Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-17, 13:00   #1

snickarns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 118
Standard

Damhockey Kanada - Sverige 17/2

Orkar inte göra en riktig rek utan bara lägger upp lite tankar och åsikter ang Kanada - Sverige matchen.

Sverige har mött Kanada 6 ggr de sen i höstas om jag inte räknade fel ( http://swehockey.se/ImageVault/Image...ltHandler.aspx ) alla gånger har det slutat med förlust.
Men det intressanta är att damkronorna har kommit närmare och närmare. Senast de möttes var den 8/1-10 i en turneringssemifinal där Kanada vann med enbart 4-3 på ÖVERTID.

Nu är det OS och Kanada har hemmaplan med en djävulsk publik i ryggen. vilket gör att de kommer köra från början.

Spelvärdet i den här matchen ser ja att spela ett hcp spel på sverige med +5.5 mål @ 2.2 i odds. Visst sverige har inte imponerat speciellt mycket ännu men det är nu det riktiga motståndet kommer och ja tror damkronorna kommer göra en riktigt bra insats idag och kommer inte förlora med mer än 5 mål.

Vill gärna höra era tankar och åsikter om matchen

Senast redigerad av snickarn den 2010-02-17 klockan 13:50.
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:02   #2

Mr.Bettings avatar

Sharp$: 0
Standard

Citat:
Nu är det OS och Kanada har hemmaplan med en djävulsk publik i ryggen
glöm nu inte att det fortfarande är damhockey vi pratar om
Gammal 2010-02-17, 13:06   #3

Abysss avatar

Sharp$: 318

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NB erbjuder
Kanada - Sverige H(0.0 - 6.5) till 1.85
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:38   #4

snickarns avatar

Sharp$: 118
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
glöm nu inte att det fortfarande är damhockey vi pratar om
Mr. Betting bara så du vet så var det 16496 stycken personer som såg Kanada - Slovakien. Jag vill påstå att det blir ett jävla bra tryck då. 95 % av alla som kommer vara där kommer hålla på Kanada.
snickarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 13:41   #5

Mr.Bettings avatar

Sharp$: 0
Standard

Citat:
Mr. Betting bara så du vet så var det 16496 stycken personer som såg Kanada - Slovakien.
det säljs för mycket öl nu för tiden på os, folk vet knappt vad dom sysslar med.
Gammal 2010-02-17, 13:51   #6

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
det säljs för mycket öl nu för tiden på os, folk vet knappt vad dom sysslar med.
Hahaha
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 17:31   #7

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 543
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Abyss Visa inlägg
NB erbjuder
Kanada - Sverige H(0.0 - 6.5) till 1.85
Jag spelade på det iaf.. Tror knappast att Kanada kommer att göra mer än vad dom behöver i kväll...
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-17, 18:00   #8
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Överspelet lockar!
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 01:08   #9

Sharp$: 360
Standard

Haha, heja Sverige! Så jävla pinsamt dåliga!
Fubar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td