Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-11-04, 09:46   #526
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
16:20 [Kommentar från Jan Helin]
Det är inte så att vi pixlar människor utifrån hudfärg. Det är en bild de vill ha ut som hävdar att medier ingår i en konspiration med politikerna för att på något sätt vilja förändra beflkningssamansättningen i Sverige. Det är en tanke granne med Breivik. Fundera på det innan du anammar den konspirationsteorin.
"Konspirationsteorin"
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Pilkast (+5)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 09:49   #527
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jämför med dubbelmördaren pa Öland:





Sveriges fria och oberoende media.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Pilkast (+5)
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 14:32   #528
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
"Konspirationsteorin"

Jan Hellin är bra.

Minns när Janne skrev om andeutdrivningen i Skogås.

Han blev arg på äldre släktingar under julmiddagen då dom var fördomsfulla och menade på att det var invandrare som stått för ritualen.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 14:43   #529
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Vad har jag missat? Hänger sällan på flashback längre så missar all paranoian. Menar folk att man pixlar brottslingar för att dölja hudfärgen? Är det inte uppenbart att man kan se hudfärgen på pixlarna ändå?
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 15:15   #530
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Vad har jag missat? Hänger sällan på flashback längre så missar all paranoian. Menar folk att man pixlar brottslingar för att dölja hudfärgen? Är det inte uppenbart att man kan se hudfärgen på pixlarna ändå?
Jo det är det men varför pixla från första början? Självklart att hänga ut brottslingar där det är säkert att personen gått brottet (vilket jag har förstått det som att det är inte detta fall). Är en person misstänkt ge fan bild, oavsett om den är pixlad eller vilken hudfärg förövaren har.

Märks att tidningarna börjar bli desperata. Undrar hur länge det dröjer innan till exempel Fria Tider bli papperstidning? Är redan Sveriges bästa tidning, hade den haft sportsidor så hade den varit perfekt.

Så du menar att bry sig om sina grannar, vänner, familj osv är att vara paranoid? Nej fortsätter detta trams och idoti med invandring från tredje världen, HBTQ och feminism så är Sverige ett land att överge. Och nu så ska det börja sorteras in blattar in skolorna med.

Estland kanske kan vara nåt? De ser ut som oss och har som jag förstått i princip samma genupsättning som oss (oss = etniska svenskar) och en del snackar till och med svenska (förvisso enbart ca 1000 pers på ett litet område). http://www.friatider.se/estland-ska-...ltid-vara-vitt

Ingen fullt frisk människa kan väl påstå att MENAIT packet och övriga tredjevärlden invandrare har bidragit med särskilt mycket till Sverige förutom med gruppvåldtäkter, gruppmisshandlar, skadegörelse osv?

Förlåt Wagge om jag spammar din "blogg" () med politiska åsikter men så jävla irriterande att folk fortfarande tror på mångkultur och allt vad det heter. Men förhoppningsvis så kan vi rädda Sverige.

Och för att göra dig glad ska försöka uppdatera mitt Sportspelet sheet i slutet av december när jag har lov
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5), Moffegrev (+30), Pilkast (+100)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 15:26   #531
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Ok. Jo det är lite märkligt när man jämför med han från Öland, kan tycka att man borde skita i helt att hänga ut folk som inte är dömda, så slipper man dra gränsen om vad som är självklart eller ej.

Det andra tänker jag inte ens kommentera..
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 22:15   #532
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Dödsrossling


Spelforum på fallrepet.

Citat:
Ska XX finnas kvar?
Det är en fråga som man kan ställa sig nu när svenskaspel beslutat att sluta med affilates. Tidigare har vi fått 2,5% av vad våra medlemmar spelat för via våra banners men nu verkar det som om man tänker sluta med detta.

Det har inte gett oss mycket pengar men tillräckligt för att kunna hålla igång sidan. Att dessutom sitta och skriva tidsödande krönikor utan en spänn från dem är lagom lockande då det är de som tjänar på dem eftersom intresset för tipset hålls vid liv.

Har DU förslag på hur XX ska kunna finansieras i framtiden så skriv gärna om det här eller via PM till någon av administratörerna eller mejla

Ett sätt kan vara att ta betalt för tjänsten och för detta har vi skapat denna omröstning. Gör din röst hörd för DU är en del av XX.

