|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-04-07, 07:36 | #16 |
Sharpest
|
Wihoo kan man uppdatera från 4.1 äntligen
|
2011-04-07, 10:19 | #17 |
Använd Redsn0w.
Pwnagetool faila för mig. Fick ingen teckning, men det kanske beror på telia |
|
2011-04-07, 15:37 | #18 | |
Skulle nog vänta om jag vore dig.
Citat:
|
||
2011-04-07, 15:49 | #19 |
Sharpest
|
Jag kunde nästan gissa det.
De gjorde samma sak med 4.1 uppdateringen. De släpper en uppdatering med några buggar. Väntar tills JB släpps för att se vad den utnyttjar, sedan släpper de den riktiga buggfria uppdateringen. Genialt Apple, genialt! |
2011-04-07, 16:07 | #20 |
Mycket irriterade som sagt, men jag väntar tills GreenPois0n släpper sin Jailbreak. Tycker att de har den bästa.
|
|
2012-02-29, 20:29 | #21 |
Har nu jailbreakat min iphone 4.
Det betyder, vad jag förstrår, att man ska ladda ner appar genom programmet Cydia. Detta är gjort, installerat o klart men nu kommer ju den svåra biten - veta vad man ska ha i denna djungel! någon som har förslag på lite trevliga appar som gör telefonen hetare? Inte bara då inom sport o spel... tack tack! |
|
2012-02-29, 22:14 | #22 | |
Sharpest
|
Citat:
sbsettings (trevliga snabbknappar i notifications) appsync for ios 5 (tillåter en att tanka hem piratprogram och synka över dom till itunes) bitesms (denna har jag betalat för, gör ditt smsliv 159x bättre) callLock (låser skärmen såfort du tar emot/ringer ett samtal. Slipper kinden komma åt mute osv.) ezdecline (orginal iphone tillåter inte dig att neka samtal. du kan endast svara/skita i att svara. Nu kan du även neka = den som ringer dig får en upptaget ton istället) fakeclockup (ett måste. gör så din iphone känns 3x snabbare. Alla menyer osv.) grooveshark/groovesharkpatch (likt spotify, massa musik. Patchen gör så du kan resetta din trial varje gång) iap cracker (tillåter gratis inapp-purchase köp. Tex sånna som wordfeud. Klick så programmet "köpt" och klart. Men egentligen betalar du inget för det) installous (piratebay variant utav appstore) iphone delivery (få leveransrapport på utgående sms) pull to refresh for mail (dra med fingret så uppdateras din mailkorg) pull to refresh safari (dr med fingret så uppdaterar du websidan) springtomize (ändra på hur iphonen ser ut/sköter sig. ta bort onödiga/irriterande/menyer/funktioner helt enkelt.) whoiscalling (kontrollerar alla inkommande samtal med hitta.se osv för att trolla fram namn/adress på den som ringer.) weekillbackgroundprogram (en knapp och den rensar din senast öppna program flik. activator (bind olika funktioner till olika knappar. Jag har så att håller jag in volym upp i 1 sekund så byter den låt framåt. Volym ned så byter den bakåt. Smidigt när man sitter i bilen och vill snabbt byta låt på spotify) |
|
2012-03-01, 08:42 | #23 |
Neka samtal=dubbelklicka på startknappen
2012-03-04, 10:27 | #24 | |
Citat:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått Heja Malmö To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|