![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() Att köpa en mobil
Det är nämligen dags nu, jag har ingen flashig mobil atm. Min mobil som var top of the line gick sönder och jag pallade inte fixa med garantin, köpte en billig för 800 istället och kan nu ringa och smsa.
Nåja, jag kikar på vad som finns just nu och vad jag förstår är det HTC som är topdawg atm, jag tänkte införskaffa den nya mobilen i Februari och då är det en Mozart som känns nära. Kära vänner, det jag undrar är sonika. Vilken mobil kommer ge mig mest ögonfitta när jag drar fram den om cirka 3 månader? Kanske någon helt ny nu efter jul kanske? Iphone är uteslutet, seriösa män har inte sådant. Edit : Lumia 800 kanske? Senast redigerad av Lemasive den 2011-11-28 klockan 20:49. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Samsung Galaxy Nexus??
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
Webmaster
|
![]()
Nexus lätt #1 idag men det är långt till februari. Går inte att bestämma vilken mobil man ska köpa så långt fram i tiden numera
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Banned
![]()
OK, eftersom du gillar att koda är alltså Nexus utesluten också, som att ta modetips från Fran Fine.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
iPhone är ingen telefon...
Det är en livsstil. ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
Webmaster
|
![]()
Va väl precis det han menade
![]() ![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Ställde i princip samma fråga i slutet av augusti (ifall du bara måste ha det allra senaste så är svaren kanske inaktuella);
https://www.sharps.se/forums/offtopic...u-och-varfoer/ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|