Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-31, 14:39   #511
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Innehåller väl dessutom en hel räcka med cancerogena och hormonstörande ämnen. Plast är bra grejer det.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:09   #512
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Det var väl skit samma. Få jag bara mitt sodavatten intakt så överlever jag nog det andra också.

Var med om något riktigt pinsamt idag. Var inne på Coop uppe på Gränby centrum och framför mjölkdisken hade dom avsmakning av något. Ni vet dom där stationerna där dom ställer ut pensionerade tanter för samma timpenning som jultidningarna ger.

Men nu var det en krögare från stan. Han hade Maggans under många år och även krogen på stora torget innan MAX tog över och skändade lokalen. Rikard eller vad han hette. Jag tyckte det var genant och ville inte att han skulle se och eventuellt känna igen mig. Hur ska det då inte vara för han?

Så nu är frågan. Kommer dylika jobb före eller efter Samhall på stegen utför?

Bara jag som tycker den här tråden mer och mer börjar likna en blogg?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Boone (+1)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 15:49   #513
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blondinwagge.se verkar vara ledig som domän.

Samhall är definitivt längre ner på stegen. Apropå Samhall, det är inte så att Wagner kikar på 'Bonde söker fru'? I brist på kommunikation på svenska har denna och liknande serier blivit något som jag sätter på i bakgrunden när jag rättar tentor. Otroligt inspirerande lyteskomik. Av årets deltagande är Marlenes uppvaktare i helt egen nivå. Fyra herrar som kommit till en bondgård där en är hyperkänslig för lukter (och kräks), en är mycket allergisk, en kan inte gå upp tidigt på morgonen och den sista är så tystlåten att man misstänker att han är stum till 90%.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 16:47   #514
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Dom på Samhall har ju i varje fall en ursäkt till varför de jobbar där...



Bonde söker fru har jag inte sett sen det första och därmed sista avsnittet man såg från första året eller nåt,men det är väl samma tragiska samlingar av oskulder och svendomar som i Ensam mamma söker antar jag...!?
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 17:44   #515
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Saker jag inte förstår mig på - Del 14


Blondinwagge! Nää...

Föredrar små, korta, formbara damer och dom är företrädesvis icke blondiner. Fast den lär ljusa i 112 Aina är en pigg liten sak. Så hon har säkert färgat håret.

Bonde söker fru spelar jag in och kollar på när det är slut. Vilket osökt leder oss vidare till...

Saker jag inte förstår mig på - Del 14.

Folk som tittar på live-tv. Bortsett från att man spar in 15-20 minuter/per timme på att spola inför själva programmet och självklart reklamen så är det ren hjärntvätt att behöva stå ut med. Helt i onödan dessutom. Folk i allmänhet har väl rätt tajta livspussel har jag förstått så varför straffa sig själv i onödan? Spelar väl ingen roll om man ser det man ska någon annan gång. Räcker ju att vänta en timme som i detta fall.

Inte ens det utan reklam tittar jag på direkt. Fler än en gång man börjat famla efter dosan när man inte hört vad GW mumlat om så det fick man sluta med. Travet på lördagarna är det enda jag tittar på live och det slötittar jag mest på. Jag är förmodligen den enda tittaren som inte spelat för en enda krona heller.

Ibland tvingas jag lämna fåtöljen och följa med på besök i civilisationen. När jag kommer hem till frugans syrra så står alltid TV-3 på och mal och mal och mal samma budskap var tjugonde minut. Efter ett par timmar är man helt mjuk i skallen och det ryker ur öronen.

Vem får åka hem först av spyan och allergikern då? Jag tippar på spyan (brukar ha rätt och givetvis igår också) för om jag minns rätt så är det han som saknar körkort också. Men aldrig har väl uttrycket pest eller kolera varit mer träffande än på get-farmen. Gud vad hon måste ha ångrat att hon ställde upp när hon såg uppsamlingsheatet framför sig.

edit: kanske inte alla som tittar på Kvalitetsteve. Dåligt med bilder på snuttepullan men hitta en filmsnutt istället.

http://youtu.be/vHkL4ChPf54
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)

Senast redigerad av Wagner den 2013-10-31 klockan 18:30.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 18:12   #516
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 68
Sharp$: 819
Standard

Det är tur att du postat ryggbilden med gaddningen annars hade varenda en här inne sett framför sig hur du matat in vhs-kassetten och sedan nöjd lutat dig tillbaka i fotöljen samtidigt som den spolar tillbaka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+15)
SlimCharles är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 18:35   #517
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Vhs va fan är det? Nää jag för över till den här.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3), SlimCharles (+15)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-31, 23:13   #518
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Postat av en Admin på ett annat forum.

Citat:
Går att dra in stålar på roulette, men inte via nätet.

Jag har själv spelat in en del på Hamburg Spielbank.

Kriterier:
- Under (oändligt) långt tid kommer alla nummer upp lika ofta.
- Den oändliga tiden är inte så väldigt lång i roulettevärlden..

- På nätspel kan man inte 'stå över' runder, utan måste satsa för att kulan skall snurra, dvs det går inte att 'vänta ut' serier & mönster som passar mitt spel.
Det är han som startar 90% av alla trådar där. Mer säger jag inte.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-01, 08:55   #519
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Jag ger ett litet boktips till den där Admin:

http://www.amazon.com/Fooled-Randomn...+by+randomness
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 00:41   #520
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Få se om handen på axeln är pixlad när jag vaknar i morgon bitti. http://www.expressen.se/nyheter/har-...ren-med-dogge/
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Donald (+4), smak (+4), zeke (+4)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 10:41   #521
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Oj jävlar vilken tabbe.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 15:25   #522
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Fick han en cykel på köpet månntro?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 16:18   #523
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Få se om handen på axeln är pixlad när jag vaknar i morgon bitti. http://www.expressen.se/nyheter/har-...ren-med-dogge/
Bilden är nu klippt sedan du postade men halva handen syns fortfarande. Ge det 10 timmar och den är borta helt?
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-03, 17:27   #524
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Såg inte ens jag.

Ja nu syns två fingrar. Få se vad som händer när helgpersonalen skiftar pass.

Ingen twitterstorm på Södermalm om uthängningen?

Varför ens klippa? Ingen lär ju ändå tro att resten av handen är vit.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-11-04, 09:39   #525
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Vi tar väl med en från Hatbladet också.



Dom har missat lite med skärpan där till vänster. Till och med tapeterna har blivit blekare och ändå är det samma bild. Märkligt...
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+10)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td