Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-13, 22:15   #1

1nces avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1878

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UFC Fight Night 22 - Sep 15th

Det kommer nog ut odds på några matcher till inom kort, jag kommer uteslutande att lira dogs i de fyra matcherna som odds finns på i nuläget.

3u på Cole Miller 3.28@Pinnacle.
Miller har sin största styrka i grapplingen, även om det är tveksamt om han kommer få nyttja sin grappling i denna match eftersom jag tror att den i huvudsak kommer hållas stående. Det är ganska stor längdskillnad till Millers fördel, han är inte helt oäven stående heller och jag tror hans långa reach kan störa Pearsons rytm en hel del. Pearson är väldigt mångsidig med sin styrka i det stående där han mixar upp det riktigt bra, han lär vilja undvika mattan in i det sista då hans bjj inte är på samma nivå som Millers. Jag tycker Pearson saknar en riktig KO-punch, detta ger Miller lite fler alternativ till nedtagningar om det inte går hans väg stående.

6u på Gleison Tibau 2.30@Bwin & NordicBet(2.27@Expekt).
Tibau är ett monster i lättviktsklassen, hans nedtagningar håller hög klass liksom hans bjj. Motståndaren Miller är också en grappler, han får nog räknas som strået vassare än Tibau stående men hans nedtagningar är inte i närheten. Tibau borde kunna ta ner det på mattan åtskilliga gånger under matchen och jag tror inte att Miller kan hota när han ligger på rygg, visst kommer han försöka men det är inte så troligt att en grym grappler som Tibau åker dit från topposition. Det känns ganska givet att denna går tiden ut, ska kolla oddsen för ö/u när de släpps också.

9u på matchen att gå tiden ut Tibau - Miller 1.83@PaddyPower.
Fanns redan odds för detta, givet spel i mitt tycke. 5dimes har 1.55 på samma spel och Bwin har 1.45 på att tredje ronden hinner starta. Bwins alternativ är också bra för den som köra safe eller ha kombovirke. Brukar vara lite si och så med hur mycket man får in på dessa spel hos farbror Paddy och Bwin, ni får bomba på så gott det går helt enkelt.

3u på Rousimar Palhares 2.97@Pinnacle.
Palhares är en grym grappler med benlås som specialitet, han är ganska kort men otroligt krallig. Senast Marquardt fightades var mot Chael Sonnen och Marquardt blev ägd i den matchen, nedtagen och mörbultad från start till slut. Det som bekymrar mig lite är att Palhares aldrig har haft speciellt bra nedtagningar, han är dålig på att sätta upp nedtagningarna med slagserier innan. Han utvecklas dock fortfarande och ifall han har lyckats förbättra sina nedtagningar så kan han mycket väl vinna, det blir förmodligen på submission isåf.

4u på Charles Oliveira 2.75@Pinnacle.
Oliveira är en stor talang och är hittills obesegrad i sina 13 matcher, här kommer han möta TUF-vinnaren Escudero 13-1-0 som också får ses som en stor talang. Oliveira fick hoppa in som tredje ersättare då Escuderos två tilltänkta motsåndare blivit skadade. Oliveira är främst en grappler men han är bra stående också, Escudero är en brottare med bra tryck i nävarna dock lite plattfotad och stillastående. Oliveira är väldigt kvick och atletisk, med bra höga sparkar och grym bjj från rygg. Jämn match att vänta!

Senast redigerad av 1nce den 2010-09-14 klockan 12:35.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-14, 13:16   #2

1nces avatar

Standard

5u på Dave Branch 2.37@Pinnacle.
Branch är svartbälte i bjj under Renzo Gracie och dessutom riktigt bra stående, han rör sig bra, har bra blick och bra sparkar. Han möter Tomasz Drwal som kommer från en smärtsam förlust mot Rousimar Palhares på benlås i slutet på mars, Drwal är en stående fighter, han har bra boxning och styrka i sina tekniker. Jag tycker dock att Drwal kan bli ganska stillastående medans Branch rör sig väldigt aktivt, även om detta endast skulle hållas stående tycker jag att Branch kan vinna så länge han undviker Drwals KO-släggor. Skulle Branch lyckas ta ned Drwal så talar allt för Branch, jag tycker mångsidigheten talar för Branch här, han kan mäta sig med Drwal stående och på mattan har han ett kraftigt övertag.
Gammal 2010-09-14, 13:44   #3

pankbanks avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

okej ryggar på över 3 ronder tibau-miller .
Gammal 2010-09-14, 14:21   #4

j.houstons avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 420
Standard

svårtippad gala. gillar också över 2,5ronder i miller - tibau men inte till oddset 1,45 på unibet. får se.
j.houston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-14, 14:25   #5

1nces avatar

Standard

Svårtippat indeed, jag hittar ingen favorit som jag tycker är spelvärd...
Gammal 2010-09-15, 13:55   #6

1nces avatar

Standard

1u ytterligare på Charles Oliveira 2.62@PaddyPower.
Noterar att Escudero vägde in på 159 lbs vilket är ovanligt mycket över gränsen på 155 lbs. Det är aldrig ett bra tecken att en fighter inte klarar vikten, dels har han fått basta och förbränna extra mycket inför invägningen men det ligger troligen nån skada till grund för att han inte klarade vikten då han förmodligen inte har kunnat träna optimalt inför matchen. I och med detta ökar värdet på Oliveira.
Gammal 2010-09-16, 10:37   #7

1nces avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
3u på Cole Miller 3.28@Pinnacle.
6u på Gleison Tibau 2.30@Bwin & NordicBet(2.27@Expekt).
9u på matchen att gå tiden ut Tibau - Miller 1.83@PaddyPower.
3u på Rousimar Palhares 2.97@Pinnacle.
4u på Charles Oliveira 2.75@Pinnacle.
Citat:
5u på Dave Branch 2.37@Pinnacle.
Citat:
1u ytterligare på Charles Oliveira 2.62@PaddyPower.
4-2 och +20,78 units på nattens spel

Ni är så tysta gott folk, hoppas nån ryggade iaf
Gammal 2010-09-16, 10:59   #8
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Snyggt! Fortsätt så blir det rygg i framtiden!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td