|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-11-24, 19:24 | #1 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
The Zone 27 November
Fightgala i Göteborg, som äger rum i Lisebergshallen. Hittar bara odds hos Unibet (vilka brukar vara rätt usla). Dock hade jag 4/4 rätt förra the Zone så nu jävlar ska vi se vad vi kan vaska fram från den här galan.
Matcherna: Ali Ameziane vs Kristoffer Murén Jeremie Moreau vs Christopher Wassberg Martin Fouda Afana Bipouna vs Rami AzizEmmanuel Le Gallic Damir Hadzovic vs Michael Höjermark Max Hederström vs Emmanuel Le Gallic Frodi Hansen vs Christoffer Svensson Ivan Gluhak vs Mats Nilsson Pavel Pimenov vs Tommy Blom Mauro Salomao vs Martin Svensson Danijel Dzebic vs Victor Cheng Chris Greig vs August Wallen Vi börjar med de sista två; Wallén och Cheng. Cheng är lite av the Zones posterboy. Han är ung, snygg och en duktig grappler. Göteborgarna älskar honom, vilket lett till att han nästan alltid får möta cans som han har vunnit över relativt lätt. Wallén är lite av en pionjär inom svensk mma, och en välkänd profil i västsverige där han håller hus. Han är relativt gammal, men fortfarande slick med sina submissions. Svarbälte i bjj, och inget "bielkhedensvartbälte" utan den här gubben har förtjänat det. Eftersom det är Augusts "vänner" som håller i matchmakingen, och som vill att han ska vinna så möter han denna gång ännu en can. Jag kommer själv köra en dubbel här till 1,66, lastar in en 4 Units här. Dvs, Cheng+Wallén i en parlay till 1,66. Orkar inte motivera de andra två just nu, men gör det nog senare. Vad har ni för tankar om galan? Kul med svensk mma, och extra kul att jag tränat med 3 personer som ska fightas på den här galan. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1nce (+1) Senast redigerad av Moffegrev den 2010-11-24 klockan 20:04. |
2010-11-28, 12:44 | #2 |
Snyggt lirat Moffe, 3 av 4
Tack för spelen! |
|
2010-11-28, 16:10 | #3 |
Bra jobbat! Den här posten missa jag helt, trodde inte galan var spelbar såg bara rumble of the king hos nordicbet. Men det gick tydligt bra för många svenskar
|
|
2010-11-29, 09:48 | #4 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Att spela pa August Wallén pa the Zonegalorna maste ju kunna liknas med bankränta. Seriöst, de matchar ju honom mot riktiga cans som de vet att han kommer strypa ut i första ronden.
Nog för att han är gammal, men nagon gang borde han väl kunna fa lite motstand? |
|