|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-12-12, 14:45 | #1 |
2011-12-12 IK Sävehof - IFK Skövde HK (Swed Elits)Datum: 2011-12-12 Tid: 19:00 Sport: Handboll Land: Sverige Liga: Swed Elits Match: IK Sävehof - IFK Skövde HK Period: ft Spel: Under 57.0 Insats: 2 Odds: 1.909 Bolag: Pinnacle Motivering: Det vankas handbolls godis i Partillebohallen ikväll mellan Sävehof - Skövde. Ikväll tror jag på en mycket målsnål tillställning. 2 av elitseriens bästa målvakter i form av Thomas Forsberg (Sävehof) och Mikael Appelgren (Skövde). Skövde är ett lag som gör merparten av sina mål i uppställt spel men under säsongen har man även haft problem där. Och det blir inte lättare ikväll eftersom man ställs mot bland annat Sävehofs mittblock med Jesper Nielsen och Niklas Barud. I fall Niklas Forsmoo inte kommer igång med sitt skytte så kommer det hagla inspel till deras M6 Andreas Nilsson, vilket inte bör bli en svårighet då Sävehofs mittblock är mer vana vid Nöddesbo och Co. Skövde släpper in näst minst mål i hela elitserien medan Sävehof släpper in tredje minst av alla lag. Jag tror inte denna matchen går över 57 mål. Matchen sänds på Svenskaspel för den som är intresserad! // AndreasB1897 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Crosman (+2) |
|
2011-12-14, 22:28 | #2 |
Tråkigt det inte blev någon handbollsrek idag, fast kanske tur i och med hur RIK spelade men som tur var rörde man inte handbollen idag. :-)
|
|
2011-12-14, 22:38 | #3 |
Har inte haft någon tid idag, kommer droppa några framöver
2011-12-15, 15:25 | #4 |
Skönt att höra! :-) Inget kul spel på damerna idag? Norge med handikapp attraherar ju en del, inklusive mig. Men mycket tack vare att Lazlo spelar den med hög insats. :-)
|
|
2011-12-15, 16:52 | #5 |
Är tyvärr inga matcher idag.. Men är sugen på Norge jag också, ska kolla lite där först