|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-02-09, 15:49 | #1 |
2012-02-09 Drott - Aranäs (Elitserien)Datum: 2012-02-09 Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Elitserien Match: Drott - Aranäs Period: ft Spel: Aranäs Insats: Odds: Bolag: Motivering: Det här är min första rek här och jag kan säga direkt att hjärtat är lite inblandat i denna rek men även hjärnan. Drott möter idag Aranäs och det är länsderby. Båda lagen har sviktande form men jag anser att det är överodds på Aranäs idag. Drott har spelat de senaste matcherna utan ordinarie linje, vänsternian Daniel Lindgren har vikarierat på possitionen. Aranäs har precis bytt tränare och fått en nyinjektion i laget. Aranäs har även plusstatistik mot Drott under de två åren lagen har mötts i elitserien. Aranäs står i runt 3.30 och jag spelar det alla dagar i veckan! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Majo (+1) |
|
2012-02-09, 17:25 | #2 |
Lindgren är omätbart mycket bättre på linjen än förra säsongens ordinarie ska tilläggas.