Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-19, 11:59   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

vaxter på gamblers rekar vc gällivare


Äntligen längdskidor!

postat av Vaxster den 18 Nov, 2010 kl 17:16

Då var det äntligen dags för riktig vinteridrott att göra premiär!

I helgen är det längdskidornas Världscup som har premiär i Gällivare.

Inte så många odds ute än men jag slår till på ett spel redan nu.

Herrar 15km fristil: Manificat-Björndalen 1 Odds 2,05 Insats 2/10. Oddset finns hos Nordicbet.

Fransmannen har inte gjort något testlopp i år men blommade under förra året ut till en av världens bästa fristilsåkare. 6:a på OS på samma distans och snabbast av alla på jaktstarten som avslutade WC-finalen i Falun. Björndalen åkte ett testlopp i Beitostölen här i veckan och blev 9:a. En bra placering men ändå dryga minuten efter vinnaren Alexander Legkov och slagen av 3 norrmän.

Jag tror Ole-Einar fortfarande tränar väldigt tungt då premiären för skidskyttarna ligger först i början av december. Korrekt odds snarast det omvända. Men jag håller ner insatsen då jag inte hittat så mkt info om fransmannen mer än att han varit på hög höjd och kört. Reaktionen på det kan alltid ställa till det men också (vilket är vanligast för franska åkare) ge honom en extra boost på lördag.

//Vaxster
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td