|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-11-04, 10:46 | #526 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2013-11-04, 10:49 | #527 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Jämför med dubbelmördaren pa Öland:
Sveriges fria och oberoende media.
2013-11-04, 15:32 | #528 |
|
|
2013-11-04, 15:43 | #529 |
Vad har jag missat? Hänger sällan på flashback längre så missar all paranoian. Menar folk att man pixlar brottslingar för att dölja hudfärgen? Är det inte uppenbart att man kan se hudfärgen på pixlarna ändå?
2013-11-04, 16:15 | #530 | |
Citat:
Märks att tidningarna börjar bli desperata. Undrar hur länge det dröjer innan till exempel Fria Tider bli papperstidning? Är redan Sveriges bästa tidning, hade den haft sportsidor så hade den varit perfekt. Så du menar att bry sig om sina grannar, vänner, familj osv är att vara paranoid? Nej fortsätter detta trams och idoti med invandring från tredje världen, HBTQ och feminism så är Sverige ett land att överge. Och nu så ska det börja sorteras in blattar in skolorna med. Estland kanske kan vara nåt? De ser ut som oss och har som jag förstått i princip samma genupsättning som oss (oss = etniska svenskar) och en del snackar till och med svenska (förvisso enbart ca 1000 pers på ett litet område). http://www.friatider.se/estland-ska-...ltid-vara-vitt Ingen fullt frisk människa kan väl påstå att MENAIT packet och övriga tredjevärlden invandrare har bidragit med särskilt mycket till Sverige förutom med gruppvåldtäkter, gruppmisshandlar, skadegörelse osv? Förlåt Wagge om jag spammar din "blogg" () med politiska åsikter men så jävla irriterande att folk fortfarande tror på mångkultur och allt vad det heter. Men förhoppningsvis så kan vi rädda Sverige. Och för att göra dig glad ska försöka uppdatera mitt Sportspelet sheet i slutet av december när jag har lov |
||
2013-11-04, 16:26 | #531 |
Ok. Jo det är lite märkligt när man jämför med han från Öland, kan tycka att man borde skita i helt att hänga ut folk som inte är dömda, så slipper man dra gränsen om vad som är självklart eller ej.
Det andra tänker jag inte ens kommentera..
2013-11-04, 23:15 | #532 | |
Dödsrossling
Spelforum på fallrepet.
Citat:
Tidigare fick ombuden 8% på oddset och när det dessutom var fria insatser (nästan valfria odds också) så var det många som hade egna butiker. Därför misstänker jag att många försökt komma åt dom där 2.5% på statens allt mer avätna kaka. Det var bättre förr.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-11-04, 23:44 | #533 |
Sharpest
|
Tidigare var det ju krav på tripplar även. Det är endast på singlar/dubblar som provisionen är låg. Ju fler kombinationer desto högre provision Skalan går från 2-12% på just lången.
För ombud alltså. |
2013-11-05, 00:23 | #534 | |
Citat:
Jo jag vet att dom sänkte till 2% på singlar och sen steg det gradvis. Har väl med spelansvaret att göra. Trodde dock att taket var 8% och så var säkert fallet så länge som sexlingar var max. Nu går det visst att spela 10 matcher på en rad (testade nyss var bromsen satt) och då utgår väl den högre provisionen för dom som lyckas attrahera kunderna att fylla kupongen rejält. För ju fler matcher desto högre odds och större vinster blir det. Spelansvaret återigen.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-11-05, 09:08 | #535 | |
Citat:
http://www.expressen.se/nyheter/14-a...-aringens-hot/
||
2013-11-05, 10:49 | #536 | |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
Citat:
Vad är svensk medias problem? Varför inte bara berätta sanningen sa som den ser ut istället för att försöka pussla om världen till hur de vill att den skall se ut?
2013-11-05, 12:03 | #537 |
Både bild och artikel är väl kvar? Det du länkar är ju en helt annan artikel.
2013-11-05, 13:57 | #538 |
Den finns då inte kvar under "läs mer om" ute till höger. Att jag länkar till denna artikel beror på att det är just den som Expressen skyltar med för tillfället.
|
2013-11-05, 14:25 | #539 | |
Citat:
Otroligt att man försvarar expressen, tycker det är en usel nyhets-site egentligen
2013-11-05, 14:52 | #540 | |
Citat:
(obs ironi)