|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-21, 11:16 | #1 |
MLB 2K11
Har kollat in lite trailers osv. till detta spelet. Verkar sjukt fett! Någon här på Sharps som har erfarenhet från spelet? Vad tycker ni om det?
Har ett Xbox 360 och är grymt sugen på att köpa det! http://2ksports.com/games/mlb2k11/
2011-07-21, 11:21 | #2 |
LL Cool J is hard as hell.
|
Har du ett NTSC (dvs från Amerika) Xbox? Annars inte möjligt tyvärr :(
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alibaba (+7) |
2011-07-21, 11:23 | #3 |
Varför nu detta Boone?! Discshop har det på sin hemsida. (Ej i lager iofs).
http://www.discshop.se/spel/xbox_360...ll_2k11/P93020
2011-07-21, 11:52 | #4 | ||
|
Citat:
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
||
2011-07-21, 11:56 | #5 |
Ska skicka frugan till Lund så hon kan inhandla det efter hennes jobb!
2011-07-21, 12:08 | #6 |
Lirat en hel del, var rätt kul faktiskt. Trodde aldrig jag skulle gilla ett baseball-spel så mycket, jag menar, kan man göra Baseball till ett TV-spel? Inne på 5e säsongen nu med en Pitcher. Kul o starta i minors o jobba sig uppåt. Är man intresserad av Baseball är det klart värt o prova.
Pro's lirar på NTSC |
|
2011-07-21, 12:24 | #7 | |
Citat:
2011-07-21, 13:55 | #8 |
Går ju även o lira franchise mode eller va det nu heter, Qirren har hållt på med det en del vet jag. Blir väl typ Football Manager fast i Baseball. Valde själv o lira Karriär som pitcher, inte provat de andra spelsätten än.
|
|
2011-07-21, 14:05 | #10 |
|
Gillar man spel liknande Football Manager tycker jag man ska ta sig en titt på Out of the Park (OOTP) som förmodligen är det bästa managerspelet för baseball. Finns även en light (men ack så rolig och tidsdödande) version till iPhone kallad iOOTP.
|
2011-07-21, 14:07 | #11 |
Hehe, jag som trodde att hela MLB-eliten på Sharps nötte detta spelet dag in och dag ut!
2011-07-21, 14:19 | #12 |
Provade ootp men fastnade inte för det alls, till störst del tror jag det beror på gränssnittet som jag inye alls gillade
|
|
2011-07-22, 09:58 | #13 |
Spelade hela eftermiddagen/kvällen igår. Fantastiskt jävla roligt
2011-07-22, 16:55 | #14 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 421Hi-diddly-ho Stats: 770 - 730 - 56 ROI: 110.07% Vinstprocent: 51.00% |
Spelar det på PC med 360-kontroll, har försvunnit en del timmar