Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-10, 11:13   #286
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
frilansjournalist i Göteborg. Filmfreak och blodrytande ninja–ultrafeminist.
Det sjuka är väl då att aftonbladet har betalat henne för denna artikel - eller är man ute och cyklar? Sicken jävla idiot till kvinna....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-10, 15:20   #287
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Det sjuka är väl då att aftonbladet har betalat henne för denna artikel - eller är man ute och cyklar? Sicken jävla idiot till kvinna....
Hur pass januari -13 är inte du då? Lägg ner näthatandet och kom in i gemet - det är februari -13 nu och #NÄTKÄRLEK är vad som gäller...

Suck!
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-10, 18:27   #288
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Värst drabbade är ju kvinnor, som vanligt, och i synnerhet dom som jobbar på Aftonbladet.



Originaltexten: http://www.aftonbladet.se/punktse/na...cle11935647.ab
Du är en mycket sjuk människa Wagner. Helt i min smak
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 12:26   #289
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Analys Visa inlägg
Hur pass januari -13 är inte du då? Lägg ner näthatandet och kom in i gemet - det är februari -13 nu och #NÄTKÄRLEK är vad som gäller...

Suck!

que - anser du hon är värd kärlek? Well , not from papa over here men du kan la dela med dig lite till henne?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 19:37   #290
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
que - anser du hon är värd kärlek? Well , not from papa over here men du kan la dela med dig lite till henne?
El burro sabe mas que tu!

Alla är värda #nätkärlek... Är jag den enda som läser Aftonbladet här eller???


__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 19:58   #291
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Är jag den enda som läser Aftonbladet här eller???

Skulle tro det. Dags att byta avatar kanske. Förbluffande lika förresten.

Spoiler:
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-14, 21:05   #292
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Fan Wagner att du skulle påminna mig om Broberg-Hif 10-10, hcp -5 på Bajen och 4-0 ledning efter runt kvarten. Den sinnesjuka avslutningen kommer jag aldrig att glömma,även om det har uppkommit situationer av nästan samma mytiska epitet.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-15, 01:43   #293
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Citat:

Skulle tro det.
För två inlägg sedan länkade herrn själv in oss till denna feministiskapksåsserasist-sida.

Just sayin...

Citat:
Dags att byta avatar kanske. Förbluffande lika förresten.

Spoiler:
Haha ja, vart tog de där tuttarna vägen? Ska genast leta i arkivet

Hierta/Wagner hade ju nästan kunnat varit värd en tjuga. Å andra sidan ser de flesta från den tiden ut så där. Måste vara något Instagramfilter eller nått...


__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-25, 13:57   #294
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 331
Sharp$: 2945
Standard

Wagner, hur går mörkpokern och vad blev det till lunch?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-25, 18:23   #295
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Wagner, hur går mörkpokern och vad blev det till lunch?
Mörkpokern är lika upphetsande som att se målarfärg torka om man sätter det i perspektiv till tidigare spelerfarenheter. Men jämfört med sudoku och patiens, vanliga tidsfördriv, så är det betydligt mer upplyftande.

Så mycket till lunch blev det inte i dag. Tatuerade mig mellan 12-16 så jag drog på frukosten och sen blev det Burger King efter det. Den vanliga menyn. Pepparmeal med bacon, extra sallad/tomat så det blir något att bita i då man ändå slänger brödhalvan (svampsidan) som hamnar i micron. Ett djävla märkligt beteende det där att stoppa grillat kött i micron! Men då jag ändå bara äter hälften av brödet så gör det mig inget att den halvan kan vridas ur som en disktrasa.

Jag var där strax före halv fem och då är det varken lunch eller middags-tid. Det var smockfullt i lokalen och inte är det sportlov heller. Men tydligen så vallfärdar ungdomarna till dylika ställen efter skolan och så lärde man sig något nytt i dag också.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 22:57   #296
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

115 år


Är det verkligen värt det?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 23:13   #297
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Att vara med i Guinness eller att ha upplevt 3 århundraden?
Eller rent utav både & månne?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-27, 23:53   #298
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Bli så gammal till vilket pris som helst.

Då hon inte ens kan sitta för egen maskin misstänker jag att hon är sängliggande 24 tim/dygn. För ingen tror väl att han som står och håller i axlarna blir kvar särskilt länge efter det att kamerablixtarna slocknat?
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-28, 02:19   #299
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Usch och fy fan. Tar en cigg och ber till gudarna.

GWR har jag däremot för avsikt att komma med i, ska bara lista ut något bra att ta världsrekord i först.

Edit: Gör hon den där sexy-girl blinken med flit tro?
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"

Senast redigerad av Analys den 2013-02-28 klockan 02:22.
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-08, 07:54   #300
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 968
Sharp$: 2243
Standard

Idag är det den Internationella kvinnodagen och det kan inte ens en cyniker som jag själv undslippa att uppmärksamma.

Spoiler:
Så i kväll låter vi kärringen ligga överst
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SuprMario (+10), Shell Peppe (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td