Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-20, 23:52   #1
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UFC 125: Resolution - Jan 1st


Frankie Edgar vs. Gray Maynard
Chris Leben vs. Brian Stann
Thiago Silva vs. Brandon Vera
Clay Guida vs. Takanori Gomi
Nate Diaz vs. Dong Hyun Kim
Dustin Poirier vs. Josh Grispi
Antonio McKee vs. Jacob Volkmann
Jeremy Stephens vs. Marcus Davis
Mike Thomas Brown vs. Diego Nunes
Daniel Roberts vs. Greg Soto
Phil Baroni vs. Brad Tavares

FETT CARD!
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-21, 00:02   #2
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har lirat Frankie och det finns några anledningar, men det verkar som att många duktiga MMA-cappers gillar Maynards chanser.

Förra matchen som Maynard vann var inte på något sätt ensidig, Frankie bjöd upp men det var nedtagningarna som avgjorde. Tyckte Frankie började ta över mot slutet av matchen och var den med mer diesel i tanken.

Andra faktorer är att Frankie är yngre och nu har samlat mer erfarenhet, han är bättre nu medans jag inte tycker att Maynards utvecklingskurva ökat lika brant.

Nu är det 5 ronder och det går förmodligen tiden ut. Jag skulle inte alls bli förvånad om Maynard vinner rond 1 & 2, sen vinner Frankie de tre sista. Kommer nog hålla ett öga på eventuellt livespel på Frankie ifall oddsen lockar efter ett par ronder.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 19:28   #3
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hoppas ni har haft en härlig jul! Nu är abstinensen plågsam, vill ha MMA nuuuuu!!!

Blir det nåt spel på Vera vs. Silva? NordicBet ligger kvar på [email protected], lite sugen är man...

Diaz vs. Kim, funderat mycket på denna match och det lutar åt ett spel på Kim. Han neutraliserar bra grapplers som få andra och när han får tag i folk så åker de ner. Lär väl gå tiden ut, Kim kommer inte få mycket offensivt uträttat då han inte kan ge något utrymme utan att det kanske straffar sig. Boxningen är helt klart i Diaz favör men Kim är en stor jävel i viktklassen vilket kommer bli jobbigt för Diaz. Kim på decision är mitt tips. Ska invänta lite fler bookies innan jag väljer raka eller by decision.

Oddsen borde nog komma ut under kvällen i morgon

EDIT: Lirar 4u på Kim by decision 2.55@5dimes. Hugger nu så att oddset inte droppar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
James-j (+3)

Senast redigerad av 1nce den 2010-12-27 klockan 19:43.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 19:56   #4
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jag ska sluta uttala mig om "säkra matcher" för jag har jävligt ofta fel i dessa, men jag ser verkligen inte hur Vera ska kunna ta Silva.

I mina ögon så är Vera den där killen som kom in jävligt hårt, övertygade, men sen helt slutade utvecklas, visst, hans stående är väl bra, men i övrigt saknar han ett bra game.

Kollar man Silvas senaste fight så torskade han den mot en brottandes rashad evans, som egentligen inte fick in någon skada alls på Silva. Så fort de gick in i klinch med varandra och växlade så sänkte Silva rashad rätt duktigt, och fick ner honom på marken, men torskade på decision.

Ser Silva vinna den här rätt lätt. 1nce; Tror du oddset på Silva kommer droppa eller studsa tillbaka igen?

Ursäkta flummet och den usla svenskan, men har gått runt i något form av jullov-/bakfyllerus ett par dagar nu, och hjärnan funkar inte som den ska.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 23:02   #5
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Härligt att börja surra mma med er igen
Jag håller till viss del med dig Moffe Vera har varit lite uddlös på senare matcher men jag tror att han kapacitet om han vågar trycka av som han gjorde tidigare i sin karriär men någon power puncher är han inte direkt men hans muy thai är väldigt tekniskt plus att han har reach på silva.
Lutar åt ett spel på Vera men du satte myror i mitt huvud angående hans rehab 1nce. Det enda jag vet är att han börja köra igen i mitten av sept (lätt träning eller sparring vet jag dock ej). Silva har ju även han varit skada.

Kim by dec 2.55 är ett bra spel det mest troliga men Diaz KO 8.50 känns nästan spelbart eller vad sägs frankie by KO 15 gånger pengarna eller maynard by KO 7.50.

Det åker nog in någon krona på Stann iaf annars hoppas jag på underkortet, kommer nog lägga ett par spel där om oddsen är rätta. Hoppas även att det erbjuds över under spel på underkortet. 1.57 tiden inte går ut på Leben vs Stann vad tycker ni om den boys spelvärd?
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 23:37   #6
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

DHK vs Diaz lär gå till decision.

Edgar vs Maynard likaså. (Dock 3 i odds på att den inte går till decision)

Guida vs Gomi; Antingen vinner Guida på decision (Diaz to win inside distance till 4,7 låter spännande) eller så får Fireball kid in en rejäl jävla smäll och sänker Guida.... eller vänta lite, Guida går fan inte att sänka. Kolla bara hur sinnessjukt mycket stryk han fick av Sanchez utan att gå ner för räkning.
2,1 på att matchen går till distance känns som ett spel som kommer läggas med en liten insats.

