Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-24, 17:37   #61

Sonadars avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 500
Standard

Hahaha, ge honom stötar? Jävligt skön bestraffning ändå.
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 17:58   #62

Talyss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 554
Standard

Haha ja det kanske inte stod i reglerna men han verkar ju ha jävligt jobbigt för stötarna o vill han slippa dem är det bara o dumpa modemet. Gillar han som får sitta o leka Gud.

Men ja, tobbe får nog vara kvar ett tag tills han börjar yttra sina åsikter.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 18:07   #63

Zimonds avatar

Sharp$: 1178

Who Is John Galt?
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Hur dum är han inte som går runt och visar upp den förresten? Vill han åka fast?
Dum? Klipskt skulle jag säga.

Det är snarare dina Sharps.se-glasögon som gör dig korkad, om du tror att Holms smugglade in bredbandet i tron av att han skulle kunna använda det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fuzzy_ (+1)
Zimond är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 19:02   #64
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zimond Visa inlägg
Dum? Klipskt skulle jag säga.

Det är snarare dina Sharps.se-glasögon som gör dig korkad, om du tror att Holms smugglade in bredbandet i tron av att han skulle kunna använda det.
Mina Sharps.se-glasögon? Du vet att vi tjänar på all sorts PR som R&K får eftersom alla vettiga till slut lämnar deras sida för vår och det kan vi tydligt se på antalet registrerade per dag sen BB startade. Jag har ingenting emot att Holms är med i BB utan tycker snarare det är kul att se han göra bort sig där också.

Vad tror du ger han mest status för omvärlden, att han lyckas få ut ett meddelande till R&K inifrån huset eller att han åker fast i ett misslyckat försök att använda det? Klart han tog med det i hopp om att använda det, man måste vara ett ordentligt pucko för att tro någonting annat.

Edit: Frågan är varför de behövde en bärbar dator för att beställa mat? Onlinepizza som köpt reklamplats eller?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
RizZla (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 19:16   #65

Zimonds avatar

Who Is John Galt?

Standard

Haha. Naturligtvis skulle du bita på den.
Gammal 2011-02-24, 19:18   #66

Boones avatar

Standard

Citat:
Haha. Naturligtvis skulle du bita på den.
Lämnar ingen sten ovänd.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Zimond (+10)
Gammal 2011-02-24, 21:49   #67

UnluckyStrikes avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 64
Standard

Holms & Vanessa Feat. Baggio - Gaybar

"Do you have any money?"
KP (+50), eddieh (+10)

Senast redigerad av UnluckyStrike den 2011-02-24 klockan 21:54.
UnluckyStrike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-25, 01:36   #68

Zimonds avatar

Who Is John Galt?

Standard

Citat:
Mina Sharps.se-glasögon? Du vet att vi tjänar på all sorts PR som R&K får eftersom alla vettiga till slut lämnar deras sida för vår och det kan vi tydligt se på antalet registrerade per dag sen BB startade. Jag har ingenting emot att Holms är med i BB utan tycker snarare det är kul att se han göra bort sig där också.
I min knappt normalbegåvade hjärna tror jag mig förstå hur förhållandet mellan er är funtat ja. Att kvaliteten på forumet har blivit sämre (min åsikt) dom senaste månaderna har säkert förhudligen inte att göra med dom klipska som kommer hit från R&K.

Jag tycker också att det är kul att Holms är med i BB, och av det lilla jag har sett av han i programmet verkar karln hyfsat vettig - förhållandevis.

Citat:
Vad tror du ger han mest status för omvärlden, att han lyckas få ut ett meddelande till R&K inifrån huset eller att han åker fast i ett misslyckat försök att använda det? Klart han tog med det i hopp om att använda det, man måste vara ett ordentligt pucko för att tro någonting annat.

Edit: Frågan är varför de behövde en bärbar dator för att beställa mat? Onlinepizza som köpt reklamplats eller?
Förmodligen kommer vi få in en bärbar dator i huset som jag kommer kunna använda mitt insmugglade bredband med, utan att BB kommer se det och bestraffa mig, och genom det kommunicera med R&K och bli fukking awesome all around the globe.
Gammal 2011-02-25, 02:13   #69

Boones avatar

Standard

Citat:
Förmodligen kommer vi få in en bärbar dator i huset som jag kommer kunna använda mitt insmugglade bredband med, utan att BB kommer se det och bestraffa mig, och genom det kommunicera med R&K och bli fukking awesome all around the globe.
Fast nu erkände precis Holms att hade hade glömt kvar modemet i jackan och trodde de skulle ta det, men han upptäckte att det fanns kvar där väl inne i huset. Han sa också att han nu när han tänkt i efterhand att han borde tagit datorn med sig under ett täckte och säga till dem andra att han skulle sköta beställningen så inte fan var det en smidd plan om att vinna svenska folkets hjärtan att åka fast med ett USB-modem i alla fall.
-

Gammal 2011-02-25, 02:40   #70

Zimonds avatar

Who Is John Galt?

Standard

Citat:
Fast nu erkände precis Holms att hade hade glömt kvar modemet i jackan och trodde de skulle ta det, men han upptäckte att det fanns kvar där väl inne i huset. Han sa också att han nu när han tänkt i efterhand att han borde tagit datorn med sig under ett täckte och säga till dem andra att han skulle sköta beställningen så inte fan var det en smidd plan om att vinna svenska folkets hjärtan att åka fast med ett USB-modem i alla fall.
Fungerar streamen bra?
jaroiten (+15)
Gammal 2011-02-25, 02:56   #71

Boones avatar

Standard

Citat:
Fungerar streamen bra?
Har dreambox och fick på nått vänster den kanalen också nu i veckan. Bra bakgrundstv.
-

Gammal 2011-02-25, 10:19   #72

smalkes avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 445

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Holms är även med i melodifestivalen... Här står han bakom Linda Bengtsing i blå tröja!

http://svtplay.se/v/2338358/melodife...k151375,1,f,-1
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 03:52   #73

Flickvaens avatar

Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Holms är även med i melodifestivalen... Här står han bakom Linda Bengtsing i blå tröja!

http://svtplay.se/v/2338358/melodife...k151375,1,f,-1
Är det verkligen Holm? Helt sjukt va han lyckas få tv-tid isåfall
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 03:55   #74

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickvaen Visa inlägg
Är det verkligen Holm? Helt sjukt va han lyckas få tv-tid isåfall
Nä, det är icke Holms. Förmodar att smalke antingen skämtar eller varit på och sniffat något olämpligt.

Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-26, 09:59   #75

kingscanias avatar

Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Nä, det är icke Holms. Förmodar att smalke antingen skämtar eller varit på och sniffat något olämpligt.

Förmodar att korvgubben (performance) inte förstod ironin i inlägget

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td