Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-16, 14:02   #1
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Chrustalewa, Zeitseva & Gregorin Jaktstart 16 feb 19:30


Japp, två riktiga långskott... Men jag ska försöka förklara mitt resonemang och man riskerar ju inte bankrullen om man satsar någon tjuga. Zeitseva-spelen är ju mer i linje med normalt förnuft...tror jag iaf.


Gregorin 51ggr@bwin & Chrustalewa 101ggr@bwin

32 och 25 sekunder bakom första startande, vilket troligen kommer att växa till att börja med när troligen Neuner kommer att köra fort. Kuzmina visade att hon kan köra fort hon med så möjligheten finns att de kör "livet ur varandra", detta skulle kunna missgyna deras skytte.
Vad kan man ge mina lir för chanser att vinna föratt sedan omräkna det till ett spelbart odds, ja den som det visste... hehe, men om man går motsatt väg och räknar om givet odds som man erbjuds så kan man ju utifrån det bedöma spelets värde.
Hos bwin fick jag 51 resp. 101 i odds för vinnarspel, detta motsvarar bedömd procentuell chans av bwin på 1,96% och 0,99% på dessa två att vinna. Vid en direkt anblick kändes det lite väl lågt.

Nästa steg blev ju att titta vad övriga bookies erbjuder för odds på samma spel och där får jag mina svar.
Ladbrokes gav 23ggr på Gregorin och Unibet o Expekt gav 35ggr. Nordicbet gav 50ggr och bet365 gav faktiskt även de 51ggr.
För Chrustalewa erbjöd de andra mellan 35 o 50ggr.
Mycket låg insats rekomenderas, kanske 0,1-0,2 units utanför boken.

Den seriöse(spel för boken) kanske skulle fundera på en aningen större slant på Zeitseva till 17ggr(flera bolag), borde nog va lägre odds. Hon är ju den "bästa" av de som startar 3-10, allt att vinna liksom de två tidigare nämnda vilket Neuner o Kuzima kanske inte kommer att känna.
Finns fina spel på Zeitseva top5 till 3ggr@bwin och top3 till 5ggr@bwin

De stora namnen startar långt efter förutom Neuner o Zeitseva som är tvåa resp. sjua ut i tävlingen. Kan bli en ny skräll, jag tar mina chanser på de två som bwin ger en total vinstchans på 2,95%, de startar båda i topp 9 med cirka en straffrunda bakom i åktid. Men det bästa spelet känns ändå som Zeitseva är, speciellt "top5" spelet hos bwin till 3ggr.

Oj vad jag har skrivit nu, hoppas ni orkat läsa er igenom hit och BOL ni som hänger på mitt resonemang.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td