![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#1 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236Streak NHL Stats: 54 - 53 - 0 ROI: 114.52% Vinstprocent: 50.47% |
![]() Best of Flashback Speltavla
Hejsan!
Jag tänkte att vi kunde få igång lite traditionell natthumor för oss Svenskar som sitter uppe väntande på, ja, jobb eller någon match. Efter att under några dagar scoutat Flashback efter både rekar och kommentarer kring matcher tyckte jag det vore roligt om vi drog igång en liten tråd där vi kunde citera fantastiska användare i deras resa mot ofantliga rikedomar. Vad det handlar om tror jag vi vet; Unsharps som spelar tripplar, fyrlingar och tior för hela bankrullen. Både Champions League och EL var ju som vi alla vet en mycket spännande tillställning med många 'underdogs' som klev fram. Här kommer kvällens bidrag: 1. "Tur att man avstod från att spela på Europa League ikväll. Ett jävla lotteri det där." - Gummisnodden 2. "Själv tycker jag tvärtom! Min 8ling satte sig med 1 felmarginal, var bara lazio som sabbade den med kryss!" - Zkylar Vann Zkylar eller inte? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Känns som det kommer en del kritik likt RoK-tråden här med. Även om jag själv tycker det är ganska kul, så läser jag inte direkt på sidorna.
Zkylar vann nog rätten att berätta för samtliga hur nära han var att bli ekonomiskt oberoende. Bättre lycka nästa åttling.
Tennis: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. F1: To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jävligt bra utbud idag får man säga!
Kupong 1: Borlänge 1.37 Huddinge 1.37 Kumla 2.35 Skövde 1.33 Arboga 2.35 Mariestad 1.50 Karlskrona 1.50 Odds: 31.02 Insats: 10 kr Ev. vinst: 310 kr Kupong 2: Brynäs 2.10 Almtuna 2.05 Leksand 1.75 Oskarshamn 1.50 Mora 2.05 Västerås 1.45 Odds: 33.59 Insats: 10 kr Ev. vinst: 336 kr Kupong 3: Helsingborg 3.20 Malmö 1.70 Norrköping 2.15 Syrianska 2.55 Trelleborg 2.55 Odds: 76.05 Insats: 10 kr Ev. vinst: 760 kr Kupong 4: Atletico Madrid 1.35 Real Madrid 1.18 Napoli 2.00 Juventus 1.25 Liverpool 1.55 Chelsea 1.33 Man City 1.20 Barcelona 1.35 Odds: 13.30 Insats: 30 kr Ev. vinst: 399 kr Haha, vad kallar man detta spelsystemet? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Rekatochklart-trådens humor i form av "drag" slår mupparna på FB med hästlängder.
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Grabbarna utger sig inte för att leva på det. Precis vad många gör på RoK. Tror du allvarligt talat att det bara är folk med BM här på sharps? Tror du allvarligt talat att alla som säger att dom går +, verkligen går +? Du försökte göra en "rolig tråd" men misslyckades. Lycka till nästa gång, proffset!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Att kalla mig för holms när jag varit medlem på sharps sen dag ett är att skjuta sig själv i foten. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Har han sagt att det är du? Har jag missat ngt??
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Jag känner inte till dina metoder men om du nu varit medlem här sen dag 1 borde du förstå att parlays med 10-talet matcher och dessutom flera stycken i regel inte är ett rekommenderat spelsystem. Du tar ju detta personligt.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|