Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-26, 11:36   #1
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Herrarnas semifinaler


USA-Finland
Kanada-Slovakien

Vad tror ni? Personligen är jag tämligen övertygad om att USA och Kanada kommer att göra upp i finalen och har redan lagt in en dubbel till oddset 2,69.

Underspelet i USA/Finland hade varit ett alternativ om det inte vore för det usla oddset som bjuds (typ 1,60).

Jag kan inte se annat än att Kanada ska göra annat än processen kort med slovakerna.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 11:41   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4358
Standard

Tycker USA har väldigt bra odds snitt ~2?

Tänkte först dubbeln på Kanada Usa men det är så helvetes lätt att det blir förlängning och straffar när det är OS 2 matcher har förstörd det för mig i OS hittills så vågar inte en dubbel :(

Har iaf USA 1.97 @ NB 2u
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 11:51   #3
 
RedXs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 165
Sharp$: 201

Kryssa lugnt
Stats: 10 - 10 - 0
ROI: 208.55%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Tycker USA har väldigt bra odds snitt ~2?

Tänkte först dubbeln på Kanada Usa men det är så helvetes lätt att det blir förlängning och straffar när det är OS 2 matcher har förstörd det för mig i OS hittills så vågar inte en dubbel :(

Har iaf USA 1.97 @ NB 2u
Jag håller egentligen med om att singel på USA är ett bättre spel än dubbeln. Jag har dock en närmast religiös övertygelse om att Kanada inte kommer att ge slovakerna skuggan av en chans...

Jag vet inte om det är jag som överskattar jänkarna eller om spelbolagen har satt galna odds på USA-Finland. Jag skulle säga att det är runt 70-75% chans att USA vinner under full tid. Att då få ett odds på runt två ggr degen är sjukt bra.
RedX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 11:51   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 145
Standard

kan inte se hur slovakerna ska stå emot kanada.......kanada har bra chans att täcka spreaden.

finnarnas chans ligger i att kiprusoff stjäl matchen åt dom....vilket inte är helt osannolikt.
aspel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 12:19   #5
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 573
Sharp$: 4358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RedX Visa inlägg
Jag håller egentligen med om att singel på USA är ett bättre spel än dubbeln. Jag har dock en närmast religiös övertygelse om att Kanada inte kommer att ge slovakerna skuggan av en chans...

Jag vet inte om det är jag som överskattar jänkarna eller om spelbolagen har satt galna odds på USA-Finland. Jag skulle säga att det är runt 70-75% chans att USA vinner under full tid. Att då få ett odds på runt två ggr degen är sjukt bra.
Tänkte inte lika i Kanada matcher iofs Och ser ungefär samma % som dig att USA vinner. Men som sagt, OS-semi
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 12:50   #6
 
aLOWs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 39
Sharp$: 260
Standard

Bara lita på hjärtat i den här matchen, ihanaa suomi!!
aLOW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-26, 16:59   #7
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 0
Standard

Jag gick in tungt på USA.

Kommer antagligen skita sig så om ni vill vinna, spela på kryss eller finland
Imagodei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td