|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-03-17, 21:47 | #1 |
Hemsidor med statistik etc.
Nu har jag precis formaterat datorn och jag tänkte att det kanske var tid att förhoppningsvis få lite tips om sidor med statistik, startelvor och liknande. Sånt som ni använder er av när ni ska betta samt motivera era betts. Så att jag också i framtiden kan skriva lika feta rekar som er
Ja, som sagt. Tar emot alla era sidor som ni använder er av, dessutom kanske andra också får upp ögonen för tråden som kanske också behöver lite färska sidor! Kanske också kan va bra för andra o "trada" sidor så att säga, ja någon kanske sitter på en grym sida o någon annan på en liten sämre som kan använda sig av den bättre framöver! Ja, ni förstår min poäng hoppas jag. Släng på allt ni har! En kort beskrivning om sidan vore inte heller dumt ifall ni orkar, lär ju annars gå igenom dom ändå! |
|
2011-03-18, 01:42 | #2 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
poja_90 (+1) |
2011-03-18, 09:57 | #3 |
Absolut! Tack.
Mod kan radera denna tråd |
|
2011-03-18, 12:38 | #4 |
På tal om det, är det någon som har kollat in denna sidan ? http://www.imscouting.com/
Verkar finnas en hel del intressant statistik om man blir medlem men är detta endast för ledare/klubbar?