Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-18, 21:47   #1

1nces avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1878

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Strikeforce: Houston - Aug 21st

Ronaldo Souza - Tim Kennedy, Strikeforce

Spel: Tim Kennedy
Odds: 3.14@Pinnacle
Insats: 8u
Spelstopp: 22/8 01:00
Värdering: Spelbar från 2.55

La upp denna i mitt sheet tidigare till 3.20@5dimes men den sänktes direkt efter att jag lirade, har suttit och väntat på att Pinnen skulle släppa ett spelvärt odds innan jag slänger upp reken.

Titelmatch i mellanvikt, jänk-grappler vs brasse-grappler, en helt ny champ ska koras sedan den tidigare champen skrev på för UFC. Kommer ihåg första gången jag såg en match med Kennedy för drygt ett år sedan, WOW! tänkte direkt att den där snubben kommer gå långt. Han är visserligen inte ung med sina 30 år men hans potential har verkligen kommit fram de senaste åren. Så nu 3 matcher och 14 månader senare får Kennedy chansen att äga bältet. Kennedy är före detta yrkesmilitär och har tjänstgjort i Irak, det är därför han inte kunnat blomma ut ordentligt som fighter förrän nu, han har börjat träna heltid och det har verkligen gett resultat.

30-årige Jacare är en högt dekorerad grappler som har förbättrat sin boxning på sistone. Kennedy kommer definitivt att bli hans svåraste motståndare hittills, båda har ett record på 12-2-0 varav majoriteten av segrarna är på submission.

Jag håller dem ganska jämbördiga stående men med viss fördel Jacare, det som talar för Kennedy är hans oerhörda intensitet och kondition, han är dessutom en riktigt bra grappler och till skillnad från många andra grapplers så har han grym toppkontroll. Eftersom det är en titelmatch så är det fem ronder istället för tre, jag tyckte Jacare såg hyfsat trött ut i tredje ronden senast mot Villasenor och släppte in sin motståndare mer och mer i matchen. Med den intensitet Kennedy tar med sig så bör brassen vara trött efter 1-2 ronder, Kennedys gameplan lär vara att ta matchen till de senare ronderna och ta över taktpinnen ju längre matchen lider. Mitt tips blir att Kennedy tar hem det på enhälligt domslut efter fem ronders krig.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-22, 11:56   #2

1nces avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 1878

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1-1 inatt, tyvärr satt inte huvudspelet på Tim Kennedy.

Matchen gick tiden ut som jag förväntade mig och "Jacare" tog en aningen kontroversiell seger på domslut, Kennedy kunde mycket väl ha vunnit men så är det ibland....
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td