Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-06, 16:36   #76
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Danny börjar bli intressant nu ändå. Över 4 i odds

Vad säger ni om 1.85 på Miskovsky i h2h mot Flinck? Känns mycket bra tycker jag. Det liret finns @ Unibet.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 21:50   #77
 
Asprillas avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 156
Sharp$: 779
Standard

Jag hoppas och tror att Miskovsky vinner. Hennes låt lockar folket mer än Loreens. Båda låtarna är dock bara hyfsade. Men jag tror att Lisa gör en Bergendahl och vinner många röster med hjälp av sin knapriga charm och tillräckliga artistpondus. Loreen är steget efter som gammal idol.

Edit: Hur jag nu fick det där att gå ihop med tanke på att Anna Bergendahl också kom fram genom Idol. Men Lisa och Anna har mer gemensamt än Loreens soul-ylande på tomgång. Jag gillar det i alla fall inte. Bättre än Danny dock, den fjanten. Där håller jag med Stekel. In The Club 56 gånger - där går fan gränsen.

EDIT: Då kör vi. Provar 100 kr på Miskovsky som vinnare till 17x hos Bwin. Ingen som ryggar?

Senast redigerad av Asprilla den 2012-03-06 klockan 22:25.
Asprilla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-06, 23:20   #78
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 41
Sharp$: 2


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har nu lyssnat på Loreens bidrag, flera gånger till och med för att försäkra mig om att det inte var något med den jag missat, och jag måste säga att jag verkligen inte förstår storheten eller varför den hyllas så av alla. Jag är inget fan av Melodifestivalen men av det fåtal låtar jag hört är det alltjämt Björn Ranelid jag håller högst (och då gillar jag egentligen inte låten).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)

Senast redigerad av alibaba den 2012-03-06 klockan 23:22.
alibaba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td