Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-02, 21:41   #61
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Definitivt, och inför nästa gala måste vi försöka sammanställa "bra bets" mer gemensamt. Alla tre av oss är vinnande när det kommer till MMA och emellanåt dyker det upp riktiga jävla godbitar.

Tycker att det bästa bettet på den här galan var 1nces; Edgar +3,5 till 1,8. Det om något var ett jävla överodds, och vi ska fan kunna vaska fram fler bets av den kalibern till nästa gala.

Lite överambitiöst kanske, men vi skulle ju kunna ställa upp ett fantasyspreadsheet inför nästa där vi bara kör de bets som alla tycker känns jävligt vettiga och värda och torrköra det, sen får ju alla givetvis betta hurfan de vill.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 21:46   #62
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack mannen! Riktigt imponerande plus för din del . Snyggt på Guida, den var jag helt fel ute på.

Tack JJ för Roberts

Kan lika gärna delge några av mina missade bets också, hehe. Har den fula ovanan att betta en del MMA utanför sheetet där jag bara plockar ut russinen. Kunde inte hålla klåfingrarna i styr från Vera och sen bommade jag på Guida vs Gomi att gå tiden ut. Hade en massa mindre parlays där jag lyckligtvis inte hade med Gomi och Vera i fler än 2-3 st. Frankie var med i princip alla parlays så det var lite trist att han inte vann men det jämnade ut sig med drawbettet tack och lov.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:09   #63
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Fantasyspreadsheet låter som en bra ide'. Vi har alla tre olika kunskaper och kan bidra med olika vinklar. Tycker även att vi håller diskussionerna på en bra nivå peppar ta i trä så har inte några keyboard warriors hitta hit än.

Jag var riktigt nära att gå in på Vera men hans kroppsspråk såg svagt ut på invägningen.Inte för att ta något från Silva men Vera måste ha som Joe Rogan sa någon slags mental block killen har alla verktyg som ska finnas i fighters verktygslåda men han låser sig nästa varje gång, sportpsykologen nästa hållplats

Intressant även att det kommer upp en ny generation med unga fighters samtidigt många av de äldre faller fritt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1nce (+5)
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:20   #64
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vettiga tankar JJ, håller med om att vi verkar ha lite olika kunskaper och synsätt vilket är bra om vi lyckas knyta ihop alltsammans. Jag har en tendens att trycka av lite förhastat ibland av rädsla att de nysläppta oddsen ska droppa, visserligen gör de ofta det men ofta stiger de, ex Bader. Det kanske jämnar ut sig i längden men det är alltid lika snöpligt att kunna få högre med lite tålamod.

Jepp, bra nivå! Inget sherdog forum här inte, jag kan inte fatta hur det forumet har kunnat spåra ur så jävla hårt, trodde inte något sånt ens var möjligt...
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:20   #65
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Samma sak här, händer att jag skiter i att slänga in en del bets i spreadsheetet, men inte den här gången faktiskt. Har upptäckt att man bara lurar sig själv i det långa loppet. Bättre att köra med öppna kort och få det svart på vitt hur det gått.

Imponerande sub av Guida f.ö, hade aldrig trott att han skulle vinna på sub, men han verkar ha förbättrat sitt tidigare rätt usla ground game rejält hos Jacksson. Vet att Magnus "Jycken" Cedenbladh var där och tränade, och hans kommentar om Guida var hur jävla kass han var på grappling, men som sagt han tycks ha blivit bättre. Så jävla snygg transition in till giljotinen.

Vera är väl mer eller mindre slut nu. Han har inte sett bra ut på länge faktiskt, och hans brottning (som tidigare lovprisats) visade sig vara rätt usel, detta trots att han tränar med jävligt bra brottare.

Thiago Silva som jag tidigare har lovprisat visade sig inte alls vara speciellt vass stående mot Vera, utan imponerade isf mer med sitt ground game.

Leben såg ut som skit verkligen. Kändes som om han inte ens hade en gameplan utan körde den gamla vanliga taktiken; fram med hakan och veva som satan. Lärdomen här är väl att han ska vara underdog för att det ska vara spelvärde i honom.

