![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() R.I.P. Gary Speed
En legend, eller i alla fall en otroligt stor ikon inom den brittiska fotbolen har gått ur tiden.
Lika ofattbart som när Stefan Liv med lagkamrater lämnade oss. Personligen har jag en större relation till Gary och det är inte utan man är nära till gråten när man tänker på hur sorgligt detta är. Man undrar vad som får en nybliven Walesisk förbundskapten med fru och två barn att ta sitt eget liv. Mina tankar till familj och inte minst Gary Speed. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Otroligt sorgligt. Som RobinD säger, hur dåligt måste man inte må...
RIP |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag blir bara förbannad - måste vara något oerhört jobbigt om man lämnar sina barn och familj på det viset. Tycker nog att det är fruktansvärt egoistiskt och fegt mot hans efterlämnade barn att den vägen gå. Det KAN inte vara enda utvägen att vara så feg!
Har man inte något själv att leva för så får man stå ut för sina barn. Sry om det var OT och lite "hårt" i denna situation men det är vad jag anser om dom som denna vägen vill vandra. Radera om det är för mycket OT.... Mina tankar går till barnen han lämnar. RIP Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
Super Moderator
|
![]() Citat:
Ursäkta för fortsatt OT. Vila i frid Gary! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Alltid tragiskt när en förälder och familjeförsörjare går bort i förtid och det gäller oavsett dödsorsak
RIP |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|