Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-13, 17:55   #16

MrHanssons avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 973

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hyggliga avbräck för polen också, verkar som att Szmal och Lijewski som är 2 av de bästa polska spelarna inte kommer till spel och inte heller Rosinski och Tomczak kommer till spel!

Senast redigerad av MrHansson den 2012-01-13 klockan 17:57.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 18:58   #17

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 276
Standard

Plockade Sverige -3.5 till 1.877 på Pinnacle Sports, känns som linan kommer att öka allt eftersom vi närmar oss matchstart. Sverige skall vara stora favoriter i dennna match.

Senast redigerad av RealBigfoot den 2012-01-13 klockan 18:59.
RealBigfoot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 19:07   #18

ildivinos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 420
Standard

Den har gått ner från 4,5....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 20:33   #19

AndreasB1897s avatar

Sharp$: 3907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
dock så tror jag över Kroatien kan höja sig ett snäpp när divan balic inte spelar, om jag inte är helt ute och cyklar så är inte stefansson med för Island heller? Kroatien har ju ändå lazkovic och duvnijak som kan springa på bra utan balic som drar ner tempot för mycket! man spelade även ett väldigt bra 6-0 försvar när man mötte Sverige i träningslabdskap och även då spelade man utan balic!
Stefansson är inte med nej.
Balic är enligt mig top 3 handbollsspelare i världen och jag tror absolut inte Kroatien kommer höja sig p.g.a hans frånvaro. Balic är ju hjärtat i Kroatiens anfall, växlar upp H9/V9 gång på gång och hans magiska inspel till Vori.
Gammal 2012-01-13, 21:36   #20

MrHanssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Stefansson är inte med nej.
Balic är enligt mig top 3 handbollsspelare i världen och jag tror absolut inte Kroatien kommer höja sig p.g.a hans frånvaro. Balic är ju hjärtat i Kroatiens anfall, växlar upp H9/V9 gång på gång och hans magiska inspel till Vori.
NEJ! Stefansson har mycket större betydelse för Island än vad Balic har för Kroatien, vågar nog säga att Kroatien är bättre än Island på 5 kanske 6 positioner, Balic tar sina normala 12 skott och sätter 5, han tar för mycket plast och äntligen så får dem spela ut dem, tro mig, finns fler spelare i laget som kan göra magiska inspel! Utan Balic så är dem i princip lika bra som med anser jag!

Duvnjak kan komma in där och få lite fart på anfall spelet för en gångs skull och dem kanske trycker mer i "andra fas" vilket Balic inte kan!
Gammal 2012-01-13, 21:47   #21

AndreasB1897s avatar

Standard

Citat:
NEJ! Stefansson har mycket större betydelse för Island än vad Balic har för Kroatien, vågar nog säga att Kroatien är bättre än Island på 5 kanske 6 positioner, Balic tar sina normala 12 skott och sätter 5, han tar för mycket plast och äntligen så får dem spela ut dem, tro mig, finns fler spelare i laget som kan göra magiska inspel! Utan Balic så är dem i princip lika bra som med anser jag!

Duvnjak kan komma in där och få lite fart på anfall spelet för en gångs skull och dem kanske trycker mer i "andra fas" vilket Balic inte kan!
Klart Stefansson har oerhört mycket mer betydelse för Island än vad Balic har för Kroatien, men jag står kvar vid att Kroatien tappar mycket när inte Balic är med. Sen så måste jag säga, inte lätt för Balic att komma i "andra fas" när han lirar anfall/försvar...
Gammal 2012-01-13, 22:19   #22

MrHanssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndreasB1897 Visa inlägg
Klart Stefansson har oerhört mycket mer betydelse för Island än vad Balic har för Kroatien, men jag står kvar vid att Kroatien tappar mycket när inte Balic är med. Sen så måste jag säga, inte lätt för Balic att komma i "andra fas" när han lirar anfall/försvar...
Ja, och tror inte precis Island trivs att spela på Balkan! nej, just det, Kroatien får då en helt annan dimension i sitt spel när man kan kontra på ett helt annats sett när man slipper det bytet på Balic, man kommer mycket bättre med sina breda ytter nior och hypersnabbe cupic, man får ett helt annat tryck!
Gammal 2012-01-13, 22:24   #23

AndreasB1897s avatar

Standard

Citat:
Ja, och tror inte precis Island trivs att spela på Balkan! nej, just det, Kroatien får då en helt annan dimension i sitt spel när man kan kontra på ett helt annats sett när man slipper det bytet på Balic, man kommer mycket bättre med sina breda ytter nior och hypersnabbe cupic, man får ett helt annat tryck!
Tror dock inte det är bättre som du säger för då hade man ju inte lirat Balic anfall/försvar eller lirat han överhuvudtaget Anyway, känner att vi inte kommer någonstans och det blir för mycket offtopic. En intressant grej kring denna matchen är att oddsen inte rört sig, antingen lägger folk ingen vikt över att han är osäker eller så har jag fått tag i en mini insider? Läste det nämligen genom Axner där hans kontakt från Balkan hade sagt det, något och tänka på helt klart.
Gammal 2012-01-13, 22:57   #24

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

Inga totalspel än? Eller är jag blind?
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-13, 23:05   #25

AndreasB1897s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovbenstomme Visa inlägg
Inga totalspel än? Eller är jag blind?
Finns bara på Danmark - Slovakien än så länge enligt oddsportal.
Gammal 2012-01-13, 23:44   #26

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 340

2012
Stats: 7 - 8 - 0
ROI: 93.28%
Vinstprocent: 46.67%

Standard

Ryssland -0.5, 2.10 @ Bwin.

