Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-28, 11:31   #1
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

2010-11-28 Schiled vinner - (Annat)


Datum: 2010-11-28
Tid: 18.00
Sport: Annat
Land: USA
Liga: Annat
Match: Schiled vinner -

Spel: Schiled vinner
Insats: 150
Odds: 2.50
Bolag: NB

Motivering:
Står hon vinner hon........

Yepp, vi talar om Marlies Schield. ALLT över 2 ggr är mkt bra, enkelt .Vi får 2,35 på UB just nu(edit, 2.50 på NB) Och det liras med 3/10.

Ni som läst mina alpina tankar vet att Marlies (som btw bor ihop m Benni Raich) är den snabbaste tjejen i slalom och jag kommer att spela henne sålänge vi får mer än 2 ggr på vinnare.
Jag anser dock att hon har ännu större chans imorgon, detta pågrund av att hon kvalade till 2a åket i dagens GS vilket såklart va en mkt bra insats (hennes första GS på över 3 år)
När hon kommer ca 10 sek ner i 2a åket så klickar hennes binding helt utan anledning o hon åker ur...... GISSA om hon är arg för det och det tror jag kommer att motivera henne ännu mer imrgn, lite jävlar annamma redan i 1a åket, det har ju annars varit lite av hennes akilles förra året att inte ladda direkt, jag tror/hoppas att hon imorgon i en backe som hon vunnit i förr visar att hon är enabsolut snabbaste tjejejn och gör hon 2 snabbaa åk utan missar så vinner hon med minst 0.6-0,7 sek, kanske t.o.m mer

Schield har nu vunnit 16/27 senaste hon ställt upp i.......
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td