Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-25, 11:37   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Curling semi 25 feb 18:00


Kanada-Schweiz 2 @ 2,95 3 units Unibet,bet365
Kina-Sverige 2 @ 2,1 2 units Unibet

Jag går delvis på erfarenhet här, svenskorna och ostarna har massvis med rutin. Båda lagen har varit i denna situation förrut i diverse mästerskap.

Sverige-Kina: Jag ger svenskorna iallafall 50% chans att vinna, således börjar värdet på spel vid 2,01+
Unga Kina är regerande världsmästare, så kunskapen finns men den har Sverige också. OS är ett OS och ju längre matchen är jämn så väger rutin mer o mer över i Sveriges favör.
Kanada-Schweiz: Schweiz går in i semifinalspelet med en otrolig form med 6 raka vinster i grundomgångerna, man började dock med 3 tunga torskar mot de tre övriga semi-lagen. Starkt att komma igen och ta en fjärdeplats som innebar semi. Kanada gör sin första turnering som representant för Kanada vilket kan ha betydelse när det gäller medaljer. Ett enormt hemmastöd höjer ju Kanadas chanserna till viss del, men jag ger Schweiz nära 40% chans, så värdet finns absolut. Nöjermig dock med 3 units. 1,35-1,4 på Kanada är ju löjligt...


BOL
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 11:56   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanada lär ju vinna ganska komfortabelt, ej förlorat någon match i gruppspelet. Dom e säkra. Så skulle säga att dom har då 75% att vinna minst.
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 15:20   #3
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fangtastic Visa inlägg
Kanada lär ju vinna ganska komfortabelt, ej förlorat någon match i gruppspelet. Dom e säkra. Så skulle säga att dom har då 75% att vinna minst.
Jag rekade damernas semifinaler, om det inte framgick.

Kanada lär ju vinna som du säger i herrarnas semi mot Sverge. Kanadas damer förlorade 2 matcher tror jag i grundomgångarna.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 16:23   #4
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 4
Sharp$: 4
Standard

Stämmer comprende! Ser faktiskt ett ganska stort värde i Schweiz.
Kanada har faktiskt mer negativt än positivt av att spela på hemmaplan. Till skillnad mot tex hockey finns ingen publik som kan sätta press på domaren men däremot på sitt eget lag! Publiken är osportslig i Canada (enligt lag nordberg) men på ett rutinerat lag som Schweiz hjälper nog inte sånt.

2.95 är taget alla dar i veckan då bolagen överskattar spel på hemmaplan här!
__________________
Let the sharpest man win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gamblern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-25, 19:04   #5
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

sverige ser ut att gå in men schweiz ligger under med 5-3 i åttonde "rutan", kanada imponerar in men inte heller schweiz...tyvärr. men hoppet lever.

mer levande match än vad oddset angav.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td