|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-09-08, 17:43 | #226 |
Tror ni vänstervurmare och "Sjuklövernaktivister" att det är EV+ att rösta på dessa? Hur har Sverige blivit bättre under 40 år av massinvandring, anser ni? Nämn gärna ett par saker, så skall jag kontra med 10 saker som blivit sämre per "bra" argument du/ni kommer med...
Var finns ert kritiska tänkande nu när det kommer till väsentligheter, såsom detta val - spel är ju bara en fis i rymden om man jämför digniteten mellan dessa två företeelser. Det handlar om Sveriges framtid, våra barn och barnbarn skall växa upp i detta samhälle - tänker ni alls på detta? Tror verkligen någon här inne på att ex. brottsligheten har minskat de senaste decennierna?
2014-09-08, 17:59 | #227 |
Vad håller ni på med? Pratar ni politik i speltråden?
Trodde denna tråd skulle handla om odds på de olika partierna.
2014-09-08, 18:22 | #228 | |
Citat:
ALL information kring ett spelobjekt borde väl vara av godo? Det kan/borde få spelarna att inse och fundera på hur oddsen skall ligga och hur de kommer förändras fram till valdagen på söndag... Att egna politiska åsikter kommer fram när man diskuterar detta spelobjekt är totalt ofrånkomligt - likaså är det djäkligt svårt att dölja vilket lag man stödjer/hejar på/älskar när man diskuterar i fotboll/ishockey/baseball/tennis/bandy-trådar... Jag ser absolut inga fel i detta! Tror dock att det sticker i mångas ögon att se att det är så många som kommer rösta på SD - hade det varit konsensus kring "Sjuklövern", ja, då hade detta inte påtalats - då hade det varit okey för multikultivurmarna att snacka politik...
2014-09-08, 18:28 | #229 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
På 30-talet var det judendomens fel att människor förlorade jobb och den ekonomiska krisen drabbat Europa. Nu är det Islams fel. Samma retorik, samma ignorans, samma hat. Skillnaden är att man hittat en ny syndabock.
Europa lärde sig tydligen ingenting. Det är era barnbarn som får skämmas över era val. |
2014-09-08, 18:32 | #230 |
Om jag lägger fram det så här istället då; varför är det mer okey att ha personliga åsikter kring kungahusets barns framtida barns namn, Big Brothers deltagare och Melodifestivalens alster...?
Så fort det kommer till politik och åsikter som avviker från den gängse normen, ja då skall vi bara, som vanligt, knyta handen i byxfickan och hålla käft! Vad hände med det fria ordet? Luktar hyckleri, lång väg!
2014-09-08, 18:42 | #231 |
Jag har bara ett spel på valet hittills: Vänster under 8,5%.
|
|
2014-09-08, 18:47 | #232 |
Vad ligger miljöpartiet över -- i för odds?
|
|
2014-09-08, 18:48 | #233 | |
Citat:
Så bara för att judarna råkade extremt illa ut så skall detta förhindra att man för en diskussion om dagens problem? Vad är, enligt dig, positivt med Islam och dess förespråkares framfart i Sverige? Glöm ej heller att kommunismen skördat mångt mycket fler människor än vad ex. nazismen gjort - inget av dessa är såklart okey, men att bara skylla allt på nazister, blir bara så fel... Alla konflikter måste sättas i sin egen kontext. Eftervärlden kommer dessutom vara enormt kritiska till att man sålde ut Sverige så lättvindigt! Multikulturalism har aldrig och kommer aldrig fungera - människan är sig själv närmast och ingenting politiker gör och/eller säger kommer att ändra på detta faktum... Etnopluralism är att föredra, PUNKT! Du har rätt i att "Europa" inte lärt sig något då man sakta men säkert låter sig indoktrineras och invaderas utav tankar och folk, som absolut inte hör hemma i en civiliserad värld...
2014-09-08, 18:49 | #234 |
|
|
2014-09-08, 18:51 | #235 | |
Citat:
|
||
2014-09-08, 19:00 | #236 |
Nu är det väl kanske inte så att jag kräks i munnen, men vad tycker vi att vi skall göra med den här killen, hans parti?
Nu säger jag inte att alla Socialdemokrater har en avskyvärd syn på dessa stackars eu-migranter, men dom flesta som röstar på (s) verkar ha en avskyvärd människosyn. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19497965.ab Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
2014-09-08, 19:02 | #237 | |
Citat:
Nu tänker vi på det fetmarkerade och så byter vi ut Löfven mot Åkesson. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
||
2014-09-08, 19:09 | #238 | |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
Citat:
Skäms! |
|
2014-09-08, 19:18 | #239 |
För er som tänker spela:
Valresultatet på valdagen: Under de senaste 50 åren har (s) alltid tappat medan (m) ökat jämfört med opinionssiffrorna. Jag kanske har missuppfattat den här tråden. Och bara kommenterar spel. Min politiska åsikt kan ni höra på torget. Den som spelar på mer än 15 % på SD kan få ett högt odds av mig. |
|
2014-09-08, 19:20 | #240 | ||
Citat:
Men Citat:
Känns lite nazi-aktigt att höja upp sig själv som en riktig übermenschen, medans man kallar oliktänkande för både lågutbildade, lågavlönade och okunniga. Men det är min åsikt och jag kan ha fel, hoppas du kan acceptera det. |
|||
|