Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-07, 09:50   #121
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 452
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
Tips: gå emot ungdomsfavoriten Munther. Förra veckan märktes att ungdomarna inte röstar så mycket. En stor orsak är att det är sportlovstider. Denna helg är sista för en majoritet av landet (ex. Uppsala län, Södermanland, örebro, skåne, halland etc.) och det är första helgen för Stockholms län, västmanland, värmland mm.
Just denna helg är en av de helger med flest människor i rörelse till och från semestrar (bl.a. thailand). Många barnfamiljer åker bort och kan inte rösta. Det är en av orsakerna till att det är så få so röstar (kolla förra veckan t.ex.) och att det inte är ungdomarnas favoriter som vinner.

Munther kommer som bäst till andra chansen (baserat på detta och minutlyssningen)


Själv gillade jag Therese bäst men som nykomlingen räcker hon inte till final.
Robin S hade svag röst och sjöng falskt. låten verkar lite intet sägande och han går inte vidare.
Ralf Gyllenhammar kan komma topp 5, men bör inte räcka till final.
Lucia Pinera är bättre än vad ni andra tycker men jag tror hon missar topp 5.
Army of lovers givna till final.
Sylvia tror jag når final också då hon är ensam seniorfavorit denna vecka, och Så mycket bättre gör mkt för bortglömda artister

Så här slutar det:

Army of lovers
Sylvia V
--------------
Munther
Therese
-------------
Robin eller Ralf
----------------
Pinera
Behrang


Intressant fakta: Therese har skrivit en låt som Danny Saucedo hade med på sin första skiva,
Socialdemokratisk klass på det där tipset Mårten. Jag hoppas du tippar att ni går mot valseger också!
semipro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 11:05   #122
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 400
Sharp$: 2348
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pittaluga Visa inlägg
Kanske inte inför finalen men minns när Malena Ernman vann. Hon hade högst odds av alla 32 deltagare innan allt började, sen var hon favorit inför finalen iofs.
Precis, Yohio hittades till över 100 gr innan allt började och visst går det att skrällspela då....innan alla har hört låtarna. Men efter alla låtarna är spelade skräller det inte.
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-07, 13:18   #123
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 103
Sharp$: 2234
Standard

Nordicbet släppte Ralf till 100 ggr med. Hoppas på en "en gång i livet" där.
daders är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 22:36   #124
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Precis, Yohio hittades till över 100 gr innan allt började och visst går det att skrällspela då....innan alla har hört låtarna. Men efter alla låtarna är spelade skräller det inte.
Jasså? Vad var oddsen på Robin då?
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-09, 22:47   #125
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Robin S med "You" vinner! Jag hann lira till 11 ggr efter andra chansen! Har några kronor till ännu bättre odds också!
Tackar!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td