Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-30, 21:14   #271
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Jag syftade främst på dagens match, även om han har haft en betydande roll i flera andra matcher. Och de du nämner är ju givetvis riktigt bra spelare också, finns många som betytt en hel del för det här laget. Källman,Du Rietz inte minst. Inte för att nämna målvakterna.

Men om vi håller oss till dagens match, så ryckte och drog doder i sönder spanjorernas definsiv när han gick in och utmanade och han skapade oreda och problem. Säg vad du vill om de andra, men innan han fick smällen och skadan så var han ganska ensam om det i de svenska laget att spela på det sättet han gjorde. Och det var ett vinnande sätt som gav spanjorerna problem.

Tycker det är synd att Sverige har haft dessa skadebeskymmer vi har fått i slutet av den här turneringen.
Ja skadorna har varit tråkigt, chanserna hade ökat bra utan dem.
Skadorna kommer för att vi har ett par riktiga kämpar att göra med, i och med det har vi medaljer i siktet!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 21:56   #272
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKnight Visa inlägg
Jag syftade främst på dagens match, även om han har haft en betydande roll i flera andra matcher. Och de du nämner är ju givetvis riktigt bra spelare också, finns många som betytt en hel del för det här laget. Källman,Du Rietz inte minst. Inte för att nämna målvakterna.

Men om vi håller oss till dagens match, så ryckte och drog doder i sönder spanjorernas definsiv när han gick in och utmanade och han skapade oreda och problem. Säg vad du vill om de andra, men innan han fick smällen och skadan så var han ganska ensam om det i de svenska laget att spela på det sättet han gjorde. Och det var ett vinnande sätt som gav spanjorerna problem.

Tycker det är synd att Sverige har haft dessa skadebeskymmer vi har fått i slutet av den här turneringen.
Visst gjorde Doder en bra match, jag har inte sagt emot det. Men ändå är där något som saknas med honom i de allre mest betydelsefulla matcherna....han räcker inte riktigt till då, inte i mina ögon, och som jag åter har sagt, han kommer INTE att bli bättre, snarare tvärtom. Vi talade som sagt var om framtiden, och jag ser inte Doder som en mittnia att bära det "nya" landslaget under 2-4 år framåt i tiden....

Sen att vi haft "otur" med skador beror ju dels på chansning från tränarna, som tagit med en del halvskadade spelare. Men även på att vi gått runt på lira folk, bla pga av att vi inte kunnat stänga igen de "Lättare" matcherna i tid....samtidigt som matchen mot Argentina, vilken hela laget normalt skulle ha kunnats luftas i, slet på de som spelade....
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-30, 23:01   #273
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Doder är dessutom 31 år, ett satans framtidslöfte. En sann talang!

Shit alltså, han borde ju matchas in i juniorlandslaget istället så ung som han är.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td