Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-21, 17:03   #46

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag personligen tycker det är kul att holms är med. På sin sida har han ganska många åsikter, dessutom är han Mona -hatare så det ger väl ett litet plus med.
Jag personligen hoppas verkligen att han vinner. Han har lovat att skänka bort hela vinsten till stadsmissionen. Jag ser hellre att pengarna kommer dit än till någon uppblåst bimbo som vill operera om sina tuttar för vinsten.

Holms, du kommer ej se detta förrens du är ute (förhoppningsvis om 105dagar) men när du väl gör det så ska du veta att jag hejar fram dig och tänker sprida goda ord om ditt ändamål. Ta nu hem potten så att de mer behövande får lite mer hjälp.

Håller tummarna för dig, lycka till!
Spoiler:

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 17:16   #47
stolt same som älskar hojt

Bodens avatar

Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

KP: Är ju en sak vad man säger i TV och en sak vad man gör när pengarna väl är på kontot
Gammal 2011-02-21, 17:30   #48

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Skulle älska att se minen på Holms om han vinner och checken står utställd till just Stadsmissionen och inte till honom.

Han är ute om ett par veckor dock, sanna mina ord.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 19:03   #49

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Han är rätt smart fan. Blir ju win-win att säga att han skänker pengarna. Han uppfattas som givmild och folk tror att han skiter pengar så att han har råd att göra detta. Sen vet han hur liten chans han har att vinna så om han inte vinner så har han fått mycket goodwill ändå.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 20:31   #50

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Han är rätt smart fan. Blir ju win-win att säga att han skänker pengarna. Han uppfattas som givmild och folk tror att han skiter pengar så att han har råd att göra detta. Sen vet han hur liten chans han har att vinna så om han inte vinner så har han fått mycket goodwill ändå.
Låter som en bra analys.

Vinner han så är det, högst troligt, på grund av utspelet. Så det blir inget att gräma sig över. Sen vet ju alla att det är barturnen med Brinken som ger dom stora stålarna.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 21:38   #51

Sharp$: 360
Standard

Holms berättade precis för i stort sett hela gruppen om hur ofantligt mycket droger han tagit i sitt liv och att han fortfarande gör det när han får chansen.
Fubar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 02:46   #52

Rejss avatar

Sharp$: 4387
Standard

http://rekatochklart.se/rekar/11269/

Citat:
Motivering känns överflödig bet365 är först ut med att sätta vinnarodds på Big Brother. Självklart stödjer vi Holms! Även Simon och Peter går att spela.
Det gör han/dem bokstavligt talat Det är ju så att han vinner för de bettar på han :P

Senast redigerad av Rejs den 2011-02-22 klockan 02:48.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 19:19   #53

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Något för Boone att gotta sig i;

http://www.bigbrother.se/1.2027701/2...s_i_landryggen

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 19:22   #54

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Han klär verkligen i rosa.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 20:05   #55
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Haha, vilken kärring! Såg när hon den stora svarta flodhästen fick en stöt och hon gjorde ju inte en min!

Jag tror Holms umgås för mycket med Björnen (norrlänningen) också, för visst fan har hans dialekt förändras rätt mycket?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 02:31   #56

Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Denna tråd är redan epic.

Ser fram emot nya, roliga klipp.
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 16:02   #57

htsolna08s avatar

Sharp$: 1987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tobias lurade Big Brother!
Deltagarna fick in en bärbar dator som de skulle beställa mat på. Va de hade glömt var att Tobbe hade med sig ett mobiltbredband.
Tobias skulle precis använda det när Big Brother såg det och började ge honom stötar, tills han lämnade ifrån sig det i bikten.

htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 16:15   #58

Boones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg

Tobias lurade Big Brother!
Deltagarna fick in en bärbar dator som de skulle beställa mat på. Va de hade glömt var att Tobbe hade med sig ett mobiltbredband.
Tobias skulle precis använda det när Big Brother såg det och började ge honom stötar, tills han lämnade ifrån sig det i bikten.

Försöker lura folk även inne i BB-huset alltså.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
snickarn (+10)
Gammal 2011-02-24, 16:45   #59

Korsikanens avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Detta kommer helt klart ge honom extrapoäng på utsidan, han kommer nog bli långvarig tror jag.
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 16:59   #60

Boones avatar

Standard

Hur dum är han inte som går runt och visar upp den förresten? Vill han åka fast?
-

Svara

td