Stor risk att en del fighter på det här kortet går till distance känns det som.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
James-j (+2)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-27, 23:57   #7
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

jag är allergisk mot tiden går ut matcher kan beror på att jag är den eviga optimisten som vill se en rolig gala med många avslut. Vilket spegla min betting, tänker ofta inte på överspel tyvärr that's my weakness
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 01:41   #8
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

JJ: Många gånger känns överspel som ett jävla lotto, så jag kan förstå varför. Vad fan kan sannolikheten ha varit att exempelvis mac Danzig skulle ha knockat Joe Stevensson? 1 på 30? Den kändes som ett solklart decision i mina ögon.

Maynard vs Edgar: Kan den sluta på annat än ett decision? Har någon av dessa herrar vad som krävs för att avsluta den andra, och framförallt, är sannolikheten högre än 33% att det sker? Vill gärna spela att en 5rondare inte ska gå till decision, jag vill bli positivt överraskad, men ser i ärlighetens namn inget annat scenario än 5 minuters dansande med lösa slag och jabbar från Edgar och GNP (lay and pray) från Maynard.
Har funderat på att betta Maynard via decision, men vill ha högre än 2,2 för den.

Maynard to win inside distance; 5,3....

Vet att 1nce tror på Edgar, och han finns till 3,05 via decision.
Något som talar för Maynard via decision är dessutom hur domarna dömer. Av tidigare insatser har vi ju fått lära oss att det finns inget som avgör en mma-match så mycket som take downs, och där har ju Maynard en edge.


Spoiler:


Har noll förhoppningar på main event här faktiskt.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 10:47   #9
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt tugg boys

@JJ
5dimes har 1.74 på Leben vs. Stann att inte gå tiden ut. Den är tricky och jag är helt kluven, kan nog inte hjälpa dig med den, sorry...

@Moffe
Edgar på decision @3.05 hade jag gärna tagit men skippar eftersom jag lirade raka så tidigt, fanns inga props då . Edgar vinner med 3 ronder mot 2! (tror jag)

Det har kommit ut lite fler odds! Sugen på Roberts som jag vet är bra men jag har inte koll på Soto. JJ, du har väl kollat upp Soto tidigare?

Volkmann kommer att spelas men oddset stiger så jag väntar tills vi når toppen. Jag tycker Volkmann ska spelas från 2.40 och uppåt.

Oddset på Stephens var i lägsta laget men om det stiger till 1.60 slänger jag nog in ett bet.

Kommer inte att röra Tavares till ~1.50, hoppades på en gåva där men icke
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 11:30   #10
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Soto vs Roberts bilr min 5u match om jag får minst 1.80 hos någon större bookie anledning är att båda är groundfighters men Roberts har edgen där då han har riktigt bra meriter i både brottning och grappling ex All-American in wrestling tagit medalj i ADCC plus att han tränar med Jake shields. Soto är brunbältare och tränar med pellegrino men har inte samma nivå på marken som Roberts.

Soto slog Nick Osipczak by dec 29-28, han blev även kontrollerad av Riddle i tre ronder innan han blev dq pga en upkick. Den här matchen ska Roberts ha om han tar ner den till marken och undviker en sluggfest.

Även fast jag är dålig på överspel så borde Mckee volkmann vara en kandidat...?

Även höga odds på både Baroni och Davis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+5)
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 14:45   #11
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Ryggar dig nog på Roberts där, såg stabil ut.

Mina bets lär bli något såhär;

Roberts @ 1,91 på 5dimes. 4 units
Silva @ 1,67 på 5dimes. 3 units
Silva via decision @ 3,53 1 unit Fulbet (rygga inte)
Diaz wins inside distance @ 4,26 1 unit Fulbet (rygga inte)
Guida via decision @ 3,25 1 unit Fulbet (rygga inte)

Räcker med att ett av fulbeten ska sitta för att jag ska gå plus på dem, men som sagt, mest underhållningsbets.

Har jag missat något som har bra spelvärde? Skippar main event helt tror jag, känns inte som om det finns något riktigt spelvärde för mig där.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 17:18   #12
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Behöver lite hjälp nu grabbar. De senaste betsen har verkligen gått käpprätt åt helvete.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 17:24   #13
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för infon! Kör 5u på Roberts.

McKee vs. Volkmann lär ju gå tiden ut som du säger JJ men hittar inga odds än. Baroni kan jag tänka mig att testa och stiger oddset så gör jag det garanterat. Davis är en annan femma, kan inte se honom vinna.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 17:46   #14
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1878


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Behöver lite hjälp nu grabbar. De senaste betsen har verkligen gått käpprätt åt helvete.
Vad funderar du kring?

Tycker du ska hålla ett öga på liven Edgar vs. Maynard (bet365 brukar ha livebetting). Om Maynard vinner 2 första via lnp och börjar se tröttare ut än Frankie i början av 3e så är det läge att lira Frankie (förmodligen högt odds).
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-28, 18:30   #15
 
James-js avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 238
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Behöver lite hjälp nu grabbar. De senaste betsen har verkligen gått käpprätt åt helvete.
GSP by dec, pierson osv nedvärderar dig inte moffe tycker du har har rullat på bra på senare tid. Hojtar till om jag hittar något som jag tycker är spelvärt
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td