|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-16, 20:27 | #1 |
Celtic-Sion pengarna tillbaka?
Hello. har emailat supportern hos youwin där jag la mitt spel. lade en dubbel där blandannat celtic-Sion var med nu har väll dem flesta hört att celtic fick sions plats och tilldelades två st 3-0 segrar för att sion hade använt felaktiga spelare.
Detta spel borde räknas som void då va? den andra matchen i dubbels satt och då borde dem bara räkna bort celtic matchen helt enkelt va? I dessa lägen känns det som att det hade varit tryggt o lirat hos dem vanliga spelbolagen |
|
2011-09-16, 20:42 | #2 |
Såg att dem hade live chat. så ställde frågan där och dem ska återkomma med ett email svar inom en timme=) hoppas på void då det är en hel del cash=) kan ju vara vettigt för er andra som hade spelat på den matchen o kolla upp detta både cletic-sion och sion-celtic är voidade tilll 3-0 segrar för celtic. kolla upp med ditt bolag, jag återkommer med besked hur det gick för mig.
|
|
2011-09-16, 21:29 | #3 |
fick detta svar: som jag dock bestrider då Sion inte har handlat inom reglerna och matchen är voidad av uefa och så borde den även göras av spelbolagen?
Dear xxxxx, Thank you for contacting us. Regarding your query about the Celtic vs FC Sion bet, it has been settled as Lost because the game took place. The one that was void was Atlético Madrid vs FC Sion. Should you have further questions please do not hesitate to contact us. Kind regards, Selenia youwin.com Support vad har ni för synpunkter? har jag rätt eller fel? |
|
|