|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2015-01-06, 11:22 | #856 |
bättre att lägga in stålarna på deras aktie! 116% upp på 3 senaste åren...
|
|
2015-01-18, 20:46 | #857 | |
Så kom Påven ut som feminist också. Snälla skjut mig nån.
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2015-01-25, 22:51 | #858 | |
Citat:
Det var visst tillåtet. Att dom knappt kan visa rörliga sportbilder ens i efterhand utan reklam har man ju vant sig vid. Ja om ni sett Stjärnorna på slottet så kan ni knappast ha missat den frekventa exponeringen av maltdryck från Mariestads. Skiter innerst inne fullständigt i sånt här men det är hyckleriet som skaver i mig. Det fetstilta uppfyller dom inte heller. Har ni sett någonting på SVT där dom medger att produktplacering förekommer? Verkar ha förekommit länge sånt här. Googla så finns det hur mycket som helst. http://www.svd.se/opinion/brannpunkt...en_1080485.svd
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2015-02-09, 16:56 | #859 | |
Dagens citatCitat:
7 april är det dragning och jag ska försöka fixa en livesändning hit.
||
2015-02-17, 08:28 | #860 |
http://www.di.se/artiklar/2015/2/16/...-nya-karleken/
Brukar inte upplåta tråden till skvaller av detta format. Men det här var så oväntat att jag inte kunde låta bli. Ungefär som att Göran Persson skulle få ihop det med Puma Swede. Eller Alexander Bard med Sivert Öholm för den som gillar den kombon bättre.
|
2015-02-17, 09:47 | #861 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Hon kanske var ett gammalt runkobjekt för Anders Borg?
2015-02-17, 11:23 | #862 |
Givetvis var det där svårgissat, men var det mycket högre odds på att Dominika Peczynski skulle bli Borgs nästa GF jämfört med enskild annan random svenska? Knappast. Eller vem tippade du det skulle bli Wagner?
Det är inte på långa vägar lika förvånande som att Göran Persson skulle bli ihop med Puma Swede. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1) |
|
2015-02-18, 13:40 | #863 | |
Citat:
*Stavfelet är identiskt med originalet skapat av dyslektikerna på vänsterorienterad SVT.
||
2015-03-12, 19:20 | #864 |
Genusfotograferna
Man trodde ju att dessa herrar hade tillräckligt med Dra åt helvete-pengar för att inte sälja sig till djävulen för några halvtimmar i tablån. Jag hade grundligt fel.
Man försöker förstå men det går bara inte. Om dom suttit på ett köksbord och smetat in sig i varandras avföring så hade det varit lättare att känna sympati. Om dom blivit filmade med att suga av en uteliggare under en lastkaj hade också då vägen till empati och förståelse varit kortare. Men det här går bara inte att ta in. Orkar ni inte se hela, vilket är fullt begripligt, så spola fram till 25:55 och hör på vad dom båda, under skratt och glam, berättar om ett av inträdeskraven för att få ett helt avsnitt till sin ära. Jag tycker ändå ni ska offra knappa 30 minuter av ert liv och se hur sjukt samhället (SVT i synnerhet) har blivit. Har ni dessutom inte betalat tevelicensen så kan ni rakryggat se er i spegeln efteråt och säga till er själva - Den här dyngan har åtminstone inte Jag bidragit till. http://www.svt.se/alla-ar-fotografer...ng-2-avsnitt-1 Det här är absolut inget unikt undantag. Om han tagit i ordentligt så hade han nog fått ta över rodret helt och hållet. Lex Kakan.
|
2015-03-14, 20:35 | #865 |
Saker jag inte förstår mig på - Del 25
Hur gruppvåldtäkter i Indien kan få mer uppmärksamhet än dom som begås i vårt egna land. http://www.svt.se/nyheter/varlden/74...tagen-i-indien
|
2015-03-14, 22:36 | #866 | |
Citat:
Kommunalrådet har lovat att skrapa bort lite ytmögel från åtminstone det ena omklädningsrummet (slantsingling avgör vilket) och så ryktas det om dubbla papper till korv med bröd. Slå det om ni kan.
||
2015-03-23, 20:27 | #867 |
Som vanligt ligger jag lite före det officiella. http://www.unt.se/sport/politiker-vi...n-3652138.aspx
|
2015-03-27, 17:23 | #868 |
Några Norgehistorier tror jag aldrig vi haft. Den här är helt sann också. Jag köpte ett hantelset på XXL men nu hade jag stoppat på så mycket vikt så att låsen börjat spricka. Inget jag berättade då jag trodde dom skulle skicka 4 nya lås utan snack. Men ack vad jag bedrog mig. Så här gick turerna...
Hej, har ett "X-ERFIT DUMBBELL SET 30 KG" från er men nu har låsen börjat spricka och dom gängar knappt i längre. Jag kanske har blivit för stark och dragit åt för hårt. Var in på XXL men dom hade inga lås över som låg och skräpade men jag fick ett servicekort till er. Tycker det är onödigt att köpa nytt när det bara är låsen som krånglar och kan ni skicka 4 nya för en billig penning så vore jag tacksam. Hej Misstänker att det är den du är ute efter (så en bild på lås till 50 mm-stång fast jag har 25 mm). Nej. 25 mm och 399 kronor för 4 lås + 2 stänger + 30 kg vikter. http://www.xxl.se/traning/styrketran...084388_1_style Hej 207400-001 EX Vektkoff 13,6 - Star lock collars (25 mm gjengelås) 80kr st Hittade ett billigare alternativ. 49kr och frakt tillkommer så du betalar runt 300kr för dem. Skicka gärna postnummer ifall du vill ha dem. Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards, Mylna Sport Hej, Kolla först så att låsen verkligen passar till den stång jag har. Gör dom det så kan du skicka dom omgående. /tack Hej Ja de ska passa, vi ska få det skickat imorgon på morgonen. Du har dem i veckan. Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards, Mylna Sport (sen kom en faktura på 377,49 SEK men inga lås. Men av fakturan kunde jag utläsa att det var två st lås och inte fyra) Hej, Bestrider faktura XXXXXX då varken priset eller varorna stämmer med det som var beställt. Jag var i behov av 4 (FYRA) lås till ett "X-ERFIT DUMBBELL SET 30 KG" då dom spruckit efter bara några månaders användande. Efter lite dividerande fram och tillbaka så skulle det ordnas (4 lås) för "runt 300kr". Vilket får anses som hutlöst då ett helt nytt set kostar 399 på XXL men jag accepterade ändå. Men då fakturan dök upp så var den på 377,49 SEK och för två stycken lås!! Några lås har jag ännu inte sett till men ni behöver inte skicka några heller och fakturan kommer inte heller den betalas då jag inte fått det jag beställt. Jag skulle inte ens betalat 377 spänn för 4 lås. Det borde ju vem som helst begripa när ett helt nytt set (30 kg vikter, 2 stänger, 4 lås) kostar 399. Bifogar tidigare mailkonversation. Hej Då tar jag bort den fakturan, den är skickad till dig redan men du behöver inte skicka tillbaka den. Med vennlig hilsen / Vänliga hälsningar / Best regards, Mylna Sport .................................................. .. På eftermiddan kom dom två låsen med posten. Dom passade inte.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Wagner den 2015-03-27 klockan 17:24. |
|
2015-04-03, 23:58 | #869 | |
Citat:
Speciellt som det trängts ihop i fundamenten till stolparna. http://www.svt.se/nyheter/inrikes/kr...roar-markagare Och annars då, vad bekymrar er på fredagskvällarna?
||
|