Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Offtopic (https://www.sharps.se/forums/offtopic/)
-   -   Vart tog alla vägen (https://www.sharps.se/forums/offtopic/7418-vart-tog-alla-vaegen/)

Blixth1958 2011-04-18 09:52

Vart tog alla vägen

Inte för att jag vill börja detta inlägg med att skryta,Men har nu suttit och grubblat (tänkt) till lite över Sharps sida. Har märkt att det inte är i närheten av tips och dylikt som det var förut. Så jag undrar om det finns en sida för A-laget och en för B,C laget. och en på min nivå:sad44:

RobinD 2011-04-18 10:08

Finns ingen elitism på sidan, däremot så släpps färre offentliga rekar på grund utav att spreadsheets finns samt att diskussionerna på dagens trådar ofta inte skrivs som renodlade rekar. Kvaliten finns dock kvar!

Bejva 2011-04-18 10:17

Kan nog också bero lite på årstiden också, folk spenderar mindre tid vid burken helt enkelt.

bftrader 2011-04-18 10:25

Citat:

Ursprungligen postat av Bejva (Inlägg 118655)
Kan nog också bero lite på årstiden också, folk spenderar mindre tid vid burken helt enkelt.

Kan nog vara så.
Underbart väder ute! Vi hörs! :drunk:

Nian 2011-04-18 10:41

Även kallat lågsäsong, lite som för fjällen. :)

KP 2011-04-18 11:34

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 118653)
Inte för att jag vill börja detta inlägg med att skryta,Men har nu suttit och grubblat (tänkt) till lite över Sharps sida. Har märkt att det inte är i närheten av tips och dylikt som det var förut. Så jag undrar om det finns en sida för A-laget och en för B,C laget. och en på min nivå:sad44:

Personligen känner jag faktiskt inte till det du tar upp. De flesta har sina spreadsheets och vi följer dom via RSS program och dylikt. Många har speldagböcker också.
Kollar vi statistiskt så har antalet inlägg/besökare/medlemmar ökat konstant.
Sedan hänger vi (insatta) även i chatten om dagarna och där pratas det lite med.

Så jag förstår faktiskt inte vad du menar :hurt:

Blixth1958 2011-04-18 12:35

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 118659)
Personligen känner jag faktiskt inte till det du tar upp. De flesta har sina spreadsheets och vi följer dom via RSS program och dylikt. Många har speldagböcker också.
Kollar vi statistiskt så har antalet inlägg/besökare/medlemmar ökat konstant.
Sedan hänger vi (insatta) även i chatten om dagarna och där pratas det lite med.

Så jag förstår faktiskt inte vad du menar :hurt:

Då kanske det är så att det mesta av dagens info kanske man hittar på chatten. Vi är 2 i famijen som hade samma känsla om detta jag tog upp.
Sådan far sådan son
Nästa steg i dataskolan. Lära mig chatta, Sen blir det RSS och dylikt

Då var detta löst:hattenav:
Tack för infon.

Talys 2011-04-18 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av Blixth1958 (Inlägg 118660)
Då kanske det är så att det mesta av dagens info kanske man hittar på chatten. Vi är 2 i famijen som hade samma känsla om detta jag tog upp.
Sådan far sådan son
Nästa steg i dataskolan. Lära mig chatta, Sen blir det RSS och dylikt

Då var detta löst:hattenav:
Tack för infon.

Även om det inte är så att chatten exploderat och tagit aktivitet från forumet så är det mycket snack som sker konstant i chatten. Prova gärna på.

Lite Off Topic; ikväll hoppas vi på Runström, Paulinho och Sinan borta. Forza Bajen!

Shell Peppe 2011-04-18 14:27

ICKE ATT FÖRGLÖMMA...

Det figurerar en hel del klipp i chatten med en viss Japansk flickgrupp, som vissa kanske skulle uppfatta som ett sjukligt beteende :whistling:

Inte jag dock jag njuter i fulla drag :drunk:

Välkommen in....

kingscania 2011-04-18 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av Shell Peppe (Inlägg 118672)
ICKE ATT FÖRGLÖMMA...

Det figurerar en hel del klipp i chatten med en viss Japansk flickgrupp, som vissa kanske skulle uppfatta som ett sjukligt beteende :whistling:

Inte jag dock jag njuter i fulla drag :drunk:

Välkommen in....

Du menar likt min signatur? ;)

Shell Peppe 2011-04-18 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av kingscania (Inlägg 118674)
Du menar likt min signatur? ;)

Älskar din signatur!
Kan ärligt säga att jag vek mig i skratt när jag såg vad iCash kläckte ur sig.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

AndreasB1897 2011-04-18 17:20

Lite off topic , blixth var har din son tagit vägen? :(

frages 2011-05-10 19:56

Andreas B.
Jag e här.

Hemma efter en skön behövlig resa i karibien och sydamerika.
Vintern slapp man. Det var väl bästa julklappen ;)

Pacman 2011-05-11 08:02

Välkommen tillbaka då frages :)

AndreasB1897 2011-05-11 14:28

Ojoj, välkommen tillbaka! :)