Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-20, 11:39   #1

Vurpans avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 2511

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tobias Holm i Big Brother

http://www.bigbrother.se/1.2023883/2...g_brother_2011

Kanske värt att titta iaf om den idioten ska va med?

Senast redigerad av Vurpan den 2011-02-20 klockan 11:43.
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 11:44   #2
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Nej denna tråden kan få stanna. Här kan vi diskutera hur Mr Affiliate gör bort sig på en daglig basis.
Missa INTE www.rekatochklart.nu <---
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 13:54   #3

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Tror ni att Holms kommer få ligga i huset, och framförallt, vad ger ni för odds på det? Högoddsare?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 14:17   #4

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1751

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Tror ni att Holms kommer få ligga i huset, och framförallt, vad ger ni för odds på det? Högoddsare?
Inte alls omöjligt.Skulle nog tippa på att det blir den här personen som det kommer guppas täcke med.
Spoiler:

Frågan är bara hur runkarkompisen Conny kommer reagera.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 14:18   #5
AWESOME

iCashs avatar

Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
I couldnt care less..
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 17:57   #6

Talyss avatar

Sharp$: 554
Standard

tragiskt. Den enda som garanterat kommer att tjäna pengar under hela sin vistelse. Affe-pengar är en stabil inkomst-källa.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:22   #7

Boones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
tragiskt. Den enda som garanterat kommer att tjäna pengar under hela sin vistelse. Affe-pengar är en stabil inkomst-källa.
Måste fortfarande vara EV- för honom att vara med i BB med tanke på att han inte kan ge ut förlorande tips och dessutom aldrig kommer bli omtyckt nog att vinna prispengarna.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-

Gammal 2011-02-20, 18:29   #8

Talyss avatar

Sharp$: 554
Standard

Möjligt men gott om gratis reklam, lär ju ösa runt där inne med RoK tröjjor o grejjer. Resten av alla "experter" fortsätter ju att mosa ut ruttna tips så de överlever nog.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:31   #9

Boones avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
Möjligt men gott om gratis reklam, lär ju ösa runt där inne med RoK tröjjor o grejjer. Resten av alla "experter" fortsätter ju att mosa ut ruttna tips så de överlever nog.
Vet inte om det har ändras sen TV4 tog över, men reklam eller ens märken är inte tillåtet inne i huset så länge det inte är sponsorernas så vitt jag vet?

Holms kanske tog lite affe-pengar och köpte sig en plats där? Snacka om uppmärksamhetskåt.
-

Gammal 2011-02-20, 18:45   #10

Rejss avatar

Sharp$: 4387
Standard

Ska bli intressant och se hur han är...

Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:48   #11

fiddes avatar

Sharp$: 1423
Standard

Usch hur lågt kan den karlen sjunka !!! Tycker för övrigt clownen ser ut som 40 ist för 30 i dom feta brillorna. Undrar hur många som gillar att disskutera politik i det där huset.
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 18:52   #12

Andreas15s avatar

Sharp$: 631
Standard

Då får man väll följa BB och se hur äcklig han är i verkliga livet.
Andreas15 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 19:31   #13

calahans avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 724
Standard

Tänk om lemasive varit med. Holms vs Lemasive, RoK vs Sharps, Evil vs ?.
Som om alla planeter krockat och utlöst ett nytt big bang. Det hade varit kvalitets tv.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 20:14   #14

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Tänk om lemasive varit med. Holms vs Lemasive, RoK vs Sharps, Evil vs ?.
Som om alla planeter krockat och utlöst ett nytt big bang. Det hade varit kvalitets tv.
Var det inte så att lemasive och Holms konkurrerade om samma plats? https://www.sharps.se/forums/offtopic...l-big-brother/ Och om Holms drog igång en egen värvningskampanj i sin koja är det inte så konstigt att han vann den.

Annars förstår jag inte vad han har för egenskaper som fick juryn på fall.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-20, 21:51   #15

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

Haha det här kan bli intressant...

Senast redigerad av Rekarn den 2011-02-20 klockan 21:57.
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td