Ryssland vann genrepet mot Sverige och Ungern spelade, och vann, EM:s sämsta kvalgrupp om jag inte har hjärnsläpp.

Bronx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-14, 01:24   #27

MrHanssons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bronx Visa inlägg
Ryssland -0.5, 2.10 @ Bwin.

Ryssland vann genrepet mot Sverige och Ungern spelade, och vann, EM:s sämsta kvalgrupp om jag inte har hjärnsläpp.

Ungern slog dock Tyskarna i sitt genrep, tror inte man ska räkna ut Ungern, tror faktiskt mer på Ungern i den här matchen än Ryssland! Ungern vill spela snabb handboll och de fungerar utmärkt mot dem tunga Ryssarna som vill dra ner på tempot, blir nog en jämn match dock
Gammal 2012-01-14, 18:01   #28

Grovbenstommes avatar

Sharp$: 1665
Standard

antar att bet365 kommer ha liveodds, någon som vet om asien böckerna erbjuder detta?

Pinnen tror jag knappats.
"Selektivt minne innebär att man bara minns det man vill minnas. Detta kan vara medvetet eller undermedvetet. Som exempel kan nämnas att många personer bara minns när de har otur och inte när de har tur eller tvärtom."
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-15, 03:45   #29

AndreasB1897s avatar

Standard

Här kommer morgondagens spel lite kortfattat. Kommer förmodligen lira Polen också men den verkar stiga ännu mera så avvaktar där, helt sjukt!

2012-01-15 18:20European Championship (M) 2012Germany vs Czech Republic UNDER U 54.5 FT 3 1.870

Tyskland kommer till VM utan bland annat Zeitz som är en av Tysklands nyckelspelare. Jag ser detta som ett stort avbräck för ett redan generationsskiftande Tyskland. Var lite inne på att lira Tjeckien hcp men känns lite som en chansning eftersom allt hänger på hur Tjeckiens storstjärna Jischa lirar. Känns lite som att Jischa kan göra en 6-7 mål för Tjeckien men att den ändå går under på grund av att resten av laget inte är särskilt vasst. Tycker 54.5 är en hög lina för två lag som inte brukar ösa på framåt. Sen att det är en premiär gör inte spelet sämre, finns säkert lite premiärnerver både här och där.

2012-01-15 20:30European Championship (M) 2012Sweden vs FYR Macedonia +4.5 FT 4 1.850

Sverige tar imorgon emot Makedonien på den Serbiska gränsen mellan Makedonien och Serbien. Hallen tar 4000 och det förväntas 4000 helgalna Makedonier. Många stora svenska profiler har tidigare spelat nere i Balkan och även i Makedonien med både landslag och klubblag. Dom har nu berättat hur det varit och spelat där och säger att det inte är någon rolig upplevelse och man brukar prestera sämre än vanligt. Jernemyr klev även av dagens träning på grund av förkylning och sömnlöshet och kanske feber. Jag tror inte man chansar med Jernemyr imorgon, då måste han bli rätt mycket bättre över natten. Hur som helst så bordar detta inte gott för Sverige, utan Jernemyr så kommer Sveriges försvar bli försämrat med 30-40% enligt mig. Visst är Sverige normalt sett ett mycket bättre lag, men när Makedonien i princip har hemmaplan och Jernemyr kanske är borta så tror jag detta blir en oerhörd jämn match enda in i kaklet.

2012-01-15 21:15European Championship (M) 2012Denmark vs Slovakia -5.5 FT 3 1.800

Danmark är ett mycket mycket bättre lag än Slovakien och ska bara köra över i premiären. Visst har Danmark lite avbräck men ersättarna är minst lika bra som Slovakiens startspelare. Jag tror Hansen och grabbarna kör över ett tafatt Slovakien (ett Slovakien som förmodligen kommer hamna på 0 poäng). I Slovakiens uppladdning inför EM fick man stryk mot Kroatien och Ungern med 9 bollar och mot Sverige med 8. Jag anser att Danmark normalt sätt är 2-3 bollar bättre än dessa lag. Så -5.5 tycker jag är en väldigt generös lina och jag tror Danmark vinner detta med minst 7-8 bollar.

Kommer lägga upp mina tankar om handbolls EM här i denna tråden under hela mästerskapet för dom som är intresserade. Mitt spreadsheet ser ni under min oerhört fina avatar

Lycka till imorgon vad ni än spelar!

// AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-15, 04:02   #30

AndreasB1897s avatar

Standard

Kommer lira Danmark att vinna EM!

2012-01-29 20:00European Championship (M) 2012Denmark To Win EC? YES FT 4 5.500

Som jag sagt innan, Danmark har några avbräck men som den handbollsnation dom är så är det inga problem att ersätta en nästan lika bra kille. Danmark har en bra bredd och den där spetsen som krävs för att gå längst. Jag räknar klart med att man går från sin grupp med fullpott vilket innebär att dom kommer in i nästa grupp med 4 poäng. Där ställs man mot dom 3 bästa i Grupp B (sämsta gruppen i EM), vilket förmodligen kommer bli Sverige, Tyskland och Makedonien. Här tror jag också man tar fullpott och kommer då få möta 2:an i grupp 2. Jag tror Frankrike vinner sin grupp också så dom slipper förmodligen Danmark. Jag tror det blir en repris från förra årets VM final och denna gången tar Danmark revansch! 5.50 för en "garanterad" semifinal tycker jag är riktigt bra. Den fege kan i en eventuell finalplats köpa ur sig och få ett stort plus, inget jag kommer göra dock om detta inträffar.

// AndreasB1897

td