Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-28, 23:15   #16
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Mjo mma'n senast gick helt ok, men är mest att jag torskat en massa onödigt skit som inte är bokfört i spreadsheetet. Har kört en del efterblivna bets som jag helt enkelt borde skitit i.
Ska fan aldrig förlita mig på turen igen, utan mer hålla mig till de strategier som jag vet är lönsamma och vettiga.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 23:23   #17
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Får dåliga vibbar ang. McKee vs. Volkmann, förmodligen är jag helt fel ute, för trött för att tänka klart och försöker för ivrigt att finna ett svar på gåtan... Men jag får lov att förklara hur jag tänker.

McKee fyller snart 41 bast och har just tecknat ett avtal på 4 matcher. Man ger honom Volkmann som imo är en riktigt bra fighter och definitivt har chansen att vinna över McKee. Ifall McKee vinner kan man snabbt få in honom i titelracet innan åldern tar ut sin rätt men gud förbjude om han torskar, då sitter UFC i en taskig sits när McKee har 3 matcher kvar på kontraktet utan egentlig chans till contender status.

Finns en del andra varningsklockor som ringer också. Hur i helvete kan McKee vara sån favorit och oddset fortsätter sjunka?! McKee är en hypead fighter som får mycket uppmärksamhet i media vilket UFC gillar men ändå är inte matchen med på maincard och dessutom är den inte med bland de 3 prelims som ska visas gratis på nån ny kanal som UFC samarbetar med. Är detta ett sätt att redan börja sopa igen spåren till en uppgjord match eller ett uppgjort domslut?

Får en sån jävla olustig känsla att det är förutbestämt att McKee ska vinna denna.

*Nu tar jag på mig dumstruten*
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 23:51   #18
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Med det sagt går jag in med 5u på Volkmann 3.10@Pinnacle (hade bettat 8u utan noijjan).
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 13:08   #19
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Får dåliga vibbar ang. McKee vs. Volkmann, förmodligen är jag helt fel ute, för trött för att tänka klart och försöker för ivrigt att finna ett svar på gåtan... Men jag får lov att förklara hur jag tänker.

McKee fyller snart 41 bast och har just tecknat ett avtal på 4 matcher. Man ger honom Volkmann som imo är en riktigt bra fighter och definitivt har chansen att vinna över McKee. Ifall McKee vinner kan man snabbt få in honom i titelracet innan åldern tar ut sin rätt men gud förbjude om han torskar, då sitter UFC i en taskig sits när McKee har 3 matcher kvar på kontraktet utan egentlig chans till contender status.

Finns en del andra varningsklockor som ringer också. Hur i helvete kan McKee vara sån favorit och oddset fortsätter sjunka?! McKee är en hypead fighter som får mycket uppmärksamhet i media vilket UFC gillar men ändå är inte matchen med på maincard och dessutom är den inte med bland de 3 prelims som ska visas gratis på nån ny kanal som UFC samarbetar med. Är detta ett sätt att redan börja sopa igen spåren till en uppgjord match eller ett uppgjort domslut?

Får en sån jävla olustig känsla att det är förutbestämt att McKee ska vinna denna.

*Nu tar jag på mig dumstruten*
Jag håller med i mycket, som att för att få en 4 fightdeal så krävs det något extra kan vara som du säger att han har varit hypad i mma-världen under senare tid med doku-såpor osv. Det har även varit mycket snack angående hans fightingstil som har varit tråkig de lux.

Jag tror att UFC känner viss osäkerhet angående Mckee vilken klass han håller mot bättre motståndare. Nu ska han möta Volkmann som inte direkt är någon crowd-pleaser. Tror x-faktorn( risk för tråkig match) gör att de inte sänder matchen som gratis då jag ser gratis-matcherna som ett PR fönster utåt för att locka folk.

Sen noterade jag att Volkmann har varit underdog i alla sina ufc matcher. Känns lite som överskattad möter underskattad vilket gör matchen spelbar. Hoppas bara Volkmann kan stoppa Mckee's take downs och kanske subba honom eller ta ner honom.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 13:50   #20
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tycker Volkmann är jävligt underhållande att se, snubben ger verkligen järnet. Han är ingen teknisk boxare men har hygglig power, han har en jävligt aktiv guard och bra submissions, hans nedtagningar är ganska bra. En nackdel är hans dåliga teknik stående och att han ofta svingar vilt vilket öppnar för takedowns. Han kommer säkert bli nedtagen men han är såpass bra från botten att han ska kunna vålla problem för McKee ändå.

Lite sugen på att lägga ett litet bet på Volkmann by sub.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 15:23   #21
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Nu har jag fått en lite skev bild av Volkmann eftersom de enda fighter jag kommer ihåg med honom är mot Kampmann och mot Paulo Thiago, och båda dessa är enligt mig riktigt jävla bra.

För det första, att inte bli avslutad av Thiago är enligt mig en jävla bravad, däremot så var subben från Kampmann (som f.ö är en sjukt underskattad grappler) som han borde ha stått emot.

Har aldrig sett den här McKee utan bara wikipediat och youtubat honom, och han ser som sagt var utan att ha ett gediget register och riktigt vass brottning, men åldern ligger honom till last.

Frågan är ju om Volkmann har var som krävs för att subba den här snubben, för i brottningen lär han ju bli överkörd.

Testar Volkmann med 2 units.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 21:36   #22
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

5u på roberts till 2.0
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 21:42   #23
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av James-j Visa inlägg
5u på roberts till 2.0
Den är ryggad! Var lite tidig så fick bara 1.95
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 22:35   #24
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Ryggade dig på Roberts med 5U jag också. 2ggr pengarna i den här känns värt.

Delar ut sharpsen när han vunnit.

Nu ska det bli ett par rediga -bet;
Guida by decision @ 3,07 2 units
Diaz to win inside distance @ 4,21 2 units
Silva to win by decision @ 4,12 2 units

Motiverar mina holmsbets med att det räcker med att ett av de sitter för att jag ska gå plus på spektaklet.

Är lite sugen på ett straight bet på silva, men skippar nog.

Hur gör grabbarna grus med Leben vs Stann?
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 22:39   #25
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Sugen på att testa 2 units på Diego Nunes också. 3,05
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 23:01   #26
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger nog ett tv-bet på Stann by dec.

http://www.sherdog.com/news/articles...ain-Card-29020

Den nya snubben som skriver previews sen nåra galor tillbaka verkar ha bra kolläven om jag inte alltid håller med
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 23:15   #27
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Diego Nunes har jag inte sett så mycket med men han verkar allround dock är Brown oxå tuff och står för viktklassen.

Vera har droppat i odds avvaktar lite på den, funderar lite på Baroni till 2.80. Känns som det är make it or break för Baroni, torksar han den här blir det tack och hej ufc

Vet inte om det är så smart att både spela på Stann och underspelet i samma match sover nog på den, eller stann by ko eller dec kanske

I min drömvärld så ska det släppas fler alternativ spel på underkortet oxå
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-29, 23:34   #28
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Fan, det är ju bara vi 3 som diskuterar MMA här. Ska vi inte dra in i chatten alla tre och öppna upp ett mma-rum?

Edit: är inne nu
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 12:21   #29
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Inte en intervju eller videoklipp med Vera hmm jag blir nojig
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 11:58   #30
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker 1.52 på Ö4.5 ronder Edgar vs. Maynard @Bwin är ett bra lir. Jag låter den vara eftersom mitt senaste spel Edgar +3.5 är så snarlikt.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td