Visa resultat för omröstning: Om det var val idag, vem skulle ni rösta på? | |||
Folkpartiet | 5 | 4.95% | |
Moderata samlingspartiet | 18 | 17.82% | |
Sverigedemokraterna | 30 | 29.70% | |
Kristdemokraterna | 5 | 4.95% | |
Centerpartiet | 3 | 2.97% | |
Övriga | 5 | 4.95% | |
Socialdemokraterna | 23 | 22.77% | |
Vänsterpartiet | 7 | 6.93% | |
Miljöpartiet de gröna | 5 | 4.95% | |
Antal röster: 101. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-05-11, 15:40 | #61 |
Jag röstar rött för att svensknäringsliv röstar blått. Jag vill ha högre lön, svenskt näringsliv vill ha lägre löner. Det är alltså en totalt egoistisk taktik.
|
|
2011-05-11, 15:42 | #62 | |
Citat:
2011-05-11, 16:07 | #63 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
Bra skrivet Moffegrev.
Jag är personligen emot mångkultur och invandring för den enkla anledningen att det är dåligt för mina och andra svenskars etniska intressen. Visst kan vi ha några % främlingar, men dessa ska vara i en sådan försvinnande liten minoritet att de inte kan börja kräva särskilda rättigheter. Minskad social sammanhållning och nationalkänsla, ökad korruption, minskad alturism och ökad risk för konflikter är bara en del av vad mångkultur för med sig. Etniciteter och kulturer ska inte blandas. Spoiler:
Mycket läsvärd artikel, både Salter och MacDonald har förövrigt skrivit många bra böcker. http://theoccidentalobserver.net/tooblog/?p=2256 Jag bor förövrigt i Umeå. Och här och på andra ställen där invandrarna är i en relativt liten minoritet så fungerar de mycket bättre i samhället, de blir assimilerade. Har funderat en del på frågan om vilka som ska repatrieras, skulle gärna se att i princip alla lämnade landet, eftersom det skulle vara bra för oss som folk på längre sikt. Jag är dock aningen kluven då jag som de flesta andra har några vänner som är invandrare. Det bästa tror jag skulle vara att vi skickade hem alla som har blivit gripna för något som helst brott och stänger gränserna helt för all framtid, men jag är okej med att vi skickar hem alla också. Senast redigerad av Slurf den 2011-05-11 klockan 16:28. |
|