Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-21, 21:56   #1
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Innebandy 22/12


Istället för att kladda ner gbkalles dagbok så öppnar jag en tråd så kan ju även flera vara med i diskusisonen.

Två matcher i SSL imorgon:

19:00 KAIS Mora - Balrog
19:00 Sirius - Hide-A-lite Mullsjo

Själv sitter jag och låter tankarna gå lite på tre olika spel just nu:

Sirius (-2.5) - Hide-A-lite Mullsjö@ 2.10

Även om Sirius för närvarande på en 11:e plats i SSL så anser jag att dom är så pass mycket bättre än Mullsjö så att möjligheten att klara ett -2.5 handikappet är större än vad ett odds på 2.10 antyder. Nu har jag inte lyckats hitta någon information angående eventuella skador och sjukdomar som kan förändra tankarna.

KAIS Mora (+2.5) - Balrog @ 1.72
Funderar även på under 10.5 till 1.90.

Här går tankarna ganska lika på båda spelen. Jag förväntar mig ett relativt tät match, lite likt den mellan Mullsjö och Mora i dagarna som slutade 5-3 till Mullsjö. Just nu känns det dock som att +2.5 känns snäppet bättre än underspelet. Men avvaktar troligt på samtliga tre spel tills morgondagen innan jag trycker av på något eventuellt spel.

Andras tankar inför matcherna?

Sen får vi ju inte glömma att det spelas två matcher i Salibandyliiga om det är något som sitter och suger på något spel där.

17:30 Josba - Happee
17:30 Tapanilan Era - TPS
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 22:00   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jitte Visa inlägg
Sen får vi ju inte glömma att det spelas två matcher i Salibandyliiga om det är något som sitter och suger på något spel där.

17:30 Josba - Happee
17:30 Tapanilan Era - TPS
Jag låter Pacman sköta finneplasten, lättast så. Kungen av Finland, kanske man ska säga.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 22:04   #3
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Jag låter Pacman sköta finneplasten, lättast så. Kungen av Finland, kanske man ska säga.
Jo jag med men alltid kul att höra tankarna om han eller någon annan skulle ha vägen förbi tråden
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 00:00   #4
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3466


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Efter en fantastisk inledning av superligasäsongen 2010/2011 gick det lite grus i maskineriet hos de blå/svarta och när vi skulle gå till VM-uppehåll med en vinst mot Linköping (var det tänkt) såg det bra ut i två perioder…

Vi spelade stabilt och såg ut som vinnare igen, grunden var vår återgång till det traditionella 2-1-2 spelet, det är möjligen lite tråkigare och mer tillbakadraget än 2-2-1 men för oss var det nödvändigt att hitta tillbaka till tryggheten. Efter två perioder ledde vi med 3-1 och såg ut att gå mot en trepoängare. Tredje perioden började bra men när Linköping gjorde 3-2 i den nionde minuten blev laget lite skärrade och när kvitteringen till 3-3 kom i den sjuttonde minuten var vi ett slaget lag. Till slut kunde Linköping vinna med 3-6. Säsongen jobbigaste förlust helt klart.

Nya tag under uppehållet
Under det månadslånga VM-uppehållet har laget jobbat mycket med fysen och det mentala. Samtidigt har tränarna tillfört ett flertal tävlingsmoment i träningen, resultatet har blivit bättre fart på träningarna, det smäller i närkamperna och man vill vinna alla moment. Även tränarparet Jedheim/Svensson tävlar mot varandra genom att Coacha lagen som på match när det är tvåmålsspel. I fredags togs en tung skalp då vi besegrade Falun med 5-6 uppe i deras hemmahall på Lugnet. I onsdagkvällens match tar vi emot Mullsjö som tog sin första seger i SSL denna säsong i mötet mot KAIS Mora senast.

Vi vinner tillsammans
Om vi gör allt vi kan på planen och du gör allt du kan på läktaren så försöker vi tillsammans ta ytterligare en trepoängare mot Mullsjö. Välkommen till Fyrishov klockan 19,00 på onsdagkväll, vi bjuder alla ungdomar under 18 år på fri entré samt de vuxna går in två och betalar för en.
laget verkar revanschsuget och tränat hårt!
publikhav?


sirius -2.5 spelas
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 00:03   #5
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
laget verkar revanschsuget och tränat hårt!
publikhav?


sirius -2.5 spelas
Valde även jag att lägga det spelet redan idag
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 00:32   #6
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3466


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jitte Visa inlägg
Valde även jag att lägga det spelet redan idag
vi får jobba in den!!
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 08:12   #7
HG
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Jönköping
Inlägg: 62
Sharp$: 556
Standard

Mullsjö har stora problem med skador. Bäste målskytten Andreas Hedlund missade matchen i söndags och är inte med ikväll heller. Den schweiziske centern Roger Gerber skadade sig mot Mora i söndags så även poängkungen i laget är borta.

Men en varning för den här matchen. Jag såg Mullsjö-Mora i söndags. En mycket defensiv tillställning. Mullsjö spelade väldigt naivt i början av säsongen och har ändrat taktik helt och hållet och här kommer man inte att bjuda på något. Sirius bör vinna, men jag tror mest på underspelet här.
HG är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 10:00   #8
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Blev 4 spel totalt, 3 på KAIS Matchen.

Ogiltigt spel-ID: 211838


Ogiltigt spel-ID: 212115


Ogiltigt spel-ID: 212116


Ogiltigt spel-ID: 212117


Senast redigerad av JSQ den 2010-12-22 klockan 17:15.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-22, 20:30   #9
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jitte Visa inlägg
Blev 4 spel totalt, 3 på KAIS Matchen.

Ogiltigt spel-ID: 211838


Ogiltigt spel-ID: 212115


Ogiltigt spel-ID: 212116


Ogiltigt spel-ID: 212117

3-1 och +10.65u
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
qwerty125 (+2)
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td