|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2016-03-28, 21:36 | #961 | |
Citat:
https://www.sharps.se/spreadsheet/marketbeaters |
||
2016-03-29, 00:59 | #962 | |
Citat:
Jag tillsammans med InsideBetting delger spel från Sverige på vår tjänst. Vi har gjort så att InsideBetting rekar de lägre divisionerna på eu-books och jag div-1 till AS i Asien. Då vi vill erbjuda en tjänst för olika typer av spelare. Mina resultat i vår tjänst som förövrigt startade första juni 2015 är jag otroligt missnöjd med. Hade ett fint 2015 men sista halvan var svag rent privat och var mycket ett steg upp ett steg ner - vilket tyvärr sammanföll rätt precist med när tjänsten startade. Det är inget jag hymlat med utan varit helt öppen med. Vi döljer inga resultat utan allt går att följa enkelt på flera olika ställen. Sen är det givetvis så att spelen i vår app inte är likställt hur jag har gått privat. Jag rekar inte på låga limits utan det blir mest ngn dag innan match eller matchdag där limiten är hög, åtminstone 1500-2000 euro på betting-brokers som SportmarketPro. Det medför att jag inte rekar "early" i princip och det är där det mesta utav värdena finns i dagens marknad. Där tar jag givetvis spel privat - man måste skilja på resultaten i en tjänst och hur ens egen portfölj går. Att vara vinnande privat är svårt - att vara vinnande på medelstora marknader som ska tåla spel via en tjänst är ännu svårare. Å andra sidan är jag rätt nöjd med att deläga en tjänst och bolag som till 90% får positiv kritik och har en totalt positiv ROI på 105% drygt med över 1000 spel som går att få för ett marknadsmässigt bra pris. Just nu är det ffa folk som fortsatt kan spela på bet365 som får en fin skjuts i sin betting-portfölj när de följer våra spel. Är detta något jag ska tycka vara pinsamt, eller hur menar du? |
||
2016-03-29, 01:05 | #963 |
Rätt sjukt att det finns människor som bryr sig så otroligt mycket om vad andra gör hela tiden ändå. Vore det inte smartare att lägga kraft åt att försöka utveckla dig själv som människa och spelare?
Du verkar iaf behöva gå om grundskolan i matte, det här säger lite om din logik. https://www.sharps.se/forums/taenkarh...17/#post476078 |
|
2016-03-29, 12:38 | #964 | |
Citat:
Och sen går du och får stryk av en apa med en piltavla på spel som du tar betalt för. MEN jag hade faktiskt på känn att du nog hade privata spel som går riktigt bra, och jag är säker på att dina betalspel kommer gå fint iår, lär vara en riktigt bra uppsida på dom. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10) |
||
2016-03-29, 12:42 | #965 | |
Citat:
Den där uträkningen var ju som jag sa, så fantastiskt bra så jag lät ju den stå för folk att kunna hugga på den, och den speglar nog nästan mina mattekunskaper, dom kanske är lite bättre men långt ifrån bra. Men, men jag betalar det mesta med kort, så jag slipper bli blåst av kassörskan på ica, så jag klarar mig hyffsat i vardagen. Senast redigerad av sskssk den 2016-03-29 klockan 13:12. |
||
2016-03-30, 19:40 | #966 |
|
|
2016-03-31, 12:27 | #967 |
Jo, Bosse var inblandad! Dessutom betydligt mer än vad som framkommit. Hjärnan bakom det hela har varit och hälsat på hos mig i Thailand flera gånger. Och, det tål att upprepas...Frölunda-trippeln var inte uppgjord från början. Det var bara den 3:e matchen i trippeln som det handlade om. Frölunda höll på att slå Södertälje borta i den 2:a och "gänget" fick kalla fötter efter den matchen. En hel del uppgifter i programmet är felaktiga tyvärr och vi får väl se om hela historien kommer att berättas någon gång!
2016-03-31, 17:36 | #968 |
Bosse sann profil. Brukar vara den som reser på bortamatcher för Piteå-Tidningen. Träffade honom en gång i södra Sverige. Hade företagsbilen och en kvinna med sig. Traktamente?
|
|
2016-04-01, 10:53 | #969 | |
Citat:
Du kanske ska skriva den medans några finns kvar i livet.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10) |
||
2016-06-18, 23:18 | #970 |
Hörde en rolig historia nyligen om en travspelare som smög så mycket med liren att han glömde att lämna in.
Skönt om man var lite så själv. Då hade portmonnän varit tjockare än efter i dag |
|
2016-06-18, 23:58 | #971 |
För övrigt ...
Johan Elevant med PK-inlägg på Oddsättarnas blogg 2007: "Jag köpte Pravdan idag – det var första gången på bra länge ska tilläggas. Jag upptäckte att speltorsken Jörgen Jonsson var bortplockad som spelexpert. Han har ersatts av någon ungtupp vid namn Ulrik Sandebäck, vilket naturligtvis inte kan vara ett sämre alternativ för läsarna." Och nu har man Steven-Lee vid spaken. Mannen som "är nöjd om vinsterna räcker till golfklubbor". |
|
2016-06-19, 00:14 | #972 | |
Citat:
Glöm inte kommentarerna, dyker säkert upp några bekantingar.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2016-06-26, 19:53 | #973 |
Kom precis från TT: "Wagner fyra i comebacken".
Undrade först, men såg sedan beskrivningen; Gymnastik. Veronica Wagner ... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5) |
|
2016-06-26, 22:42 | #974 |
Pappas lilla flicka.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|