![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() SWEDX är det skit?
I sann Wagner-anda så vill man ju hitta det bästa priset. Samtidigt vill man inte spela på en bookie, hur högt än oddset må vara, som behåller pengarna.. Så jag undrar om någon köpt grejer från dem? Vågar inte lita på kommentarerna på prisjakt.. Dom har ju en del grejer till vad som verkar ett väldigt bra pris för 46 " tum Tv, men man vill ju helst att den ska fungera också.. http://www.swedx.se/index.php?cPath=71_75
"Fail to prepare, prepare to fail" Senast redigerad av zz den 2011-01-30 klockan 23:37. Anledning: stavfel |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]()
Tips, snåla inte när det gäller TV-apparater. Man får vad man betalar för
![]()
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Leta efter bästa pris på den teve du ska köpa. Och ja man får det man betalar för.
![]() Är kass på elektronik så jag brukar rådfråga själv. Panasonic och LG ska nog funka för att titta på tv. Ett litet tips bara - Är du mycket ute på text-tv så provkör dosan i butiken så det funkar någorlunda som du är van vid.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
![]()
http://www.ratsit.se/5565283677
Bolaget har en omsättning iaf, och har haft så sedan 2008, så tror inte det är en scam gällande leveranser. Hmm, helt equityfinansierat bolag, vilket känns lite märkligt, dock påverkas inte du av det. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zz (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Innan internet så var texten det enda man brydde sig om. Uppdate hette det då, finns nog inte kvar nu? Det funka så att man satt på sid 377 (om den är bekant?
![]() När det hände något på sidan (Mål) så blinka det till och då tog man fram smygpapperet och smög efter konstens alla regler. Ni som har några år på nacken känner igen er och ni andra lär aldrig förstå tjusningen. ![]()
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Snyggt Wagner - fler minnen från förr tack!...
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Tack för tipsen!
![]() Jag hör gärna lite fler minnen jag med! Det känns som en sagostund och det gillas ![]() Om man kan få köra en request så skulle jag gärna vilja höra nått om SSP tiden.. Tjänade du/ni pengar på den tiden på spel? Var det bara engelska serierna som fanns med på de kupongerna?
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|