![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#106 | ||
![]() Citat:
Om sanningen ska fram så har jag inte gjort annat än att hyvla lite ost på bergis ett par månader. När grillsäsongen är slut är även mitt uppdrag i köket till ända ![]() Citat:
![]()
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) |
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#107 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Gröt ska ätas kall direkt ur förpackningen! Mums
![]()
![]() |
#108 |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#109 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
![]()
Menar såklart risgrynsgröt, lite förmycket "Gunde Svan" känsla över att äta havregrynsgryt.
![]() ![]() |
![]() |
#110 |
![]()
Kände mig nyttig och tog en Big Double Beef till lunch. 76pix för å må skit resten av eftermiddagen, tack donken!
Ingen starköl hade de heller, ska det vara så?
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#111 | |
![]() Citat:
60 % Spoiler:
40 % Spoiler:
Viktigt att inte vänta tills vattnet kokar innan man slänger i gryna för annars blir det pannkaka - ordvits. ![]() Jag gjorde själv så i 20-25 år så jag vet vad jag pratar om. Vattnet och grynen kokar inte ihop och det blir bara en läskig sörja. ![]() Så i med grynen innan det börjar koka. När det sen börjar bubbla så är gröten i princip klar. Rårörda lingon till och det är inget att diskutera vidare. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#112 |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
En vän till mig anser att man skall steka havregrynsgröt och äta med bacon, det du.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#113 |
![]()
Den undre på din bild käkar jag Wagge. två dl vatten och sen in i micron på någon minut. Perfekt med gubbesylt!
Fast det blir ju förstås mest sörja, på helgerna får frugan göra i kastrull!
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#114 |
![]()
Ja stekt gröt är klassisk fattigmansmat. Fick man nog själv som barn, fast stryk istället för bacon om man inte åt upp.
![]() Men allt prat om gröt börjar stå mig upp i halsen. Så i morgon drar jag till Grekland på en garanterat grötfri vecka. Så nu kan ni passa på att leva ut era lustar. Ta Nöt-Crème på harvregrynsgröten och drick avslagen trocadero till, jag kommer inte bry mig. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1) Senast redigerad av Wagner den 2012-10-10 klockan 23:02. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#115 |
Sharp$: 1178Who Is John Galt? Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
![]()
Ägget kokar man bäst inifrån genom att injicera varm grädde.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#116 |
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#117 | |
![]() Citat:
Edit: gräddinjicerade vaktelägg... Tråden har svängt från plastkorvsgröt till vaktelägg, jäklar vilken nivåhöjare man är!
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" Senast redigerad av Analys den 2012-10-12 klockan 08:50. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#118 |
![]() ![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#119 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
![]()
![]() |
#120 |
![]()
Då dyker vi ner i kvarnen igen. https://www.sharps.se/forums/193945-post51.html
Begick misstaget att köpa svensk högrev förra gången. ![]() En tia billigare på Coop och så skulle jag slippa ett besök på Willys senare i veckan. Fan vet vad det var för nödslakt, ljust kött och knappt något fett. Svårt att se på paketen då dom nästan rullar ihop köttet. Malningen i sig är ju här för att stanna men man måste vara noggrannare med råvaran lärde jag mig. Då dök denna lilla vän upp. 129 spänn kilot men värd varenda krona. ![]() ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|