Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-06, 19:55   #1
MrR

MrRs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 280
Standard

UFC 112 10/4

Citat:
Main Card

Middleweight Championship bout: Anderson Silva (Champ) vs. Demian Maia
Lightweight Championship bout: B.J. Penn (Champ) vs. Frankie Edgar
Welterweight bout: Matt Hughes vs. Renzo Gracie
Lightweight bout: Terry Etim vs. Rafael dos Anjos
Middleweight bout: Kendall Grove vs. Mark Munoz

Preliminary Card

Light Heavyweight bout: Alexander Gustafsson vs. Phil Davis
Lightweight bout: Paul Taylor vs. John Gunderson
Welterweight bout: Nick Osipczak vs. Rick Story
Welterweight bout: DaMarques Johnson vs. Brad Blackburn
Lightweight bout: Paul Kelly vs. Matt Veach
Heavyweight bout: Jon Madsen vs. Mostapha Al-turk
VILKEN GALA DET HÄR KOMMER ATT BLI!!
Helt sjuka matcher, hoppas även man får se Alexanders match.
Anderson och BJ kommer att behålla bältet.
Hoppas på att Hughes får så mycket stryk att han inte kan gå på 10 år.

LETS MAKE SOME
MrR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:10   #2
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Har en kompis som är intresserad och säger att Alexander Gustafsson stod i 4.75 på Expekt när han samtidigt står i runt 4.00 på andra ställen.

Han påstod att även 4.00 var högt, tankar om det?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:25   #3

lodmajsters avatar

Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Phil Davies dominerade sin förra match totalt men hade svårt att avsluta. Tycker Davies har fått lite väll mycket hype efter den matchen och många tror att han kommer va en framtida titelhållare.
Klassisk match mellan brottare och boxare där Alexander helt klart kommer sättas på prov. Tycker inte man har fått se så mycket av Alexanders takedown defence men det kommer han verkligen behöva visa upp mot Davies som plockade ner sin motståndare bäst han ville förra matchen.
Alexanders boxning håller verkligen hög klass och det är inte alls omöjligt att han kommer knocka Davies.
Tycker helt klart att 4 ggr är ett överodds, mellan 2.5-3 hade varit ett "bättre" odds.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 20:29   #4
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Phil Davies dominerade sin förra match totalt men hade svårt att avsluta. Tycker Davies har fått lite väll mycket hype efter den matchen och många tror att han kommer va en framtida titelhållare.
Klassisk match mellan brottare och boxare där Alexander helt klart kommer sättas på prov. Tycker inte man har fått se så mycket av Alexanders takedown defence men det kommer han verkligen behöva visa upp mot Davies som plockade ner sin motståndare bäst han ville förra matchen.
Alexanders boxning håller verkligen hög klass och det är inte alls omöjligt att han kommer knocka Davies.
Tycker helt klart att 4 ggr är ett överodds, mellan 2.5-3 hade varit ett "bättre" odds.
Samma motivering som min kompis hade, han sa att alex knockade Davies förra motståndare snabbt när de möttes eller något sånt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-06, 22:36   #5

Geezers avatar

Sharp$: 462

Geezer NHL
Stats: 78 - 50 - 1
ROI: 121.30%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Har följt Alexander ganska länge via The Zone turneringarna och man kan ju ganska snabbt konstatera att han aldrig har mött någon riktigt bra brottare.
Och även om han sparrat en del med Latifi och andra duktiga brottare så vet vi ju inte riktigt var han står när det väl blir en match-situation.
Davis vet jag inte mycket om förutom att han va en bra collagebrottare och vunnit endel i SW med. Hur pass bra hans haka är har jag dock ingen koll på, men den lär absolut bli testad av Alexander.

Tror Alexander kan ha ganska stor fördel av att fighten ej går i USA. Kan han dessutom utnyttja sitt ganska stora längdövertag och landa några fina i början så tycker jag han har en okej chans. För en bra boxare, det vet vi ju att han är.
Men vart hans takedown-defence står idag, det blir troligen den avgörande faktorn här.

Har dock egentligen ingen som helst erfaranhet av betting på MMA. Utan här bygger mina antagande bara på att jag följt sporten ganska hårt till och från de senaste åren och även lite eget utövande. Men ska erkännas att jag tappat lite av kollen på UFC under vintern nu, då jag haft svårt att hinna med och se galorna.

Hursomhelst så kommer jag nog att köra en liten liten tv-peng(typ 0,25u eller nått sånt) till 4.75, bara för att höja temperaturen lite extra kring denna fight och även testa på att betta på MMA.

Ni som spelar regelbundet på MMA, vilka bookies brukar ni använda? För kollar jag t.ex. på NB så har de ju bara Moneyline på segrare, och där är ju oddset överlag ganska ointressanta..
Gammal 2010-04-07, 09:22   #6

Methodwastes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Geezer Visa inlägg
Ni som spelar regelbundet på MMA, vilka bookies brukar ni använda? För kollar jag t.ex. på NB så har de ju bara Moneyline på segrare, och där är ju oddset överlag ganska ointressanta..
Spelar inte regelbundet men förra galan körde jag på Pinnacle/Betfair som i kombination ger bra utbud på ML, vilken typ av vinst (KO, TKO etc), över/under antal ronder m.m.

Min homeboy satte 2/2 förra galan med snittodds strax över 2.0 ska kolla om han har några ess i armen inför lördagsnatten, blir lätt en uppesittarkväll!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-09, 08:14   #7

Sharp$: 843

IshockeyKepsen 2010/2011
Stats: 76 - 82 - 5
ROI: 101.76%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Tycker bet-at-home kan vara värd att hålla koll på också om man letar bookies. Har ofta de flesta matcherna och man kan emellanåt hitta utstickare oddsmässigt. Dessutom har dom även Fight night galorna också. Här pratar vi då ML-lir rakt över, inga "specialspel".

(Bet-at-home har 4.20 på Alexander i skrivande stund)

Lycka till alla!
sportdojan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 15:30   #8

lodmajsters avatar

Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Svårt att hitta bra lir på denna galan men jag kör på:

Alexander Gustafsson @ 4.50 1 Unit

Renzo Gracie @ 3.25 1 Unit

Rafael dos Anjos @ 2.25 3 Units
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 18:42   #9

Sharp$: 843

IshockeyKepsen 2010/2011
Stats: 76 - 82 - 5
ROI: 101.76%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Håller med dig lodjmaster, inga "givna" kassakistor denna gång.

Gjorde dock en glädjedubbel med Rick Story och Alexander Gustafsson @ 6.30. Vi får se.
Riktigt trist att jag missar även denna gala. Får se fram emot ufc 115 då jag är plats i Sverige igen....

Lycka till!
sportdojan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td