http://www.gp.se/nyhetsbrev/1.548115...aviumfavoriter
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 17:09   #30

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 206
Standard

intressant från GP, tack för det!
ikväll kl 21.00 släpps en minut från varje låt på svt.se
efter det kan vi diskutera och komma fram till ngt vettigt!
charlhenry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td