Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-04, 11:39   #16

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Självklart så kör jag med Android

Snyggt jobbat!
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-05, 15:52   #17

luntfens avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Donald Visa inlägg
Självklart så kör jag med Android

Snyggt jobbat!
Ska jag vara ärlig så kör jag med Android. Spana in Majo's projekt, han ser ut att ha fått en flygande start! Snyggt är det med.
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-07, 09:08   #18

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

Hoppas det går bra med utvecklingen av sharps appen
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-24, 20:10   #19

luntfens avatar

Standard

Lägger upp ännu en uppdatering:

Det är nu möjligt att lägga till spel i sheetet, som man kan se i mitt test-sheet. Sökfunktionen fungerar dock inte ännu jag avvaktar serverside. Men man kan knappa in manuellt med hjälp av pickers och tangentbord.

Uppdaterade "startmenyn" med att skapa en meny istället för enskilda knappar:

Gjorde även en uppdatering av login-vyn:

Saker som ska implementeras snart:
-Sökfunktionen
-hämtning av redan lagda spel
-Rekar

Sedan ska den upp på app-store!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
daanieel21 (+10), Majo (+10), RoniN (+5), roon (+5), NiLu (+10), Sassa (+5)
Gammal 2012-01-25, 13:07   #20

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 674
Standard

Riktigt snyggt!

Önskar fortsatt funktionen att få en pling i luren vid lagt spel i favoritsheets.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-25, 14:30   #21

luntfens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av roon Visa inlägg
Riktigt snyggt!

Önskar fortsatt funktionen att få en pling i luren vid lagt spel i favoritsheets.
Det kommer inte vara med i version 1.0. Jag har funderat på att införa en sådan i version 1.2 men allt sådant beror på hur mycket tid jag vill lägga på det. Ska starta upp två projekt som är tänkta att generera en inkomst( måste dra in 99$ om året för att kunna gå +-0) och dom kommer därför gå före ickekritiska uppdateringar.

Men jag tycker att det är kul med idéer! Ovanstående var mest för att ge förståelse till varför det inte kommer med direkt
Gammal 2012-01-25, 17:11   #22
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luntfen Visa inlägg
Det kommer inte vara med i version 1.0. Jag har funderat på att införa en sådan i version 1.2 men allt sådant beror på hur mycket tid jag vill lägga på det. Ska starta upp två projekt som är tänkta att generera en inkomst( måste dra in 99$ om året för att kunna gå +-0) och dom kommer därför gå före ickekritiska uppdateringar.

Men jag tycker att det är kul med idéer! Ovanstående var mest för att ge förståelse till varför det inte kommer med direkt
Jag betalar gladeligen en slant för denna app iaf. Keep up.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 15:42   #23

luntfens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag betalar gladeligen en slant för denna app iaf. Keep up.
Appen kommer ligga uppe gratis på app-store. Men jag funderar på någon möjlighet där man ska kunna bidra med några slantar om man vill. På det sättet så kanske det går o täcka den fasta kostnaden på 99$/år, men det är nog mycket önsketänkande
Gammal 2012-01-28, 16:22   #24
dNa

dNas avatar

Sharp$: 255
Standard

Citat:
Appen kommer ligga uppe gratis på app-store. Men jag funderar på någon möjlighet där man ska kunna bidra med några slantar om man vill. På det sättet så kanske det går o täcka den fasta kostnaden på 99$/år, men det är nog mycket önsketänkande
Är nog inget önsketänkande, finns en hel del vettigt folk här som bland annat hjälp till med pengar till haitikatastrofen tror jag det var, från en separat spelkassa där vinsterna gick dit, så nog några av de som vill använda appen pynta ska du se. Själv har jag inte ens MMS på telefonen jag använder just nu så är inget av intresse här borta men i vilket fall kul med folk som lägger ner tid på sånt här!
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-29, 01:41   #25

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Du kan låta appen vara gratis men lägga till in-app purchase för folk som känner för att betala. Då kan folk välja om de vill "donera" t. ex. 7kr eller inte. Nackdelen är förstås att apple tar 30% av kakan.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-29, 17:02   #26

luntfens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Du kan låta appen vara gratis men lägga till in-app purchase för folk som känner för att betala. Då kan folk välja om de vill "donera" t. ex. 7kr eller inte. Nackdelen är förstås att apple tar 30% av kakan.
Jo jag vet. Men som du säger så ryker ju 30% då. 30% är en del och det är inget jag är sugen på att ge apple när man redan kastat ut pengar på en mac för att överhuvudtaget kunna kompilera och sedan 99$ på en developer license, när fan ska dom nöja sig? Snart tar dom väl förmögenhetsskatt på appar som drar in mer än 99$.

Det jag istället funderade på var om paypal var en bra lösning? Har aldrig använt det.

För de som vill ha lite nördiga detaljer om vad som händer just nu:

Fick för mig att fixa iPad-stöd igår med. Så då passade jag på o göra ett projekt med ARC. Det hela slutade i att jag fick knacka ihop ett framwork själv då det jag använde inte hade stöd för ARC. Det hela verkar bidra till att man får checka in ett antal timmar(~40) till för o porta hela projektet, kul.
Gammal 2012-01-30, 10:21   #27

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 674
Standard

Kul med iPad stöd med ! Införskaffade en för 2 veckor sen, jag skulle inte ha något emot att lägga en slant för ditt arbete.
roon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-31, 12:51   #28

Arre08s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1650

Standard

Samma här betalar gärna, dock har jag inget paypal, men det går väl och lösa på ngt vis då det är dax för det...

Keep up the good work, personligen uppskattar jag det som fan då jag ryggar en hel del och behöver hålla mig uppdaterad om betts som läggs av mina favoriter

heja heja gubben

Senast redigerad av Arre08 den 2012-01-31 klockan 12:52. Anledning: dyslexius maximus
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-07, 22:51   #29

Sharp$: 1588

Standard

Hur gick det med android projektet? Nyfiken
Gammal 2012-02-08, 09:46   #30

Majos avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1016

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Hur gick det med android projektet? Nyfiken
Om du menar den android-app som jag tar fram, så händer det inte så mycket just nu. Fjällsemester + mkt jobb + andra commitments har stulit för mycket tid.

Hoppas kunna dra igång det igen inom en snar framtid
Majo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td