Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-25, 11:43   #31
 
Masho123s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Östergötland
Inlägg: 429
Sharp$: 1994


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

då blir det att säga upp dig o flytta till finland då
Masho123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 11:59   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Problemet för dig Niklas är inte att spelet missar, felet gjordes från första början. Vet inte vad du har för erfarenhet av betting eller av att skriva rekar men den känns liten eftersom att du i din motivering får det här att låta som att det är världens bästa spel genom alla tider och du MAXAR på alla möjliga spelalternativ.

För det första så är det ,som flertalet redan sagt här i tråden, en otroligt stor sporthändelse och matchen är cappad ordentligt av alla bookies så att hitta extrema överodds är omöjligt dvs att maxa på 3 spelalternativ är kasst spelvärde, lika omöjligt som i en VM final tex. Du sätter dig i en sits pga din motiveringen där alla räknar med till 100 % att spelet ska sitta och gör det inte det så tycker folk att du är en pajas. Varför sätta sig i en sån situation ens? Skriv en rek om vad man tror angående matchen, va ödmjuk och inse att ingen match någonsin varit helsäker. Eller tänkte du fullfölja ditt löfte nu: "Då ska jag fan säga upp mig och flytta till nordligaste delen av finland och leva på snö o vodka "??

Det är extremt amatörmässigt att motivera ett spel som du har gjort i det här fallet och jag vet inte om det är order från chefen over there att man ska hålla på så här för att övertala så många som möjligt att spela (bort) sina pengar på era rekar!? Tycker du ska ha dig en liten känga av de som är sura här eftersom du själv satt dig i den här sitsen. Förhoppningsvis så slipper vi se såna här löjliga motiveringar från dig i framtiden och istället får ta del av kvalitativa spelförslag eftersom jag antar att du ändå har god koll på sporten!

Lycka till i framtiden!

Förstår precis vad du menar, Jag kände mig antagligen lite för säker att sätta spelet. Känner just nu att det inte känns någon större ide att reka nått mer när inte sånt här sitter men om man bara lagt fram infon på ett mer neutralt sätt så hade man nong inte fått lika mkt klagomål heller.

Skyller absolut inte ifrån mig heller utan tycker ni har rätt att klaga på mig också då inte spelet satt. Tycker själv att jag var väldigt rätt ute och kommer som sagt att lira samma spel nästa helg. Dock inga liknande rekar

Tack för feedback
Wrazxc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 13:25   #33
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1733

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Det finns inga säkra spel,det är regel nummer ett.Glöm inte bort det när du nu ska reka Veikkasliiga,och SM-Liiga med mera.Ett tips till,när du nu ändå är down under,passa på att köp med dig en riktigt sjysst kniv.Gärna en sån som Crocodile Dundee använder,för kniv det är en riktig statussymbol i vårt östra grannland.

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 13:52   #34
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 204
Standard

Nej självklart vet jag att det inte finns några säkra matcher det har jag lärt mig för många år sedan men JAG ansåg att det fanns ett bra spelvärde i denna och tycker likaså i efterhand!

Ber som sagt om ursäkt om ni torskade på det och det var klantigt och opassande att skriva så övertygande.
Wrazxc är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 14:08   #35
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Fadear. St. Kilda +16.5 till 1.917.
Mm..
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 15:04   #36
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 71
Standard

Tycker gnället känns rätt löjligt, om man väljer att gå in på en sport man inte vet någonting om efter tips av någon man inte vet någonting om så får man helt enkelt bita i det sura äpplet om det går fel. Det är en chansning och att börja grina om att man blivit lurad är bara patetiskt.

Det som gör att jag blir intresserad av en rek är inte huruvida rekaren anser den vara stensäker eller ska lägga maxspel eller liknande. Sånt betyder alltid olika för olika personer och alla har olika sätt att uttrycka sig på, utan jag är mer intresserad av motiveringen till varför han tror något är ett bra spel. Där tycker jag väl att Niklas gör en okej rek, om man sen håller med honom eller inte är en annan sak men han motiverade i alla fall varför han trodde på Collingwood.

Ska man komma med lite kontruktiv kritik så kanske både reken och efteranalysen var lite väl fokuserad på favoriterna Collingwood. Att Collingwood slog de som ansågs som största hotet stort i semin är ju intressant men hur tog sig St. Kilda till finalen?
Berodde Collingwoods miss i finalen bara på att de inte nådde upp till normal kapacitet eller var det kanske så att St. Kilda lyckades göra Collingwood dåliga?

Om det nu är så att Collingwood underpresterade så borde det ju finnas skaplig möjlighet till plocka igen en del av förlusten i omspelet då handikappet sjunkit en bit (-11,5 på centrebet just nu).
NachosBinLaden är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-25, 23:42   #37
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Finland
Inlägg: 98
Sharp$: 823
Standard

Crocodile Dundee´s kniv är ingenting mot vad vi har här i Finland...

Kom igen bara Niklas, nya tag. Vi är alla tacksamma för bra info och informativa rekar, men frigör dig från pajasen Holms och hans löjliga, oseriösa uttryck, så kommer du säkert att bli väldigt nyttig och uppskattad på Sharps.

Eventuellt Offtopic detta...
Blixt Gordon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 00:11   #38
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1733

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Crocodile Dundee´s kniv är ingenting mot vad vi har här i Finland...

Kom igen bara Niklas, nya tag. Vi är alla tacksamma för bra info och informativa rekar, men frigör dig från pajasen Holms och hans löjliga, oseriösa uttryck, så kommer du säkert att bli väldigt nyttig och uppskattad på Sharps.

Eventuellt Offtopic detta...
+1.

Välkommen till Sharps Nicke.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 18:26   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 991
Standard

ja inte ska man be om ursäkt efter att en rek gått åt pipan, alla bettar ju på eget ansvar. Nu gick inte 2 av dessa spelen in, men bara köra vidare. När är omspelet förresten? Kanske missade det då man va ute o härja i "vildmarken" :-) Du var inne på att köra samma spel i omspelet med Niklas? Är/var lite sugen på det själv.
Pavey är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 18:35   #40
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4328
Standard

Först...

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
jag hakar på iallafall. .ja ,jag håller med. klart oddsättarna har bäst koll. och där är det 50/50 .sen om hur många poäng man får för mål och sånt vet jag inte. kanske nåt lurt med just 16.5?

jag har redan bettat, men det kan vara bra för andra att veta.

Sedan dessa negativa kommentarer.

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
där lyckades han lura massa folk. grattis till spelsajterna.

stackars dom som satsade allt
Du är ständigt på RobinD (när han bara i stort sett ger riktig feedback och kritik), men tror fan de flesta håller med mig att det är DU som ska ta dig i kragen och bete dig snart.


Tycker Niklas kan börja reka här så kommer det nog bli en fin vändning på detta!
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-26, 22:58   #41
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Matchen avgjord och denna tråden har bara potential att spåra ur ännu mer så hänglåset åker på.

Får instämma med de andra och önska dig välkommen till Sharps Nicklas.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td