|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-03-03, 23:54 | #1 |
4/3 20:00 Villa / Lidköping - Edsbyn Rek 5
Satt och tittade runt lite och fann en riktigt fin match där de finns ett litet överodds, i vilket fall i mina ögon.
Inte speciellt kunnig angående Bandy, men läst runt lite på deras hemsidor och finner detta. Edsbynd officiella hemsida: Spoiler:
Villa/Lidköpings officiella hemsida: Spoiler:
Statistik: * De lag som har haft hemmaplan har denna säsongen vunnit alla matcher lagen emellan. * Edsbyn vann serien förra året, men åkte på en förlust i finalmötet mot Västerås med 5-4, samtidigt som Villa/Lidköping kom på 10e plats, precis ovanför strecket. *Villa/Lidköping kom på 4e plats iår, 1 poäng o placering före Edsbyn, som dock hade 6-måls bättre målskillnad. Mina egna tankar kring matchen: Att utläsa hur Edsbynsperspektiv och deras redaktion verkar man trivas bättre som underdog istället för favoriter. Klubben bjuder även ner en buss till Lidköping för de supportrar som vill stötta fram sitt lag till en semifinal plats. Jag tror att Edsbyns rutin kring viktiga matcher kommer bli väldigt matchavgörande, och att man helt enkelt kommer att ställa till med stora problem för Villa/Lidköping, och tror personligen att man vinner matchen, men de kommer bli oerhört jämnt och tufft och för de personer som är hemma så rekommenderar jag Svt24 imorgon kl 20:00! Mitt spel blir enligt följande: Villa/Lidköping - Edsbyns IF Dubbelchans X2 @ 2.04 Rek 5 Varför jag fegar ur med ett kryss är att det kommer bli oerhört jämnt, men det är ett överodds som jag tror på och Edsbyns Daniel Liw kommer bli livsviktig, och om jag tror rätt kommer han att vara med, han åker i vilket fall med i bussen ner. Hejja BYN!
StartKassa: 5 000:- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Kassan: 5 000:- Lagda spel: 0 Vinster: 0 Förluster: 0 Push: 0 +/- : 0 units To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-03-04, 00:22 | #2 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Härligt rekar du kommer med. Keep it up!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
2010-03-04, 01:02 | #3 |
Tack Boone för en bra sida!
StartKassa: 5 000:- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Kassan: 5 000:- Lagda spel: 0 Vinster: 0 Förluster: 0 Push: 0 +/- : 0 units To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2010-03-04, 11:46 | #4 |
Jag är nog inne på samma spår som dig.
Kommer nog bli en jämn match, men rutinen kommer nog att avgöra denna match och då har Byn lite fördel upp på Villa. Det finns ett spöke som kan ställa till det för Byn och det är att dom ej har vunnit en enda match i Villas ny arena lika som att Villa har svårt i Byn. Sånna saker kan sitta i huvudet på spelarna. Det är ju bara och titta på trenden Byn hade innan Bollnäs bröt den. Men, men rutinen får avgöra ikväll till fördel för Byn. Singel på Byn på ett odds 2.80 (Nordicbet) tycker jag är spelvärt! |
|
2010-03-04, 13:23 | #6 |
Samsonite:
2,80 lockade riktigt mycket, men krysset är jag riktigt rädd för här, och då kunna spela X2 till över 2 i odds så känns de bra. två riktigt jämna lag, Villa favoriter men Edsbyn är som sagt Edsbyn. limpanz: Stenklara vet jag inte, men favoriter givetvis. Större under har skett i sportens värld, gäller och hitta skrällarna!
|
2010-03-04, 14:13 | #7 |
Stenklar är den inte båda har bra chans, tror de kommer bli ruggigt jämnt och de är tillfälligheter som avgör. Villa har Anderssons och Bryngelsson som alltid e att räkna med sen vet jag inte Edling, Hasse, Kuben, Hedqvist i Edsbyn dom måste spela upp sig ikväll osv om dom ska vara med men fördel Villa men den e knapp.
|
|
2010-03-04, 15:44 | #8 |
Fangtastic:
Självklart har Villa fördel här. Men Hedqvist, Edling, Liw(Om han kan spela) har mer rutin ifrån såna här viktiga matcher, Villa missade som sagt slutspel förra året och hade blott en poäng mer än Edsbyn iår. Villa har hemmaplan så naturligtvis har Villa fördel, men tror på liten skräll härt, tror inte Villa klarar pressen.
|
2010-03-04, 16:35 | #9 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 9Ryggas resultat Stats: 16 - 20 - 2 ROI: 117.40% Vinstprocent: 44.00% |
Spelar Edsbyn till 2,80. Säger Edsbyn - Hammarby i semi.
Vill också säga att du gör bra rekar men ska du inte uppdatera kassan och lagda spel? |
2010-03-04, 17:40 | #10 |
Angående Liw, så spelade han ju förra matchen, om än inte fullt kry. Han var tämligen osynlig senast och lär inte göra mycket mer väsen av sig idag, då det säkerligen tar några matcher innan han är i matchform. Och de matcherna tror jag inte han får den här säsongen, då jag ser Villa som klara favoriter ikväll. Senast i Edsbyn jobbade de sig starkt ifatt till 3-3 efter tre mål av Bryngel innan Edsbyn lite turligt gjorde mål på två raka hörnor och på så vis punkterade matchen. Klar fördel Villa ikväll, helt klart.
|
|
2010-03-04, 18:24 | #11 | |
Citat:
Jag har inte fått min lön för Januari månad ännu efter problem, men de ska komma nu i veckan så just nu ger jag ut mina rekar utan att själv spela! Lite tråkigt då jag just nu är 3/3 men så brukar de vara haha
||
2010-03-04, 22:00 | #13 |
3-1 i matchen, jämnare än vad oddsen säger på förhand, tråkigt att den inte gick in, meb ändå klart nöjd med reken.
|
|