Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-01, 22:13   #451
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Oj vilket jobb du lagt ned med länkar och allt.

Tyvärr helt förgäves. Då alla verkar vara lika otekniska som mig då det gäller bilder får vi hålla till godo med replika från nätet. Fast min, kungsörn, kryper upp i nacken och ut på axlarna med vingarna. Snygg är den också men det här var den minst dåliga jag hitta.

Dom bjöd inte ens på bilden. http://onetattooideas.com/back-eagle-tattoo
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 22:31   #452
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Fan jag hitta originalbilden. Var länge sen min gamla länk sluta fungera så jag trodde bilden var väck. Men google kan. kungsörn Skellefteå så låg den först i raden. Sen är min spegelvänd men annars så...

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 23:32   #453
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

På ena armen har jag ett huvud bara. Inte exakt det här men en bra bild. Är nog också en kungsörn medan jag har en havsörn. Lite variation ska det ju va.

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 12:45   #454
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Marathonbet erbjuder följande på mysteriet om vad för tatuering Wagner har:

- Justin Bieber på låret: odds 1.10
- Ospecificerad 'tramp stamp': odds 1.12
- Tupacs klassiska Thughlife - odds: 1.33
- Valfritt fotbollslags logga: odds 1.65
- Finger-mustasch: odds 1.75
- Något för damerna i ansiktet: odds 2.10
- Glass-tatuering: odds 2.75
- American History X inspirerat: odds 3.45
- Bibelcitat: odds 3.55
- Che Guevara på armen: odds 4.45

Nu avslöjade den gode Wagner visserligen att han har en på armen men det betyder ju inte ett det är den enda..

Så vad säger ni? I vilket spel finns bäst värde?
Snacket om Havsörnar hit och dit av Wagner är naturligtvis en dimridå. Övertygad om värdet i trampstamp till 1.12 då jag värderar det spelet till 99%.

Synd att det var Marathonbet bara. Vinner 1 krona där om jag spelar maxinsats på 1.12,vafan vafan!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 13:13   #455
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Vad gör du egentligen om dagarna Wagner? Löser korsord, sudokus, kollar tv? Bettar du fortfarande eller är det ett lugnt pensionärsliv som gäller?

Har du haft ett vanligt jobb och isf hur länge?
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 13:24   #456
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Snacket om Havsörnar hit och dit av Wagner är naturligtvis en dimridå. Övertygad om värdet i trampstamp till 1.12 då jag värderar det spelet till 99%.

Synd att det var Marathonbet bara. Vinner 1 krona där om jag spelar maxinsats på 1.12,vafan vafan!
tror också på tramstamp. Dock tycker jag inte bilden i länken är riktigt representativ för företeelsen

Här snackar vi trampstamp

Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 13:36   #457
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Yep Semic. Säkra källor pekar mot att detta är Wagners riktiga Örntatuering. Lite bränd på ryggen där efter alla timmar på balkongen

Edit: Fan tog bilden vägen från början? Mycket jobb för ett riktigt uselt skämt och nu är långlunchen slut. Fuck this,Avgår

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+10), Shell Peppe (+1)

Senast redigerad av Vlad den 2013-10-02 klockan 14:13. Anledning: Moron
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 14:19   #458
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 14:34   #459
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Vad gör du egentligen om dagarna Wagner? Löser korsord, sudokus, kollar tv? Bettar du fortfarande eller är det ett lugnt pensionärsliv som gäller?

Har du haft ett vanligt jobb och isf hur länge?
Det där har jag gått igenom tidigare. Timme för timme från det jag vaknar till jag går och lägger mig. Hittar inte på det nu och orkar inte upprepa mig för tillfället.

Har huvudvärk och ska vila. Så mycket kan jag säga att det blir varken korsord, sudokus. Kör mörkpoker istället, betydligt mer givande och ger åtminstone lite glasspengar tillbaka.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 15:50   #460
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Yep Semic. Säkra källor pekar mot att detta är Wagners riktiga Örntatuering. Lite bränd på ryggen där efter alla timmar på balkongen

Edit: Fan tog bilden vägen från början? Mycket jobb för ett riktigt uselt skämt och nu är långlunchen slut. Fuck this,Avgår

Det är ju helt underbart att ha war eagle tatuerad i svanken. Kan man på ett mer tydligt sätt visa att man inte är en war eagle än med dylikt agerande.

hade nog gett upphov till mycket munterhet i duschen på San Quentin
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 17:00   #461
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det där har jag gått igenom tidigare. Timme för timme från det jag vaknar till jag går och lägger mig. Hittar inte på det nu och orkar inte upprepa mig för tillfället.

Har huvudvärk och ska vila. Så mycket kan jag säga att det blir varken korsord, sudokus. Kör mörkpoker istället, betydligt mer givande och ger åtminstone lite glasspengar tillbaka.
Märkligt det här. Drog mig till minnes att det fanns en tråd som hette Hur ser vardagen ut för er som lever på bettingen? https://www.sharps.se/forums/taenkarh...-pa-bettingen/

Så hette den och ordagrant också. Googlade efter vilopausen då jag kom på det innan men hade redan släckt lampan och burken. Var och rotade i den här kategorin också men kunde aldrig tänka mig att den var så gammal som från 2010! Så långt tillbaka gick jag inte och missade den därför.

Mitt egna inlägg dök upp först 7 månader senare. Ja så här såg det ut då och det mesta är sig likt bortsett från lite finjusteringar på frukosten och att jag sover allt mindre på förmiddagarna ju mer kroppen läker ihop efter åren i gruvan. https://www.sharps.se/forums/126081-post96.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 20:18   #462
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Du verkar ju vara en riktig livsnjutare Wagner.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 21:43   #463
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Men om någon kan förklara hur man för över en bild från kameran hit så kanske det kan dyka upp ett par håriga ben med tillbehör.
Nu har jag hittat bilden under bilder/bildverktyg. Hur får jag hit den?

50 kanske kan underlätta?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:23   #464
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Nu har jag hittat bilden under bilder/bildverktyg. Hur får jag hit den?

50 kanske kan underlätta?
Gratis tips: http://imageshack.us
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-02, 22:54   #465
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Den blev för liten. Däremot lyckades jag få in den som avatar. Fast bilden ligger och hur jag än roterar så ändras inget.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td