Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-07, 18:22   #136

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag menade såklart inte att det aldrig finns värde i ett odds på 1.65

Juryn tänkte jag faktiskt inte på, men det borde väl också tala emot en sån rövlåt som Saades. Nej jag vet inte, har faktiskt inte satt in mig i helgens startfält men jag kan aldrig tänka mig att 1.65 är bra.
Hehe, nej det förstod jag, fast det lät lite så

Ah alltså....1.65 tycker jag inte det finns värde i, dock tror jag att Saade vinner.

Rövlåt och rövlåt, tycker du ska lyssna igenom de andra bidragen först....där ska du få höra "rövlåtar"

Men jag avstår spel på Saade, hade det legat runt 2 gånger degen hade jag nog tagit nu, men med tanke på Juryn så lämnar jag det oddset....får se vad för H2H spel som dyker upp, där brukar man kunna hitta lite smågodis

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 18:26   #137
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Nja, hittar inte oddsen nu, men har för mig att Saleem och Darin var minst lika stora favoriter.
Och inte vann de heller
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 18:28   #138

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Och inte vann de heller
Hehe nope, ifjol skulle man lagt en fin slant på Bergendahl!

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-07, 18:37   #139

Makandodeles avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 288
Standard

Bergendahl var väl storfavorit sista veckan ifjol om jag inte minns helt tokigt? Odds runt 2.00.
Ja, hon låg betydligt högre före hennes deltävling, men nu talar vi alltså om odds sista veckan precis som Saade har sänkts från runt 6.00 till 1.XX.
Även Malena Ernman var väl favorit sista veckan efter att ha varit en underdog då framförallt Måns Z var dunderfavorit innan.

Ang skräll lär väl Sara Varga kunna sluta högt. Folket har bestämt att det är en grym låt, och folket brukar vara envisa när det gäller den typen av låtar. Se af Ugglas.

Senast redigerad av Makandodele den 2011-03-07 klockan 18:39.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 17:45   #140

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 206
Standard

Har också för mig att bergendahl låg runt det,. Saade har dykt från åtminstone 8 ggr,
Det fick jag iaf på honom hos SvS för ett bra tag sen.
Nu känns väl det inte så lockande att spela saade längre.

Men några fina h2h etc tror jag dyker upp!
charlhenry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:24   #141

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Saade hade ju spelats mest på spotify enligt aftonbladet, sen danny, sen swingfly.

ganska intressant bild. Personligen hoppas och tror jag på Swingfly, en annan intressant grej är ju att Sara Vargas är överlägsen hos 46 år och uppåt. Känns mest som att det är gamlingar som röstar. Å andra sidan kan jag vara helt fel ute här.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:29   #142

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Dagens siffror hade ju Saade som etta, Varga som tvåa och Moniker som trea. Tog Varga till 34 @bet365 baserat på det. Finns dock bara till 26 nu. Men anser att det spelet ändå är intressant.

jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:41   #143

Redbulls avatar

Sharp$: 2859
Standard

Personligen hoppas jag på The Moniker. Vet inte varför men på något sätt gillar jag låten och hans framförande. Får kanske bli en liten tv-peng på snubben. 6 ggr pengarna på bet365.

Jag hoppas vi skickar Sveriges Mika till Tyskland men Eric Saade är nog berättigad favorit.
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 22:44   #144

jaroitens avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3307

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Personligen hoppas jag på The Moniker. Vet inte varför men på något sätt gillar jag låten och hans framförande. Får kanske bli en liten tv-peng på snubben. 6 ggr pengarna på bet365.

Jag hoppas vi skickar Sveriges Mika till Tyskland men Eric Saade är nog berättigad favorit.
Förstår inte vad som har hänt med The Monikers odds, innan andra chansen så stod han i 100 gånger att vinna tävlingen hos ett par bolag. Hans chans att avancera därifrån var ca 1/3 (enligt oddsen). Alltså borde hans vinstodds nu ligga på typ 30. Men nä, 6 är det högsta man kan hitta..
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-08, 23:26   #145

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Fast det är väl inte så konstigt egentligen, ju mer låtar spelas desto "bättre" blir dem i folks öron. Speciellt när de får framföra sina bidrag "på riktigt" som i andra chansen växer låtarna.
Höga odds blir ju mycket mer svårbedömda också, hoppet mellan 6 och 30 behöver inte vara särskilt stort i verkligheten.

Min favorit är helt klart Swingfly, mest för att låten påminner en aning om Hey Boy, kanske inte så konstigt.

Tror Danny förlorar på plagiatskandalen, så det blir säkert Saade som går vidare. Musiken är helt okej i hans låt tycker jag ändå, men texten är ju för fan skrattretande.

"Stop, don't say that it's impossible, cause I know it's possible."
Popular sjunger han 23 gånger i låten.

Samma sak i Dannys låt
orden "the club" yttras 54(!!!) gånger om jag räknat rätt...

Ska man skriva så jävla ruttet på engelska kan man väl hålla sig till svenska för fan, samma nivå som svenskan i lilla melodifestivalen ju.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 09:32   #146

StewiEs avatar

Sharp$: 420
Standard

Var 1.70 igår och 1.60 idag på Saade. Jag tror också att han kommer att få bra poäng av jurygruppen. Har svårt att se att t.ex Danny ska få lika bra.

Sen menade jag med oddset att han är sån stor favorit så det känns som att han vunnit redan, alltså kan det vara värt att slänga in lite stålar på ett 1.60 odds.
StewiE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 12:26   #147

Redbulls avatar

Sharp$: 2859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar Visa inlägg
Tror Danny förlorar på plagiatskandalen, så det blir säkert Saade som går vidare. Musiken är helt okej i hans låt tycker jag ändå, men texten är ju för fan skrattretande.

"Stop, don't say that it's impossible, cause I know it's possible."

Popular sjunger han 23 gånger i låten.

Samma sak i Dannys låt
orden "the club" yttras 54(!!!) gånger om jag räknat rätt...

Ska man skriva så jävla ruttet på engelska kan man väl hålla sig till svenska för fan, samma nivå som svenskan i lilla melodifestivalen ju.
Hahaha spot-on!
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 16:47   #148

bulles avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1922
Standard

14 i odds har ni på The moniker fortfarande på Nordicbet för den som är intresserad. Får dock igenom endast 3 ynka kronor på det
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 17:48   #149

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av StewiE Visa inlägg
Sen menade jag med oddset att han är sån stor favorit så det känns som att han vunnit redan, alltså kan det vara värt att slänga in lite stålar på ett 1.60 odds.
Så oddset är bra för att det är lågt, om han stått i 1.20 skulle det vara ett ännu bättre spel eller?

Citat:
Ursprungligen postat av rauger Visa inlägg
14 i odds har ni på The moniker fortfarande på Nordicbet för den som är intresserad. Får dock igenom endast 3 ynka kronor på det
Fan va snålt, är du limiterad i övrigt? Konstigt annars att de inte plockar bort marknaden öht...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-09, 18:10   #150

bulles avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1922
Standard

Nej är inte limiterad i övrigt. Är det någon annan som får igenom mer än 3 kr? Vad är det för poäng att lägga upp odds om ingen får satsa?
bulle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td