|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-09-25, 12:43 | #31 |
då blir det att säga upp dig o flytta till finland då
|
|
2010-09-25, 12:59 | #32 | |
Citat:
Förstår precis vad du menar, Jag kände mig antagligen lite för säker att sätta spelet. Känner just nu att det inte känns någon större ide att reka nått mer när inte sånt här sitter men om man bara lagt fram infon på ett mer neutralt sätt så hade man nong inte fått lika mkt klagomål heller. Skyller absolut inte ifrån mig heller utan tycker ni har rätt att klaga på mig också då inte spelet satt. Tycker själv att jag var väldigt rätt ute och kommer som sagt att lira samma spel nästa helg. Dock inga liknande rekar Tack för feedback |
||
2010-09-25, 14:25 | #33 |
Det finns inga säkra spel,det är regel nummer ett.Glöm inte bort det när du nu ska reka Veikkasliiga,och SM-Liiga med mera.Ett tips till,när du nu ändå är down under,passa på att köp med dig en riktigt sjysst kniv.Gärna en sån som Crocodile Dundee använder,för kniv det är en riktig statussymbol i vårt östra grannland.
|
|
2010-09-25, 14:52 | #34 |
Nej självklart vet jag att det inte finns några säkra matcher det har jag lärt mig för många år sedan men JAG ansåg att det fanns ett bra spelvärde i denna och tycker likaså i efterhand!
Ber som sagt om ursäkt om ni torskade på det och det var klantigt och opassande att skriva så övertygande. |
|
2010-09-25, 15:08 | #35 |
|
|
2010-09-25, 16:04 | #36 |
Tycker gnället känns rätt löjligt, om man väljer att gå in på en sport man inte vet någonting om efter tips av någon man inte vet någonting om så får man helt enkelt bita i det sura äpplet om det går fel. Det är en chansning och att börja grina om att man blivit lurad är bara patetiskt.
Det som gör att jag blir intresserad av en rek är inte huruvida rekaren anser den vara stensäker eller ska lägga maxspel eller liknande. Sånt betyder alltid olika för olika personer och alla har olika sätt att uttrycka sig på, utan jag är mer intresserad av motiveringen till varför han tror något är ett bra spel. Där tycker jag väl att Niklas gör en okej rek, om man sen håller med honom eller inte är en annan sak men han motiverade i alla fall varför han trodde på Collingwood. Ska man komma med lite kontruktiv kritik så kanske både reken och efteranalysen var lite väl fokuserad på favoriterna Collingwood. Att Collingwood slog de som ansågs som största hotet stort i semin är ju intressant men hur tog sig St. Kilda till finalen? Berodde Collingwoods miss i finalen bara på att de inte nådde upp till normal kapacitet eller var det kanske så att St. Kilda lyckades göra Collingwood dåliga? Om det nu är så att Collingwood underpresterade så borde det ju finnas skaplig möjlighet till plocka igen en del av förlusten i omspelet då handikappet sjunkit en bit (-11,5 på centrebet just nu). |
|
2010-09-26, 00:42 | #37 |
Crocodile Dundee´s kniv är ingenting mot vad vi har här i Finland...
Kom igen bara Niklas, nya tag. Vi är alla tacksamma för bra info och informativa rekar, men frigör dig från pajasen Holms och hans löjliga, oseriösa uttryck, så kommer du säkert att bli väldigt nyttig och uppskattad på Sharps. Eventuellt Offtopic detta... |
|
2010-09-26, 01:11 | #38 | |
Citat:
Välkommen till Sharps Nicke. |
||
2010-09-26, 19:26 | #39 |
ja inte ska man be om ursäkt efter att en rek gått åt pipan, alla bettar ju på eget ansvar. Nu gick inte 2 av dessa spelen in, men bara köra vidare. När är omspelet förresten? Kanske missade det då man va ute o härja i "vildmarken" :-) Du var inne på att köra samma spel i omspelet med Niklas? Är/var lite sugen på det själv.
|
|
2010-09-26, 19:35 | #40 | ||
Först...
Citat:
Sedan dessa negativa kommentarer. Citat:
Tycker Niklas kan börja reka här så kommer det nog bli en fin vändning på detta! |
|||
2010-09-26, 23:58 | #41 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Matchen avgjord och denna tråden har bara potential att spåra ur ännu mer så hänglåset åker på.
Får instämma med de andra och önska dig välkommen till Sharps Nicklas.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|