![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Vad ligger er spelkassa på?
Många använder units istället för SEK. Men vilka summor döljer sig bakom era units? Har vi några riktiga highrollers och några riktiga envisa microgrinders?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Min kassa står på 18-19k och växer stadigt tack vare bonustrading.
Visserligen används den största summan till att bonustrada och lägger bara spontana spel för 100-200 SEK då och då. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har ungefär samma storlek på kassan som dig. Har varit på en otrolig hot streak sedan ca 1 månad tillbaks och hoppas kunna fortsätta öka kassan även i framtiden. Målet är väll att ha ungefär 60k i kassan till nästa säsongs baseboll!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
ungefär 300k. svårt att avgöra vad som är rulle och inte men så mycket är tillgängligt för spel online men är egentligen underrullad. bettar så mycket jag får vid värde, men sällan mer än 20k per bet. snitt 5-6k
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6813Smirnoff Ice Stats: 1059 - 1080 - 44 ROI: 98.87% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Detta är som att fråga en kvinna om hennes vikt. Det enda man kan vara säker på är att svaret är en osanning.
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
De enda kvinnorna som gillar att prata om sin vikt är de där självbedragande anorexiadamerna och de gillar jag inte ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
That's funny. Vad är motsvarigheten i betting community:n? En sliskig avdankad innebandylirare/attention whore med ovårdat hår som från en solstol på playa inges skriker ut sina rövarhistorier om sina stora vinster och briljanta betting system?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
Sharpest
|
![]() Citat:
Är väl svenskens 10 budord. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bobbobula (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Lånar denna tråd lite...
Var det bara jag som såg fram emot hur aKQs / Meexxez speldagbok skulle ge oss lite underhållning i R&K-anda? Upp som en sol ner som en pannkaka, tyvärr. Tror den skulle kunna kvala in på Sharps Hall of Fame ifall han rott vidare. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
Jag har ingen rulle nu, har investerat en del och cashade ut det sista för bara någon dag sedan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
![]() EDIT: Äntligen klickade det, din avatar är från Lock, Stock and Two Smoking Barrels. ![]() Senast redigerad av Slurf den 2011-11-02 klockan 01:59. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Citat:
![]() Det här med rulle är ett ganska nytt begrepp. För 10-20 år sen var rullen synonymt med den sedelbunt, av varierande storlek, som låg i vänstra framfickan på byxorna. En separat spelkassa/rulle förutsätter stadigvarande inkomst/försörjningsstöd från annat håll och det är det inte alla som har. Förr i tiden då köttbenen var både fler och större kunde man slå upp sig från i princip ingenting, den möjligheten finns ju inte längre.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|