Som befarat så visade det sig att Marcus Davies och Phil Baroni var två relativt säkra torskar på det här kortet (fanns dock noll värde i att betta emot de).

Var lite inne på en mindre summa på Nunes, synd att jag inte la den. Han grindade till sig ännu ett decision, och visade hur tråkig han faktiskt är.

Nästa gala ska vi plocka hem ännu fler vinster, och funderar på att betta lite fler units den gången faktiskt, har varit så jävla konservativ. Mitt unitbelopp är ändå jävligt lågt, och lagt på nivån att jag ska vara beredd att torska allt, så nästa gång blir det större belopp.

/Captain Hindsight to your command
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
James-j (+5)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:25   #66
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Kollade precis bestfightodds och hittade direkt 3 odds som ser intressanta ut (varav ett redan bettat);
Bader @ 4,19
Carlos Eduardo Rocha 3,94
Jorge Rivera @ 3,89 (Förr eller senare kommer Bisping bli tvungen att gå in i clinch, han kan inte dansa till sig decisions i varenda fight. Tror lätt att han har vad som krävs för att sänka Bisping)

Alla tre känns som rätt saftiga överodds faktiskt, dock avvaktar jag.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:35   #67
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Vettiga tankar JJ, håller med om att vi verkar ha lite olika kunskaper och synsätt vilket är bra om vi lyckas knyta ihop alltsammans. Jag har en tendens att trycka av lite förhastat ibland av rädsla att de nysläppta oddsen ska droppa, visserligen gör de ofta det men ofta stiger de, ex Bader. Det kanske jämnar ut sig i längden men det är alltid lika snöpligt att kunna få högre med lite tålamod.

Jepp, bra nivå! Inget sherdog forum här inte, jag kan inte fatta hur det forumet har kunnat spåra ur så jävla hårt, trodde inte något sånt ens var möjligt...
Haha tänkt precis på sherdog där kör dom hårt internet-krigarna.

Att vara ute tidigt kan även vara en stor fördel. Själv är jag mer feg/försiktig känns nästan som ett måste för mig att se alla fighters på invägningen innan jag trycker av, oftast vid den tiden har oddsen hunnit sjunka rejält men nu har jag lärt mig att kolla upp inte par matcher innan som jag sätter eget spelvärde på och sedan trycka av när oddsen kommer ut.

@Moffe kungligt lirat denna gala fortsätt såhär så blir det klirr och PS spela inte på lag som Utah och utanför sheetet

Go natt boys väl mött nästa gång
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 22:35   #68
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Kollade precis bestfightodds och hittade direkt 3 odds som ser intressanta ut (varav ett redan bettat);
Bader @ 4,19
Carlos Eduardo Rocha 3,94
Jorge Rivera @ 3,89 (Förr eller senare kommer Bisping bli tvungen att gå in i clinch, han kan inte dansa till sig decisions i varenda fight. Tror lätt att han har vad som krävs för att sänka Bisping)

Alla tre känns som rätt saftiga överodds faktiskt, dock avvaktar jag.
Är också inne på Rocha men väntar då den troligen stiger och jag hinner analysera noggrannare.

Rivera känner jag mig osäker på. Han har inte riktigt snabbheten för att komma åt Bisping, styrkan att knocka folk har han men jag har för mig att han mest slår raka kombinationer vilket Bisping borde överleva. Om det blir clinch lever Bisping farligt men jag tror faktiskt att Bisping dansar hem denna.

Senast redigerad av 1nce den 2011-01-02 klockan 22:42.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 23:15   #69
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av James-j Visa inlägg
@Moffe kungligt lirat denna gala fortsätt såhär så blir det klirr och PS spela inte på lag som Utah och utanför sheetet
Du har givetvis helt rätt. Borde verkligen ge fan i att rygga en massa annat skit som jag inte har en aning om, men speldjävulen sitter rätt djupt rotad i mig och jag tycker mig se värde överallt emellanåt.

Spreadsheetet är lösningen, fungerar lite som terapi för mig, samt att 1unit inte motsvarar någon större summa för mig.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td