Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-28, 11:35   #1
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

2010-11-28 Svindal vinner - (Annat)


Datum: 2010-11-28
Tid: 12:31
Sport: Annat
Land: Annat
Liga: Annat
Match: Svindal vinner -

Spel: Svindal vinner
Insats: 150
Odds: 4.50
Bolag: NB

Motivering:
Då kör vi igen.

Jag skrev ju redan i reken om Svindal i dagens DH att jag tror på honom i Super Gn idag, han är i grym from och trivs i backen och med underlaget vilket han visa idag med en mkt fin 2a plats i störtloppet.
(han har faktiskt bara 8 pallplatser i störtlopp i WC trotts en mkt lång karriär).

Jag anser att Svindal ska/bör vara favo i Super G och sa i chatten här ikväll att vi kanske kan hoppas på 4,50 ggr på Svindal (trodde själv på 3.25-3.50) och sa att får vi 4,50 ggr så lirar vi Svindal.

4,50 ggr(NB) på Svindal liras med 3/10 (sover på saken o kanske ökar me 1 eller 2 units, men vill inte lägga mer just nu)

Norrmanen kör ju inte Slalom och om han ska ha en chans på totalen så gäller det att han kör fort i fart o GS, han ser såklart en jättechans här att knipa en fullpoängare ihop med 2a platsen igår (som han nog inte riktigt räknat med själv).


Lirar även en liten liten dubbel n Schield o Svindal m 0,5 units @ 11,25 ggr NB
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td