|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-12-21, 13:09 | #601 |
Skulle kunna bli en muslim också
|
|
2013-12-21, 13:14 | #602 |
Här har vi en som uppfyller dom flesta kriterier.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-12-22, 15:45 | #603 |
Våldsamt upplopp ger bild och namn i tidningen.
Dråpförsök vid samma händelse ger ingetdera. http://www.expressen.se/nyheter/34-a...or-drapforsok/ Vi gör skillnad.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-12-22, 22:01 | #604 |
Detta trodde jag aldrig att vi skulle få läsa på Expressen eller Aftonbladet. Svensk media kanske börjar röra sig väldigt långsamt framåt?
http://www.expressen.se/kronikorer/b...-jag-akte-dit/ |
|
2013-12-22, 22:05 | #605 | |
Citat:
2013-12-23, 19:23 | #606 | |
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=KQbEvBv3piI |
||
2013-12-23, 19:57 | #607 |
Men undrar om inte TV3 börjat få lite kalla fötter. Expressens selektiva uthängningar gjorde ingen större succé och det som var tänkt att fortsätta under flera veckor (fram till valet?) plockades undan efter några få dagar.
|
2013-12-24, 18:16 | #608 |
God jul Wagner.
http://www.youtube.com/watch?v=v8YHMLABPBQ
2014-01-02, 16:23 | #609 |
Saker jag inte förstår mig på - Del 15
Bra pris vid snabb affär.
Kort men inte gott. Det är både enfaldigt och motsägelsefullt på samma gång. Vanligtvis blir vinterkängorna billigare ju närmare midsommar man kommer men här försöker man sig på en omvänd realisation. Ett tänkt samtal på annonsen kan då låta så här. Idiot:1. Jo jag ringer på annonsen finns det kvar? Idiot:2. Jo då men ingen har ringt på 14 dar så i morse höjde jag priset. Idiot:1. Det förstår jag, står ju så i annonsen. Men jag vill ha det ändå. Idiot:2. Bäst du skyndar dig i så fall. Först till kvarn får...ja du vet. Idiot:1. Sitter redan i bilen. Så träffas då våra vänner... Idiot:1. Hann jag? Idiot:2. Det var på håret och jag ångrar att jag inte höjde mer direkt. Idiot:1. Ibland har man tur. Första gången jag vunnit något i hela mitt liv.
|
2014-01-14, 17:43 | #610 |
Wagner, kan du inte berätta lite mer om Goran och Tipsnytt? Enligt Flashback satt han inne för skattebrott - och var inte sjuk som han skrev i varannan rek.
Vilka tider, Tipsnytt, AlltomSpel... |
|
2014-01-14, 18:34 | #611 |
Det där har jag dålig koll på. Det kan https://www.sharps.se/forums/members/cc/ bättre än jag.
Han som varit involverad både där, på Allt om spel och även doppat näsan inne hos Tipszonen. Och gud vet mer var? Men ingen dålig trippel om det stannar med det.
|
2014-01-14, 19:05 | #613 |
Jag tror inte han var involverad där. Men törs fan inte svära på det då vederbörande verkar dras till masochism.
|
2014-01-15, 16:24 | #614 |
Skrev lite här: https://www.sharps.se/forums/offtopic...och-spelbolag/
Näsan har som Wagge säger varit både här och där. Men på SO var den aldrig, precis som Wagner blev jag avstängd med jämna mellanrum av Jörgen Jonsson. Men faktum är att JJ och Goran blev kompisar på vägen, JJ ansåg att Goran var det spelorakel som han själv framställde sig som. Jag har kvar ett email från JJ där han beskriver Goran som en ödmjuk, snäll och oerhört spelkunnig kille. Vad gäller ryktet om skattebrott så har jag ingen aning. Har också sett det på Flashback för flera år sedan, men det förefaller lite konstigt. Han stod ju aldrig på några papper och något jobb har han inte haft vad jag vet. Pengarna han startade TN med kom från försäljningen av föräldrarnas restaurang om jag minns rätt. Goran sa ju också att han hade cancer i ryggen, enl. några av de gemensamma kompisar vi hade så stämde inte det.Men kan inte säga det tvärsäkert. Vad som är sant är dock att han var skyldig fel personer ganska mycket pengar och jag är mäkta impad av att han lyckats hålla sig undan. Hur det är med de skulderna och Gorans aktiviteter idag har jag ingen aning om.
2014-01-15, 16:59 | #615 | |
Citat:
Vad jag minns så var det inga andra åtaganden än lay-columnen. 1-2 spel per dag och bokföringen sköttes automatiskt så inget man behövde räkna på själv. Fick ju fasta 2% i kommission hos Betfair för besväret så timmpenningen måste ha legat på tusentals kronor. Fast jag blev moderator också. Peter skulle åka bort en vecka så då blev Sani och jag tillfrågade. Visst en vecka spelade ju ingen roll men sen hängde den där titeln kvar ända till slutet. Dröjde flera år innan jag fick chansen att sudda. Om det ens skedde. Vet att jag missuppfattat något och när jag läste igenom en gång till så rann det ut i sanden. Eller så var det en annan gång. Det var TLW som rök ihop med någon. Något CC minns?
||
|