Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-27, 20:19   #1
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 74
Standard

UFC 114 30/5

Jag har fått tips av en aktiv fighter (tänker inte ge namn för han vill inte det, acceptera det). Hans Total fights är 31, Professional MME Record 21-10-0. Om ni listar ut från statistiken vem det är så är ni snälla och respekterar att inte skriva namnet här tack!

Så här tror han att några kommer att sluta...

Quinton "Rampage" Jackson - Rashad Evans 2

Diego Sanchez - John Hathaway 1
jake_25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-27, 21:42   #2

lodmajsters avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Gick ju bra förra så jag kanske ryggar dej denna gången.
Har inte kollat så mycket själv ännu tycker galan rakt igenom är tråkig.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-27, 23:33   #3

Jimpox88s avatar

Sharp$: 1
Standard

Jag tror också på Rashad men Sanchez har för dåligt odds för att vara spelvärt.
Jimpox88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 15:45   #4
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Testar Evans och en parlay med dem båda

@ pinny just nu:
Rashad Evans 2.000
Diego Sanchez 1.478
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 00:46   #5

Sharp$: 37
Standard

Rashad behöver nyttja sin brottning i den här matchen.
Rampage's standup har visat sig vara riktigt bra och har bara blivit bättre efter han att han lämnade Ibarra och gick över till Wolfs lair. Dock har han inte nåra vidare bra fighters i sin camp. Gatekeepers och medelmåttor.
T.ex Cheick Kongo, Bisping, Tully Kelly, Relentless Paul Taylor.

Rashad tränar hos Greg Jackson som har ett jävla dream team i sin camp, GSP, Shane Carwin, Nate The Great, Kenny Florian, Keith Jardine, Roger Huerta.

Medelmåttor mot världsklass alltså. Rashad har tränat brottning med Shane Carwin inför detta och rashads gameplan bör vara att ta detta ner på marken. Frågan är om han hinner göra det innan han blir klippt av Rampage för Rashad har ingen stålhaka.

Mitt pick är Rampage på TKO/KO.

Diego Sanchez är också mitt pick.

Även Todd Duffee är mitt pick i hans fight. Han har imponerat som fan senast och det vore verkligen mystiskt om han inte fortsatte att imponera, han kommer att klättra väldigt snabbt i HW ranksen om han vinner igen nu och jag tror han förstår det.
Vi hoppas på en ny härlig KO av Duffee. Förra satt rekordet i UFC på 7 sekunder som snabbaste KO.
Cdim är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 18:32   #6

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2
Standard

Brukar alltid gå åt helv... när jag tippar MMA, hade svårt att hitta några trevliga odds/fights detta event så testar denna gång att tippa på matchutgångar vilket jag aldrig gjort förut.

Rashad -decision vinst (2.90)
Rashad/Rampage är ju en jämn fight men tror Rashad kommer knipa vinsten iaf och tänkte först tippa på ML Rashad, men sen kom jag på att jag kan inte se Rashad vinna på något annat sätt en genom decision så testar det istället.

Sanchez vs. Hathaway - To go the distance = NEJ (2.20)
Jag tror som många andra att Sanchez kommer vinna denna, tänkte även här tippa ML Sanchez men lockades inte direkt av oddset så gör en 'chansning' och går emot bookies som tror på Sanchez decision vinst och hoppas istället att Sanchez kör över Hathaway o vinner med gnp eller en sub, skulle det bli en upset och Hathaway får in en luckypunch så sitter ju denna också.

Nogueira - KO/TKO/DQ vinst (3.50)
Observera att detta är lillebrorsan Nog, som har bakgrund som amatör-boxare, alltså inte storebrorsan som är bjj experten. På dom 6 senaste fighterna (alla vinster), så är resultaten 4 KO/TKO, 1 SUB, 1 DEC vinster.

Förhoppningsvis kan jag lyckas få iaf ett rätt detta event. (förmodligen inte)
Alla odds är från unibet, mycket möjligt att det finns bättre någon annanstans, men bettar bara där än så länge så får nöja mig med det som erbjuds.
patz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 22:11   #7

lodmajsters avatar

lodmajsters MMA

Standard

Rashad såg grymt seg ut på invägningen och det är möjligt att han har haft det tungt att cutta ner sig så jag tror man ska tänka sig för lite extra där, återkommer med mina lir om ett tag.

Edit:

Här kommer mina lir då:

Parlay: 10U

Antonio Nogueira- Jason Brilz 1

Todd Duffee - Mike Russow 1

Diego Sanchez - John Hathaway 1

3 matcher som jag bara kan se gå på ett sätt, oddsen är därefter också men känns ändå spelvärt.

Singlar:

Michael Bisping - Dan Miller 2. 3 U

Hoppas verkligen Bisping får stryk här, han är dock en något lite bättre fighter än Miller men oddset lockar hel klart.

Quinton "Rampage" Jackson - Rashad Evans 1. 2U

Grymt jämn match men jag är tvungen att testa Rampage efter att ha sett invägningen.

Senast redigerad av lodmajster den 2010-05-29 klockan 22:26.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 06:47   #8

Sharp$: 663

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

UFC gick inte alls bra. Se där man ska inte spela på sporter man inte har koll på, bara bita ihop
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 07:11   #9

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2
Standard

Sanchez vs. Hathaway - To go the distance = NEJ (2.20)
-1u
Jahaja, denna fight var jag och de flesta andra helt fel ute i, Sanchez såg bedrövlig ut och Hathaway höjde sig ett snäpp, Hathaway var nära att avsluta fighten i 1,a ronden och då hade mitt spel tursamt gått in nu blev det en välförtjänt förlust för både mig och Sanchez

Nogueira - KO/TKO/DQ vinst (3.50)
-1u
Nog överraskade negativt, var va hans fina boxning nåstans? Han var dessutom nära att förlora fighten i 2,a ronden men lyckades knipa en knapp split decision, mitt bet var aldrig nära att gå in.

Rashad -decision vinst (2.90)
+2.9u
Äntligen en fight som gick precis som den såg ut på förhand att den skulle göra. En jämn fight med jämna odds som för mig endast stod mellan Rashad Decision vinst och Rampage KO vinst. Jag valde det förstnämda och det var alltså precis vad det blev. (Rampage var nära att slå ut Rashad i 3,e ronden)

Totalt: -0.1u
Kul var det iaf!
patz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-30, 18:00   #10

lodmajsters avatar

lodmajsters MMA

Standard