Tack! Red
Tog bort namnet då jag inte vet vad som gäller. 90% av alla trådar startas av en och samma person och samtliga länkar till Svenska Spel. Få betalt för väggtidningar i digitalformat är naturligtvis lika döfött som det låter. Misstänker att dom där avtalen "missbrukas" och ska bort därför. Storspelare som ligger bakom många av dom och skaffar sig på så vis lite extra rabatt.

Tidigare fick ombuden 8% på oddset och när det dessutom var fria insatser (nästan valfria odds också) så var det många som hade egna butiker. Därför misstänker jag att många försökt komma åt dom där 2.5% på statens allt mer avätna kaka.

Det var bättre förr.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 22:44   #533
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tidigare var det ju krav på tripplar även. Det är endast på singlar/dubblar som provisionen är låg. Ju fler kombinationer desto högre provision Skalan går från 2-12% på just lången.

För ombud alltså.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 23:23   #534
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Tidigare var det ju krav på tripplar även. Det är endast på singlar/dubblar som provisionen är låg. Ju fler kombinationer desto högre provision Skalan går från 2-12% på just lången.

För ombud alltså.
Fasta odds och trippelkrav och aldrig har det varit så lätt att fylla börsen.

Jo jag vet att dom sänkte till 2% på singlar och sen steg det gradvis. Har väl med spelansvaret att göra.

Trodde dock att taket var 8% och så var säkert fallet så länge som sexlingar var max. Nu går det visst att spela 10 matcher på en rad (testade nyss var bromsen satt) och då utgår väl den högre provisionen för dom som lyckas attrahera kunderna att fylla kupongen rejält.

För ju fler matcher desto högre odds och större vinster blir det. Spelansvaret återigen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 08:08   #535
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Få se om handen på axeln är pixlad när jag vaknar i morgon bitti. http://www.expressen.se/nyheter/har-...ren-med-dogge/
Bilden är kvar men inte själva artikeln. Betyder det att man städat men på ett slarvigt sätt, ni som är mer tekniska än mig?
http://www.expressen.se/nyheter/14-a...-aringens-hot/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 09:49   #536
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Bilden är kvar men inte själva artikeln. Betyder det att man städat men på ett slarvigt sätt, ni som är mer tekniska än mig?
http://www.expressen.se/nyheter/14-a...-aringens-hot/

Vad är svensk medias problem? Varför inte bara berätta sanningen sa som den ser ut istället för att försöka pussla om världen till hur de vill att den skall se ut?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 11:03   #537
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Både bild och artikel är väl kvar? Det du länkar är ju en helt annan artikel.
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 12:57   #538
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Både bild och artikel är väl kvar? Det du länkar är ju en helt annan artikel.
Den finns då inte kvar under "läs mer om" ute till höger. Att jag länkar till denna artikel beror på att det är just den som Expressen skyltar med för tillfället.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 13:25   #539
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Den finns då inte kvar under "läs mer om" ute till höger. Att jag länkar till denna artikel beror på att det är just den som Expressen skyltar med för tillfället.
Så du menar att en nyhetssida uppdateras med nya artiklar, chockerande. Som du kan se så verkar det som att det bara visas artiklar från den 3e november och framåt under "läs mer om", antagligen för att listan kommer att bli för lång annars. Det finns gott om andra bilder i dem nya artiklarna där man klart och tydligt ser vilken hudfärg GM har, om det nu är så viktigt.

Otroligt att man försvarar expressen, tycker det är en usel nyhets-site egentligen
__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-05, 13:52   #540
 
grejmos avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Ort: Stockholm
Inlägg: 45
Sharp$: 364
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Så du menar att en nyhetssida uppdateras med nya artiklar, chockerande. Som du kan se så verkar det som att det bara visas artiklar från den 3e november och framåt under "läs mer om", antagligen för att listan kommer att bli för lång annars. Det finns gott om andra bilder i dem nya artiklarna där man klart och tydligt ser vilken hudfärg GM har, om det nu är så viktigt.

Otroligt att man försvarar expressen, tycker det är en usel nyhets-site egentligen
Det vet ju vi alla att svensk media är en del av en stor islamistisk konspiration som i hemlighet som vill förändra Sverige till Saudiarabien och införa Sharialagar.




(obs ironi)
__________________
En smart och rolig signatur
grejmo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td